Pokey Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 De bruker skattebetalernes penger på å ta sakte selvmord/tilfredsstille en unødvendig og idiotisk avhengighet. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Er ikke dere elever/studenter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har full jobb, så nei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Også? hva folk bruker penger på er ikke deres problem. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Ja. Men med disse avgiftsatsene vi har på tobakk, så kommer brorparten av pengene tilbake. Egentlig burde du takke de for at de røyker, og ikke sløser bort pengene på lave avgifts-ting . Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Mener du at de som går på Nav ikke skal få røyke\snuse? De får pengene, og dermed kan de godt bruke det på sine saker uten restriksjoner. Uansett syns jeg det er rett og slett idiotisk å brenne opp flere hundre kroner i måneden når man allerede ikke har det så godt økonomisk. Det gjør hele situasjonen verre, selv om jeg generelt sett syns røyking (og snusing) er tullete. Dog spesielt hvis man lever på NAV. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 De som lever på NAV burde bruke pengene på å komme seg raskest mulig tilbake til jobb. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan? og hva hvis man ikke er i stand til å jobbe? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 "Open to US and Canadian residents only." Drittkonkurranser. Jeg betaler gladelig frakten selv, men det har vel kanskje mer med lover å gjøre. I så fall; drittlover. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Irriterer meg at nettet er så evig treigt akkurat nå at halve kunne vært nok. Og at forumet ser ut til å ha mer problemer bare i dag enn det har hatt hele de to siste månedene til sammen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 De som lever på NAV burde bruke pengene på å komme seg raskest mulig tilbake til jobb. Gud jeg blir kvalm, vær så snill og hold kjeft med dine moralprekener. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 De som lever på NAV burde bruke pengene på å komme seg raskest mulig tilbake til jobb. Gud jeg blir kvalm, vær så snill og hold kjeft med dine moralprekener. Nei, jeg har all rett til å komme med min mening. 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 De som lever på NAV burde bruke pengene på å komme seg raskest mulig tilbake til jobb. Gud jeg blir kvalm, vær så snill og hold kjeft med dine moralprekener. Nei, jeg har all rett til å komme med min mening. De fleste som lever av NAV gjør alt de kan for å komme tilbake i jobb, men det er jo ikke like enkelt for alle. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 De fleste som lever av NAV gjør alt de kan for å komme tilbake i jobb, men det er jo ikke like enkelt for alle. Såklart, men hvorfor sløse skattepenger på noe som ødelegger kroppen, når man prøver å komme seg tilbake til jobb? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Denne må visst inn i mine innlegg igjen... At flertallet av folkene som sitter rundt meg i klassen (forøvrig venner med de), sitter å ler seg ihjel over veldig veldig veldig veldig dårlige youtube filmer (stikkord: Nigahiga og dårlige cod mw2 (lol) filmer... ) ... Bare... Klarer ikke forstå de veldig umodne hjernene dems. Vel dette er bare ett eksempel, orker ikke lirke ut flere nå.. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 http://www.dagbladet.no/2010/09/30/nyheter/film/knerten/13635459/ Det er ikke greit å være en ti år gammel skuespiller og få hikke. Jasså. Fuck off. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Folk som ikke bruker refleks (les: Mannfolk). Hva faen, gi meg en god grunn til å IKKE bruke refleks? Mitt utstyr på kveldsturen: 1 stk refleksbånd rundt hver ankel 1 stk refleksvest 1 stk lommelykt Hunden min: 1 stk refleksvest 1 stk blinkende lys på ryggen Uh, nice stats! Hva er attack ratio og Hp på creaturen din D:? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 De fleste som lever av NAV gjør alt de kan for å komme tilbake i jobb, men det er jo ikke like enkelt for alle. Synest det er helt greit at det som er skada får penger fra NAV, men skjenner noen som får dagpenger, og gjør ikke en dritt utenom å sove og sitte på PCen. Gidder ikke å finne seg en jobb, og sier nei til alle tilbud som kommer, fordi det ikke er "rette" jobben for de. DET irriterer meg! Må også legge til grupper på Facebook der folk gjør noe vist så og så mange joiner. " Skal klippe meg skalla vist 500 joiner" etc. Også alle de som lager festgrupper og inviterer tusenvis av folk. Var greit første gangen, men er ikke morsomt lenger. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Synest det er helt greit at det som er skada får penger fra NAV, men skjenner noen som får dagpenger, og gjør ikke en dritt utenom å sove og sitte på PCen. Gidder ikke å finne seg en jobb, og sier nei til alle tilbud som kommer, fordi det ikke er "rette" jobben for de. DET irriterer meg! Må også legge til grupper på Facebook der folk gjør noe vist så og så mange joiner. " Skal klippe meg skalla vist 500 joiner" etc. Også alle de som lager festgrupper og inviterer tusenvis av folk. Var greit første gangen, men er ikke morsomt lenger. De du snakker om er snyltere. Det er folk der som virkelig avhenger av de pengene både for å ha en plass å bo og ha nok mat til å leve på. Men også for nødvendig behandling. On-t: Irriterer meg over at jeg har ekstremt dårlig nett. Endret 1. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ang NAV så hater jeg folk som sitter å snylter penger på de OG klager på at NAV er så trege og dårlig service... Akuratt nå irriterer jeg meg over at jeg bare smørte to brødskiver til lunsj.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg