Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud så irriterende det er når man sitter på PCen og folk absolutt skal vite i detalj hva du driver med. HATER å ha folk hengende over nakken mens de spør dumme spørsmål; Hva er det? *peke på skjermen* Hva skal du på den sida? Hvem sin facebook profil er det? Hva handler den tråden om?

 

Gaaah!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Irriterer meg SKIKKELIG over folk som, i en sakelig diskusjon, kommer med sånt som dette:

 

"Du klarer jo ikke å skrive en gang da. Når begynte sammensetning å skrives med B? (SammenBsetning)"

 

HVERTFALL når man ÅPENBART ser at man kanskje har litt mange tommeltotter og har kommet bort i en knapp for mye, evt bommet en gang. Er i bunn og grunn fan av at folk korrekturleser det de skriver før de publiserer, hvertfall til en hviss grad, men at det skal tas opp som et argument i en diskusjon er (#$4($#)=

 

Også irriterer jeg meg enda mer over HVER gang IT-avisen har en ørliten skrivefeil i en artikkel, skal 100 stykker kommentere det! JEEEEEZZZZZZ!

 

Men samtidig så irriterer jeg meg over folk som ikke klarer å skrive i nærheten av det jeg vil definere som norsk, og deretter skylde på "srry får att jeg skriver lit dårli har disleksi". For F***, kan ikke folk heller være ærlig å si at har IQ på 80 pluss suger i norsk, sånn at sånne som meg ikke setter de i samme bås som de som faktisk HAR dystleksi?

 

Edit:

 

*peke på skjermen*

 

Å herre, hvor irriterende er det ikke når folk absolutt skal drive å ta på dataskjemen din hele tiden? JA TAKK, jeg er kjempeglad i fettflekker på skjermen. La oss hente smørpakka og tar vi masse på skjermen min i en halvtimes tid.

 

Ja. Det var det for i dag :)

Endret av siggii
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gud så irriterende det er når man sitter på PCen og folk absolutt skal vite i detalj hva du driver med. HATER å ha folk hengende over nakken mens de spør dumme spørsmål; Hva er det? *peke på skjermen* Hva skal du på den sida? Hvem sin facebook profil er det? Hva handler den tråden om?

 

Gaaah!

 

OHHH I FEEL YOU.

Spesielt når du driver å snakker med flere folk på dataen, og surfer nett samtidig, så kommer noen inn og står over deg og ser hva du surfer på.. Så kommer f.eks msn lyden og begynner å blinke nede, men jeg gidder ikke åpne før jeg er alene igjen.. så står personen der.. og venter på at jeg skal åpne den..

Arggg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...