Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke bruker refleks (les: Mannfolk). Hva faen, gi meg en god grunn til å IKKE bruke refleks?

Mitt utstyr på kveldsturen:

1 stk refleksbånd rundt hver ankel

1 stk refleksvest

1 stk lommelykt

Hunden min:

1 stk refleksvest

1 stk blinkende lys på ryggen

Endret av Jason Something
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over klynger med pubertale, krampaktig kule 12-13-åringer som bare henger på kjøpesentre uten å handle noe, er bråkete og tar masse plass, skater inne og er generelt til plage for alle andre.

Gleder meg til å bli grinete pensjonist.

Å Gud som "dere" gamlinger irriterer meg! Dere skulle hatt deres eget land hvor dere kunne kjørt rundt med de livsfarlige kjøreferdighetene deres, brukt så lang tid dere ville i kassa og okkupert deres egne benker og kaffer på kjøpesenteret og ellers i byen...

I og med at jeg er nitten år, mangler lappen og sjøl jobber i en kassajobb, ser jeg ikke helt åssen denne kommentaren gjelder meg. :wee:

Lenke til kommentar

Muh, jenter vet ikke hvor heldige de er.

De kan oppføre seg som dritt, og det vil fortsatt ansees som normal oppførsel til jente å være.

De kan være snille, og jorda de går på blir forguded.

Så kan de være slemme, og da er de sexy.

Mannfolk flest blir vel sett på som enten drittsekker eller tøfler, samme hva de gjør.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke bruker refleks (les: Mannfolk). Hva faen, gi meg en god grunn til å IKKE bruke refleks?

Mitt utstyr på kveldsturen:

1 stk refleksbånd rundt hver ankel

1 stk refleksvest

1 stk lommelykt

Hunden min:

1 stk refleksvest

1 stk blinkende lys på ryggen

Du er jente right? Har du så stort kjøkken at biler kjører der, og at du trenger refleks ;S?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Samfunnets slaviske "regler" som definerer hva som skal være normal adferd for en person.

Jeg gir faen i hva samfunnet synes er normalt, jeg gir faen om jeg blir sett på som unormal, jeg er meg selv, and I love it! :love:

Nei, tvert i mot. Du bryr deg alt for mykje om kva andre gjer, og prøvar å vere så forskjellig som muleg. "HVORFOR når jeg planlegger å skaffe meg HTC Desire, fordi alle andre har iPhone, så begynner alle å skaffe seg HTC Desire? FAEN !! Ingen smartphone på meg. "

Piss.

Endret av svelemoe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...