Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

@siggii

 

Hvorfor er det irriterende? Kan man ikke skrive har man overhodet ingenting på et nettforum å gjøre.

 

Er forsåvidt helt enig med det du skriver under, nå til dags virker det som om halvparten av befolkningen har dysleksi.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det irriterende? Kan man ikke skrive har man overhodet ingenting på et nettforum å gjøre.

Kommer jo helt an på i hvilken grad man "ikke kan skrive". Skrivefeil går greit, alle kan bomme på taster. Tar du deg "nær" av det så har jeg bare én ting å si: grow the hell up.

Lenke til kommentar

Forferdelig upload du hadde da :p

 

Litt bedre download. Liker altiboks jeg, høyere upload enn download, og hastighetene er stabile

 

Vet. Upload er tydelighvis veldig mye dyrere en download. Men gidder ikke å oppgradere, for vi venter egentlig spent på når det kommer fiber hit. De er jo litt dum, for de har grevd opp hele byen på grunn av noe fjernvarme dritt, men de gidder ikke å legge fiber i samme slengen. Så når det kommer fiber må de greve opp hele byen en gang til, jippi :nei:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Men trenger vel ikke upload i like stor grad som download, men det går vel ikke så glatt når man spiller online med andre feks?

 

Og det er greit å ha god upload når man er medlem av en side som bitxtreme feks :p

 

Uploaden går veldig ut over gaming. Går ikke an å laste opp her uten at pingen går opp till 100-200ms.

Lenke til kommentar

@siggii

 

Hvorfor er det irriterende? Kan man ikke skrive har man overhodet ingenting på et nettforum å gjøre.

 

Så hjelp meg å få de det anngår til å skjønne det og pelle seg vekk da! :dribble:

 

Edit:

 

Også begynte jeg nettopp å irritere meg grenseløst over at det ikke finnes en lov mot at D-LINK kan suge 7 og ei halv krone fra telefonen min når jeg ringer til kundestøtteportalen deres, fordi DE har laget en router som ikke fungerer som den skal, som jo i seg selv er irriterende nok!

Endret av siggii
Lenke til kommentar

At det er "that time of the month" for venninna mi :ph34r:

 

har lagt merke til at du snakker veldig mye om denne veninna di. det irriterer meg :tease:

 

 

neida..

Jeg HATER når folk skal komme å ta på telefonen min og teste den og bare overta, det samme gjelder pcen min!

 

Irriterende med trege kelnere! greit nok hvis de bruker 20 minutter, men Dolly D presterte å la meg vente i 90 minutter på en pizza!

 

Irriterende med folk som tror de kan synge, som synger sinnsykt falskt, og bare fortsetter i ALL evighet!

 

De fleste pop-hiter irriterer meg!

 

Justin Bieber er bare stygg! Han provoserer meg av å finnes!

 

Irriterer så grenseløst med alle som skal kommentere ALLE skrivefeilene mine, greit nok når jeg skriver feil, men ikke når det er trykkfeil, og når det er åpenbart!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er det irriterende? Kan man ikke skrive har man overhodet ingenting på et nettforum å gjøre.

Kommer jo helt an på i hvilken grad man "ikke kan skrive". Skrivefeil går greit, alle kan bomme på taster. Tar du deg "nær" av det så har jeg bare én ting å si: grow the hell up.

 

Alle kan bomme på taster, og å pirke på sånt blir for dumt. Jeg mener de som faktisk skriver så dårlig at de bruker dysleksi som en unnskyldning. Et godt eksempel er et sitat jeg hadde i signaturen min før. "er hvirkelig ungdommen idag så hjerne døde?". Skriver man så dårlig har man ingen grunn til å skrive et sted der folk kan lese. Det blir som om jeg skal melde meg på Tour de France når jeg ikke kan sykle mer enn fem meter uten å falle av.

Lenke til kommentar

Delvis enig. Greit nok, noen failer på kommaregler, og/å, samt skriver noen ord feil. Jeg gjør det selv veldig ofte, og det er irriterende. Det som virkelig irriterer meg er folk som skriver tekster som er hulter til bulter og umulig å forstå, folk som ikke klarer å skrive med stor forbokstav i hver ny setning og på egennavn, folk som failer på språket HELE tiden, folk som bruker mer enn et punktum, haugevis med smileys, orddelingsfeil osv.

 

Nå håper jeg ikke at jeg har skrevet noe feil, for da har jeg driti på draget.

Lenke til kommentar

At det er "that time of the month" for venninna mi :ph34r:

har lagt merke til at du snakker veldig mye om denne veninna di. Det irriterer meg :tease:

 

 

Obious iSimen is obvious laugh.gif:tease:

 

 

Irriterer meg at det er varmt her, og når jeg åpner vinduet er det fortsatt varmt, men jeg blir kald på henda :mad:

 

Edit: pitteliten leif

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Har begynt å hate nettaviser. Det er så mye drit man får slengt i trynet der; vanlige nyheter som jeg gir katta i, sportsnyheter som jeg gir enda mer faen i og ikke minst kjendisnyheter. Dette er laget for A4-folk som tror livet deres gir mer mening om man liksom er mer involvert i samfunnet. De samme folkene som gisper om man gir dem detaljer om en uvanlig døgnrytme. Fuck em all.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har begynt å hate nettaviser. Det er så mye drit man får slengt i trynet der; vanlige nyheter som jeg gir katta i, sportsnyheter som jeg gir enda mer faen i og ikke minst kjendisnyheter. Dette er laget for A4-folk som tror livet deres gir mer mening om man liksom er mer involvert i samfunnet. De samme folkene som gisper om man gir dem detaljer om en uvanlig døgnrytme. Fuck em all.

 

 

Jeg er med deg på den!

 

Irriterer meg at jeg har strukket akilleshælen min.

 

 

Lenke til kommentar

Har begynt å hate nettaviser. Det er så mye drit man får slengt i trynet der; vanlige nyheter som jeg gir katta i, sportsnyheter som jeg gir enda mer faen i og ikke minst kjendisnyheter. Dette er laget for A4-folk som tror livet deres gir mer mening om man liksom er mer involvert i samfunnet. De samme folkene som gisper om man gir dem detaljer om en uvanlig døgnrytme. Fuck em all.

 

Rettelse: Du hater journalistene til nettavisene som er udugelige. Ikke nok med at det er søppel-nyheter som vi får trøkket opp i trynet daglig, men det er jammen også direkte kopiert med Google translate eller rett fra wikipedia. Skam over alle nettavis-journalister.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...