NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Irriterer at det ikke går noen bra filmer i kveld, blir vel bare spillig i kveld da... Ser folk på filmer på TV idag (altså i denne tiden vi lever i)? . Får håpe du spiller noe bra da! Ble sittende å se på little man på viasat 4, for en genial film :!: Jeg også, fy faen å morro film! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jævla telefonselger som vekker meg kl halv ett på en søndag!! Nei jeg tok den ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Halv ett? Det var da ikke så sent... Er forresten flere år siden jeg har fått telefonselgere på tråden. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk til den j*vla h*reungen som tok veska mi i går. Nå har jeg ingen penger, ingen telefon og ingen kort. MØKK MØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Møkkafolk. Enn å stjele vesker på en lørdag. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Møkkafolk. Enn å stjele vesker på en lørdag. Jaja, jeg vet det er min egen skyld. Men til mitt forsvar var jeg borte i 5 min. For de jeg satt med skulle jo passe på. Uansett forstår jeg ikke folk som stjeler, jeg har aldri tatt noe i hele mitt liv. Hvor er samvittigheten til folk? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 regn, regn, regn. gjett hvor jeg bor da og at bussrutene på nettet aldrig stemmer !. ville no trod at det var der de var riktig ! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 regn, regn, regn. gjett hvor jeg bor da og at bussrutene på nettet aldrig stemmer !. ville no trod at det var der de var riktig ! REGNREGNREGN = Bergen Ville trodd at bussene var i tide = Tide buss = Bergen. Du bor i Bergen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi har bybanen da, den er badass Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvor er samvittigheten til folk? Den er lagt igjen i Romania.. 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dead Rising 2. Jævla tidsfrister på hver eneste ting du skal gjøre, og spesielt irriterende når flere ting skal gjøres samtidig. Blargh. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi har bybanen da, den er badass Knirkende stygt farget, som jeg må ta fra skolen hver dag... yay. :!: Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En ting som irriterer meg, og alltid har irritert meg, er personer fra Finland. Jeg har et medfødt hat mot "finner". Det blir dessuten ikke noe bedre av at de påstår at de er med i Skandinavia. Fuck det!!! Håper Nokia går konkurs, da vil økonomien i Finland gå i dass så det holder. Jeg vil dem bare vondt!! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi har bybanen da, den er badass Knirkende stygt farget, som jeg må ta fra skolen hver dag... yay. :!: Går ut ifra at du sitter på innsiden, så da legger du vel ikke merke til fargen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 "Blir du blenda"-flaxreklamen 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bananfluer. They're everywhere! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den stygge musikk-oppgaven vi har fått Den heter "Mitt instrument" og du skal enten synge en sang, spille en hel sang på et instrument eller danse en dans... Synge kan jeg ikke, danse kan jeg ikke, og jeg kan ikke spille et eneste instrument.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) [...] danse en dans... Endret 3. oktober 2010 av Mr.Graves 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Å bli skuffet og såret etter å ha hatt det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg