Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg først er i gang. Folk som skriver sippete facebookstatuser. "Håper på bedre tider", "Dårlig dag :(" etc. Gråt en enda større elv

 

Har ei sånn ei på Facebook. Tydelig deprimert, men vil ikke vise det selv, så hun skriver nærmest daglig korte meldinger fra dårlige sangtekster som skal hinte til at hun har det dårlig.

 

Like ille er jenter (ja, for det er utelukkende jenter) som åpenlyst trygler om oppmerksomhet; "Skriv om et godt minne du har med meg så skal jeg skrive på veggen din også!!! =)=)".

 

Patetiskt er det, spør du meg.

Lenke til kommentar

Sjefen min kuttet ut 4 av 6 av mine arbeidsdager, for så å gi meg en helt ny tid. Annenhver fredag og lørdag fra 16 - 22 på fredag, og så fra 08 til 16 på lørdag. Da forsvinner helgen. Det blir færre timer enn det jeg jobber nå, og det kommer i tilegg til at han reduserte arbeidstiden min med 20 % for noen måneder siden.

 

Og ikke klarer han å gi meg en dag for opplæring slik at jeg kan begynne å jobbe igjen, bare kommer med diffuse svar som "vi tar det senere" eller "ikke i dag høhøhø". Og nå har han igjen gitt meg feil lønn. 50 % mindre enn det jeg skal ha. Det har han gitt meg i tre måneder nå. Kommer lønnslippene fra juni, juli og august? Nei. Klarer han å rote bort timelistene som sier hvor mye jeg har jobbet? Ja. Nå har jeg ingen mulighet for å bevise hvor mye jeg har jobbet.

 

Det verste er at han har ansatt en hel bråte med nye folk, nye folk som tar de timene jeg har jobbet tidligere. Jeg har jobbet der i snart fire år, og så behandler han meg på den måten?

Lenke til kommentar

At jeg klarte å smelte stekespaden i panna med mat oppi :( .

 

At jeg hadde tatt opp mat til to, men blir bare en, så nå får jeg en helvetes med rester. Svinestek til frokost imorgen, woo.

 

Bussjåfører som kjører idiotisk, alt for treig og unøyaktig i handlingene.

 

Norda sine bankkort. Jeg måtte i to forskjellige butikker (med to forskjellige sentraler) dytte kortet oppi med chip, for så å gjøre det tre ganger og bli bedt om å dra kortet. Greit nok, men ingen av de første gangene på begge stedene ble godkjent, så måtte gjøre alt en gang til.

Norda kan brenne i helvete for det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...