Analmeth Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Når en person spør etter tips til gode filmer på Facebook og folk utelukkende poster blockbusters ALLE har sett. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er så mye jeg har lyst på, men kan ikke ta meg råd. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Å bli skuffet og såret etter å ha hatt det fint enig, *sukk* Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Når en person spør etter tips til gode filmer på Facebook og folk utelukkende poster blockbusters ALLE har sett. Var det deg? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Når en person spør etter tips til gode filmer på Facebook og folk utelukkende poster blockbusters ALLE har sett. Var det deg? Nei, det var bare en observasjon. Ser det dog minst en gang i uken. Jeg spør aldri etter filmtips. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 HVA ER DET SOM SKJER!?!?!? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 something somewhere went terribly wrong.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 HVA ER DET SOM SKJER!?!?!? <3 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lei av fitter som begynner å prate med meg som jeg gidder å bruke mye tid på og "in the end" så er de ikke ute etter noe spess? BRENN! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 <3 Me want fiber. Betalar 349 for 5/0,5, når Tussa tilbyr 10/10 for 100 kr meir. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) HVA ER DET SOM SKJER!?!?!? I've spotted the problem.. Endret 3. oktober 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hiver meg på denne jeg også.... 10/10 linje: Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gi faen i å brag da! Er så pissed nå, finner ikke ut hva problemet er. Har jo som regel bedre enn hva jeg postet Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 At det alltid er et eller annet som fenger enten på TV'n eller på PC'n rett før man har tenkt til å legge seg tidlig. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Beste nettet det er å få uti her. Vi bor jo tross alt i Norge, eneste som er oppe å går er msn og denne testen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Folk som flytter ut på landet fra storby fordi de vil se himmelen når de ser ut vinduet, for så å prestere å bygge et underjordisk hus. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Folk som går offtopic irriterer grenseløst. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gud så irriterende det er når man sitter på PCen og folk absolutt skal vite i detalj hva du driver med. HATER å ha folk hengende over nakken mens de spør dumme spørsmål; Hva er det? *peke på skjermen* Hva skal du på den sida? Hvem sin facebook profil er det? Hva handler den tråden om? Gaaah! 8 Lenke til kommentar
siggii Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Irriterer meg SKIKKELIG over folk som, i en sakelig diskusjon, kommer med sånt som dette: "Du klarer jo ikke å skrive en gang da. Når begynte sammensetning å skrives med B? (SammenBsetning)" HVERTFALL når man ÅPENBART ser at man kanskje har litt mange tommeltotter og har kommet bort i en knapp for mye, evt bommet en gang. Er i bunn og grunn fan av at folk korrekturleser det de skriver før de publiserer, hvertfall til en hviss grad, men at det skal tas opp som et argument i en diskusjon er (#$4($#)= Også irriterer jeg meg enda mer over HVER gang IT-avisen har en ørliten skrivefeil i en artikkel, skal 100 stykker kommentere det! JEEEEEZZZZZZ! Men samtidig så irriterer jeg meg over folk som ikke klarer å skrive i nærheten av det jeg vil definere som norsk, og deretter skylde på "srry får att jeg skriver lit dårli har disleksi". For F***, kan ikke folk heller være ærlig å si at har IQ på 80 pluss suger i norsk, sånn at sånne som meg ikke setter de i samme bås som de som faktisk HAR dystleksi? Edit: *peke på skjermen* Å herre, hvor irriterende er det ikke når folk absolutt skal drive å ta på dataskjemen din hele tiden? JA TAKK, jeg er kjempeglad i fettflekker på skjermen. La oss hente smørpakka og tar vi masse på skjermen min i en halvtimes tid. Ja. Det var det for i dag Endret 4. oktober 2010 av siggii 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gud så irriterende det er når man sitter på PCen og folk absolutt skal vite i detalj hva du driver med. HATER å ha folk hengende over nakken mens de spør dumme spørsmål; Hva er det? *peke på skjermen* Hva skal du på den sida? Hvem sin facebook profil er det? Hva handler den tråden om? Gaaah! OHHH I FEEL YOU. Spesielt når du driver å snakker med flere folk på dataen, og surfer nett samtidig, så kommer noen inn og står over deg og ser hva du surfer på.. Så kommer f.eks msn lyden og begynner å blinke nede, men jeg gidder ikke åpne før jeg er alene igjen.. så står personen der.. og venter på at jeg skal åpne den.. Arggg 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg