Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helgene er lange nok. De er akkurat lange nok til at vi får et lite avbrekk fra hverdagen samtidig som vi får noe ut av livene våre (jobb og/eller skole). De gangene det er langhelg kan vi kose oss litt mer, men hadde det vært 4 dager fri hver uke hadde vi vært amøber hele gjengen.

 

Juleferien kunne godt vært litt lengre.

Lenke til kommentar

Du, det er ingen universelle lover som sier at man skal jobbe 5 dager i uka. Det er bare blitt sånn. Man hadde helt sikkert fått mer ut av livet om man ikke hadde vært så lønnsslave. Men da ville sikkert folk begynt å lure mer på meningen med livet, og mange fler ville skutt seg selv. Det skal ikke være enkelt nei...

Lenke til kommentar

Du, det er ingen universelle lover som sier at man skal jobbe 5 dager i uka. Det er bare blitt sånn. Man hadde helt sikkert fått mer ut av livet om man ikke hadde vært så lønnsslave. Men da ville sikkert folk begynt å lure mer på meningen med livet, og mange fler ville skutt seg selv. Det skal ikke være enkelt nei...

Ja. Mindre penger. Mindre arbeidstimer betyr også mindre tilgang på f. eks leger. Det blir lengre køer på legekontor, i domstoler, klagebehandling, NAV, kjøreskoler, produksjon på alt fra møbler til mat osv osv. Noen butikker holder sikkert også stengt en ekstra dag. Generelt blir det mye lengre køer, mindre penger, og trolig også færre fremskritt i samfunnet.

 

Men med mer ferie får folk sikkert også mer tålmodighet.

 

Tror jeg heller går jobber en ekstra dag jeg.

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig en TV til hytta. Den virket ikke med RiksTV. Bytta den i en ny.

Den nye TVen hadde samme feil.

 

Nå begynner jeg å bli irritert. Det er 23 mil mellom butikken og hytta.

Jeg har dradd på en fordømt 42" TV i baksetet på Peugeoten min frem og tilbake, frem og tilbake. Begynner å bli lei.

Finnes det noen i dette landet som har fått en TV til å virke med Riks-TV?

Lenke til kommentar

Tja, skal vi sjå... - Vil sove, men er ikke trøtt - Pusset tennene, noe som resulterte i at jeg ble enda mer våken. - For mange åpne tabs. - Øresus. - Været ute som svinger ifra kaldt om morgenen til varmt på ettermiddagen. Umulig å velge klær som holder for hele dagen. - FDGSSDASD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...