Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har utsikt til NAV fra der jeg sitter nå og kan meddele om at minimum 70% av klientellet ikke er av nordisk avstamming. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Irriterende at hver gang man sier noe om NAV er det alltid en eller annen som kommer med "det er ikke like lett for alle å jobbe" bla bla bla. Gråt en elv.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Irriterende at hver gang man sier noe om NAV er det alltid en eller annen som kommer med "det er ikke like lett for alle å jobbe" bla bla bla. Gråt en elv.. Så du mener at alle kan jobbe uansett ? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Ah, det måtte skje. Nei, jeg mener ikke det. Det jeg skrev er at det er irriterende at man ikke kan kødde litt med nav uten at noen skal skrive noe slikt som du gjorde nå. Endret 1. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Når jeg først er i gang. Folk som skriver sippete facebookstatuser. "Håper på bedre tider", "Dårlig dag " etc. Gråt en enda større elv Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 JÆVLA vakumslange på sykkelen min! Faller ut hele tia! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Kyniske folk irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Når jeg først er i gang. Folk som skriver sippete facebookstatuser. "Håper på bedre tider", "Dårlig dag " etc. Gråt en enda større elv Har ei sånn ei på Facebook. Tydelig deprimert, men vil ikke vise det selv, så hun skriver nærmest daglig korte meldinger fra dårlige sangtekster som skal hinte til at hun har det dårlig. Like ille er jenter (ja, for det er utelukkende jenter) som åpenlyst trygler om oppmerksomhet; "Skriv om et godt minne du har med meg så skal jeg skrive på veggen din også!!! =)=)". Patetiskt er det, spør du meg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg synes det er irriterende å se åp folk som er skjevøyd, det er så forbaska snålt og irriterende. Skjevøyd? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg synes det er irriterende å se åp folk som er skjevøyd, det er så forbaska snålt og irriterende. Skjevøyd? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Irriterende at det gjorde litt vondt i ørene nå. Må kutte ned på høy musikk. Tenker jeg tar det på medium-volum fremover. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Faen som jeg tråkka over. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Irriterer meg at mopeden min går i 50 km/t nå.. Livsfarlig. Skal på teknisk kontroll til uka, etter det er det full fres igjen! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Sjefen min kuttet ut 4 av 6 av mine arbeidsdager, for så å gi meg en helt ny tid. Annenhver fredag og lørdag fra 16 - 22 på fredag, og så fra 08 til 16 på lørdag. Da forsvinner helgen. Det blir færre timer enn det jeg jobber nå, og det kommer i tilegg til at han reduserte arbeidstiden min med 20 % for noen måneder siden. Og ikke klarer han å gi meg en dag for opplæring slik at jeg kan begynne å jobbe igjen, bare kommer med diffuse svar som "vi tar det senere" eller "ikke i dag høhøhø". Og nå har han igjen gitt meg feil lønn. 50 % mindre enn det jeg skal ha. Det har han gitt meg i tre måneder nå. Kommer lønnslippene fra juni, juli og august? Nei. Klarer han å rote bort timelistene som sier hvor mye jeg har jobbet? Ja. Nå har jeg ingen mulighet for å bevise hvor mye jeg har jobbet. Det verste er at han har ansatt en hel bråte med nye folk, nye folk som tar de timene jeg har jobbet tidligere. Jeg har jobbet der i snart fire år, og så behandler han meg på den måten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Lever din oppsigelse og finn en ny plass? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 At jeg klarte å smelte stekespaden i panna med mat oppi . At jeg hadde tatt opp mat til to, men blir bare en, så nå får jeg en helvetes med rester. Svinestek til frokost imorgen, woo. Bussjåfører som kjører idiotisk, alt for treig og unøyaktig i handlingene. Norda sine bankkort. Jeg måtte i to forskjellige butikker (med to forskjellige sentraler) dytte kortet oppi med chip, for så å gjøre det tre ganger og bli bedt om å dra kortet. Greit nok, men ingen av de første gangene på begge stedene ble godkjent, så måtte gjøre alt en gang til. Norda kan brenne i helvete for det der. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Lever din oppsigelse og finn en ny plass? Jeg må vel det, men det er klin umulig å finne en arbeidsplass i nærheten som ansetter studenter. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Denne tråden beveger seg jævlig kjapt, irriterer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Å rydde irriterer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Kaldt vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg