Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg ufattelig mye over folk som kommer og spør om det gjør vondt mens du ligger på bakken og kaster opp eller prøver å få tilbake pusten. (driver med mye ekstremsport)

Kunne lagd en lang liste over ting jeg ikke liker, men her er noen få ting.

- Liker ikke folk som hører på musikk med mobilhøyttaleren, ødelegger sangen med den utrolige dårlige høyttaleren.

- irriterer meg grenseløst over noen i klassen min og den ene media læreren min.

- Liker ikke folk som tar styringen på gruppen og ikke slipper til andre.

- Liker ikke grupper med veldig mange jenter/få gutter. Da denne blir styrt på en utrolig dårlig måte.

 

Er veldig mange andre ting jeg ikke liker, men det orker jeg ikke og nevne.

Lenke til kommentar

Jeg hatet også gruppearbeid da jeg gikk på skole.

Lærerne å ut til å ha en policy der hver gruppe får en karakter som påvirker enkeltelevenes karakterbok, uten hensyn til hvem som gjorde hva på gruppen.

 

Å få god karakter hadde null med dine egne prestasjoner å gjøre.

Dine karakterer avhenger av andre elever.

Og de andre elevene snylter på ditt arbeid.

 

 

I tillegg hadde vi en norsklærer som så ut til å tro at jeg og klassens bølle var bestevenner. Vi ble alltid plassert på samme gruppe. Og hatet hverandre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

En av hovedsakene som totalt ødela skolegangen min, fordi vi aldri fikk velge å jobbe selvstendig når det var gruppearbeid på gang. Folk snyltet, senket min karakter i samme slengen, og det var heller ikke særlig moro å bli tvunget til å jobbe med folk jeg aldri snakket med ellers når jeg hadde sosial angst.

 

Jeg kunne skrevet side opp og side ned om hvor patetiskt det norske skolevesenet er.

Lenke til kommentar

Skaff det da vel.. Kun du som kan gjøre noe med det! (been there)

It ain't easy. Og nei, det er ikke kun meg. Moral støtte hjelper veldig på. Men ser ikke mye til det om dagen. Oh, well.

 

Irriterer meg at nettet plutselig er blitt forferdelig tregt. Det var da helt i orden for noen dager siden.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at de som asfalterte gata her ikke gadd lage noen overganger mellom fartsdumpene og den nye asfalten. Så nå er det svære hakk på hver siden av fartsdumpene, som ikke er gjort noen ting med. :wallbash:

 

post-141082-1286028380,5559_thumb.jpg

Endret av Audi TDI
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skaff det da vel.. Kun du som kan gjøre noe med det! (been there)

It ain't easy. Og nei, det er ikke kun meg. Moral støtte hjelper veldig på. Men ser ikke mye til det om dagen. Oh, well.

 

Hvis du går rundt å venter på at det skal komme, then good luck..

Selvfølgelig gjør jeg ikke det. :hrm: Bare poengterte at det er ikke bare meg alene som kan gjøre noe med, da moral støtte også er en stor hjelp. Synes jeg, da.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Skaff det da vel.. Kun du som kan gjøre noe med det! (been there)

It ain't easy. Og nei, det er ikke kun meg. Moral støtte hjelper veldig på. Men ser ikke mye til det om dagen. Oh, well.

 

Hvis du går rundt å venter på at det skal komme, then good luck..

Selvfølgelig gjør jeg ikke det. :hrm: Bare poengterte at det er ikke bare meg alene som kan gjøre noe med, da moral støtte også er en stor hjelp. Synes jeg, da.

 

Var ikke ment som en fornærmelse altså, mer et lite tupp i baken. Håper ikke du tok deg nær av det :hm:

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...