Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg grenseløst er folk som ler av ting som var morsomt for 3 år siden.

 

Man kan f.eks. bruke 4chan memes som eksempel her. Pedobear var nytt og morsomt for lenge siden, og folk som tullet med det da ble ofte sett på som spesielle. Det går 3 år før folk ser humoren, og først DA starter de å tulle med det.

 

4chan var bare et eksempel. Dette gjelder stort sett alt. Gjelder også musikk. Hvis man finner et band tidlig, som man synes er bra - viser det til folk. Ingen synes noe særlig om det. Så har banet én hit, som mange hører på. Band blir mainstream, og folk som tidligere ikke har likt sangene dems er plutselig BLODFANS.

 

ARGH

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg først og fremst postet det var at jeg har vanen av å ta folk som banner ofte mye mindre seriøst og som mer barnslige.

 

Var bombesikker på at folk ville reagere på det, og jeg hadde rett. Gjør forsåvidt ikke meg noe. Personlig oppfatter jeg folk som ikke banner ofte som mer seriøse.

 

En ting som irriterer meg grenseløst er folk som ler av ting som var morsomt for 3 år siden.

 

Man kan f.eks. bruke 4chan memes som eksempel her. Pedobear var nytt og morsomt for lenge siden, og folk som tullet med det da ble ofte sett på som spesielle. Det går 3 år før folk ser humoren, og først DA starter de å tulle med det.

 

4chan var bare et eksempel. Dette gjelder stort sett alt. Gjelder også musikk. Hvis man finner et band tidlig, som man synes er bra - viser det til folk. Ingen synes noe særlig om det. Så har banet én hit, som mange hører på. Band blir mainstream, og folk som tidligere ikke har likt sangene dems er plutselig BLODFANS.

 

ARGH

Og det verste er at noen bruker slike memes på russekort o.l.

Hold det på internets, plz!

Lenke til kommentar

Og det verste er at noen bruker slike memes på russekort o.l.

Hold det på internets, plz!

Japp. Var en på facebook her om dagen, som hadde lagt ut bilde av at han skulle ha russekort med bilde av lommemannen og "Jeg har fler kort i lomma" som kommentar.

 

Han var seriøs. Trodde jeg skulle dø. Det er så sinnsyykt irriterende.

 

Edit: Lemon: Haha, det var faktisk vittig. Og til dels originalt. Ikke noe galt i å ha det gøy med allerede eksisterende morsomeheter. Er det å le av det i lang tid etterpå, og flashe det i trynet på alle - som om du har oppdaget noe nytt (5 år gammelt).

 

Russekortet mitt har forresten:

Han trodde jeg sov. Andreas. Masochist.

Samtidig har en kompis av meg:

Jeg trodde han sov. Lars Henrik. Nekrofil.

(Er russ i år)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Og det verste er at noen bruker slike memes på russekort o.l.

Hold det på internets, plz!

Japp. Var en på facebook her om dagen, som hadde lagt ut bilde av at han skulle ha russekort med bilde av lommemannen og "Jeg har fler kort i lomma" som kommentar.

 

Han var seriøs. Trodde jeg skulle dø. Det er så sinnsyykt irriterende.

 

Bare på dette forumet har jeg sett minst femten forskjellige personer som har skrevet at de har/skal ha/hadde det på russekortet sitt.

Lenke til kommentar

Og det verste er at noen bruker slike memes på russekort o.l.

Hold det på internets, plz!

Japp. Var en på facebook her om dagen, som hadde lagt ut bilde av at han skulle ha russekort med bilde av lommemannen og "Jeg har fler kort i lomma" som kommentar.

 

Han var seriøs. Trodde jeg skulle dø. Det er så sinnsyykt irriterende.

Den er jo gammal da, så den på Bergen kebab forrige skoleår.

 

4chan kids og 4chan ting generelt suger så inni helvette ja, ikke faen at de greier å gjøre noe som helst morsomt utenom Battletoads. Skulle ønske hele jævla drittgjengen ble murt inne så kan de sitte der med neckbeardene sine og runke på /s/ og fucke rundt på andre boards uten å kunne gå på andre sider enn 4chan så slipper vi skikkelige folk den typen.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Og det verste er at noen bruker slike memes på russekort o.l.

Hold det på internets, plz!

Japp. Var en på facebook her om dagen, som hadde lagt ut bilde av at han skulle ha russekort med bilde av lommemannen og "Jeg har fler kort i lomma" som kommentar.

 

Han var seriøs. Trodde jeg skulle dø. Det er så sinnsyykt irriterende.

Den er jo gammal da, så den på Bergen kebab forrige skoleår.

No shit? :ph34r:

 

Edit: Oi, makan til generalisering. Det irriterer også.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...