WarpX Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tror nok du har rett i mye der ja. Liker bedre NRK tekst-tv der man får korte sammendrag uten noe mer tull og ball. Virker litt mer seriøst. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor skal alle drive og kaste klærene på nett hele tiden? Ja gz, nå som du ahr vist tissen din til alle som vil se så er du så absolutt fri. Dra til helvete. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er faen meg 15 grader midt på dagen, men likevel er det glatt på veiene på kvelden og tidlig morgen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, merkelig det der, at det blir kaldt når sola går ned. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det finnes jo ikke merkelig. Det er bare jævlig irriterende. Har bestilt nye piggdekk forresten. HELVETE det er ikke 71 grader nord i dag. Det eneste programmet/serien jeg faktisk følger med fast på TV. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ser folk fortsatt på TV? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Eneste jeg pleier å se på tv er Top gear på bbc knowledge.. Og kanskje om jeg finner en kul film, men ser ellers aldri på tv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå begynner jeg å bli lei alle disse homoerotiske bildene i nettavisene. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Folk som banner. Det er så ufattelig tragisk. Gjør dere selv en tjeneste og bli oppfattet som mer moden, og kutt ut tåpelig ordbruk som hører pre-pubertetsalder til. (Ja, dette er «ting som irriterer grenseløst».) Endret 4. oktober 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Banning er det beste vi har i språket vårt. 5 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Banning er det beste vi har i språket vårt. Hvorfor mener du det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Banning er det beste vi har i språket vårt. Hvorfor mener du det? Banning er bra, fordi det er en god måte å utrykke sinne på(få ut agressjon). Missbruking derimot er ikke særlig modent. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Folk som ikke kan tegnsetting. Det er så ufattelig tragisk. Gjør dere selv en tjeneste og bli oppfattet som mindre retardert, og kutt ut tåpelig norsk som hører barneskolen til. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Litt rask... Endret 4. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fordi det er morsomt å banne. Folk som bare banner for å forsterke de ellers svake utsagnene sine, derimot. For å oppklare det hele litt: Jeg er nordlending. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Fordi det er morsomt å banne. Folk som bare banner for å forsterke de ellers svake utsagnene sine, derimot. For å oppklare det hele litt: Jeg er nordlending. Denne forklarer alt. Gammel, men fortsatt god som gull. Endret 4. oktober 2010 av Mr. A 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) *film* Omtrent slik eg er etter 8 timar med konstante tekniske problem Endret 4. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så når du moser tåa i et eller annet hard, hva sier du da ? Tipper på at du også banner. Siden du besitter overnaturlige leseevner kan du gjerne dele med oss andre hvor du leste noe annet? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Folk som banner. Det er så ufattelig tragisk. Gjør dere selv en tjeneste og bli oppfattet som mer moden, og kutt ut tåpelig ordbruk som hører pre-pubertetsalder til. (Ja, dette er «ting som irriterer grenseløst».) Ja, er helt enig. Derfor har jeg opprettet en Anti-Swearing community på realmet mitt på WoW og forteller trade chat om at man ikke skal banne osv, og det har hittill hatt ganske god effekt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det at man ikke skal banne er bare tull som stammer fra gammel kristen overtro. Hvorfor skal jeg føle skam over å si et ord som "helvete"? Noe som bare er de kristnes egen oppfinnelse som en motsetning nettopp for å få deg kristen. Banning generelt stammer bare fra kristen blasfemisvada. Siden jeg er voksen, tenkende og ikke tror på det tullet skader det ikke meg å bruke all verdens tradisjonell bannskap. Det hjelper meg derimot med å få uttrykt misnøye. Synd (oi, også et religiøst ord) at vi ikke har noen bedre sekulære kraftutrykk. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg