Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er morsomt å banne. Folk som bare banner for å forsterke de ellers svake utsagnene sine, derimot.

For å oppklare det hele litt: Jeg er nordlending.

Denne forklarer alt. Gammel, men fortsatt god som gull.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som banner. Det er så ufattelig tragisk. Gjør dere selv en tjeneste og bli oppfattet som mer moden, og kutt ut tåpelig ordbruk som hører pre-pubertetsalder til.

(Ja, dette er «ting som irriterer grenseløst».)

Ja, er helt enig. Derfor har jeg opprettet en Anti-Swearing community på realmet mitt på WoW og forteller trade chat om at man ikke skal banne osv, og det har hittill hatt ganske god effekt.

Lenke til kommentar

Det at man ikke skal banne er bare tull som stammer fra gammel kristen overtro. Hvorfor skal jeg føle skam over å si et ord som "helvete"? Noe som bare er de kristnes egen oppfinnelse som en motsetning nettopp for å få deg kristen. Banning generelt stammer bare fra kristen blasfemisvada. Siden jeg er voksen, tenkende og ikke tror på det tullet skader det ikke meg å bruke all verdens tradisjonell bannskap. Det hjelper meg derimot med å få uttrykt misnøye. Synd (oi, også et religiøst ord) at vi ikke har noen bedre sekulære kraftutrykk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...