Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jævla diskusjon.no server som garantert er holdt igang av dypt rusa afghanske fjellgeiter. Endret 2. oktober 2010 av Quakecry 7 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly. 7. Endret 2. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jævla diskusjon.no server som garantert er holdt igang av dypt rusa afghanske fjellgeiter. Er jo ikke selve forumet som er nede, bare omdirigeringen til diskusjon.no. Har bestandig likt forum.hardware.no best. Endret 2. oktober 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) At foreldra mine har ein heilt særegen evne til å få meg til å føla meg heilt elendig. Endret 2. oktober 2010 av Alliha Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Russere som spiller CoD: MW2 Endret 2. oktober 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja fy faen, jævla kommiser Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 At vi ikke har 3 istedet for 2. Helg skulle vært 3 dager for faen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Helgene er lange nok. De er akkurat lange nok til at vi får et lite avbrekk fra hverdagen samtidig som vi får noe ut av livene våre (jobb og/eller skole). De gangene det er langhelg kan vi kose oss litt mer, men hadde det vært 4 dager fri hver uke hadde vi vært amøber hele gjengen. Juleferien kunne godt vært litt lengre. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du, det er ingen universelle lover som sier at man skal jobbe 5 dager i uka. Det er bare blitt sånn. Man hadde helt sikkert fått mer ut av livet om man ikke hadde vært så lønnsslave. Men da ville sikkert folk begynt å lure mer på meningen med livet, og mange fler ville skutt seg selv. Det skal ikke være enkelt nei... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Selvsagt, men jeg tenker bare sånn generelt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du, det er ingen universelle lover som sier at man skal jobbe 5 dager i uka. Det er bare blitt sånn. Man hadde helt sikkert fått mer ut av livet om man ikke hadde vært så lønnsslave. Men da ville sikkert folk begynt å lure mer på meningen med livet, og mange fler ville skutt seg selv. Det skal ikke være enkelt nei... Ja. Mindre penger. Mindre arbeidstimer betyr også mindre tilgang på f. eks leger. Det blir lengre køer på legekontor, i domstoler, klagebehandling, NAV, kjøreskoler, produksjon på alt fra møbler til mat osv osv. Noen butikker holder sikkert også stengt en ekstra dag. Generelt blir det mye lengre køer, mindre penger, og trolig også færre fremskritt i samfunnet. Men med mer ferie får folk sikkert også mer tålmodighet. Tror jeg heller går jobber en ekstra dag jeg. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Irriterer at det ikke går noen bra filmer i kveld, blir vel bare spillig i kveld da... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjøpte nylig en TV til hytta. Den virket ikke med RiksTV. Bytta den i en ny. Den nye TVen hadde samme feil. Nå begynner jeg å bli irritert. Det er 23 mil mellom butikken og hytta. Jeg har dradd på en fordømt 42" TV i baksetet på Peugeoten min frem og tilbake, frem og tilbake. Begynner å bli lei. Finnes det noen i dette landet som har fått en TV til å virke med Riks-TV? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Irriterer at det ikke går noen bra filmer i kveld, blir vel bare spillig i kveld da... Ser folk på filmer på TV idag (altså i denne tiden vi lever i)? . Får håpe du spiller noe bra da! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Bestemor har en 40-42" Sony med innebygd mottaker for Riks-TV. Funker bra hos henne... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk. Begynte å lure. Man må altså holde seg til asiatiske merker i stedet for nederlandske. Da bytter jeg Philips-driten i en Samsung. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sulten, og menyen her er ikke akkurat noe å skryte av.. -.- Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Irriterer at det ikke går noen bra filmer i kveld, blir vel bare spillig i kveld da... Ser folk på filmer på TV idag (altså i denne tiden vi lever i)? . Får håpe du spiller noe bra da! Ble sittende å se på little man på viasat 4, for en genial film :!: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tja, skal vi sjå... - Vil sove, men er ikke trøtt - Pusset tennene, noe som resulterte i at jeg ble enda mer våken. - For mange åpne tabs. - Øresus. - Været ute som svinger ifra kaldt om morgenen til varmt på ettermiddagen. Umulig å velge klær som holder for hele dagen. - FDGSSDASD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg