Need44speed Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Når jeg går forbi barnehagen på vei hjem fra skolen skal alltid ungene spørre hva jeg heter, hvor gammel jeg er osv. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Folk som ikke bruker refleks (les: Mannfolk). Hva faen, gi meg en god grunn til å IKKE bruke refleks? Mitt utstyr på kveldsturen: 1 stk refleksbånd rundt hver ankel 1 stk refleksvest 1 stk lommelykt Hunden min: 1 stk refleksvest 1 stk blinkende lys på ryggen Endret 30. september 2010 av Jason Something 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Folk som ikke bruker refleks (les: Mannfolk). Hva faen, gi meg en god grunn til å IKKE bruke refleks? Jeg bruker ikke refleks. Og jeg har en veldig god unnskyldning. sitter bare inne likevel 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 En større belastning på en ellers så stor belastning. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg irriterer meg over klynger med pubertale, krampaktig kule 12-13-åringer som bare henger på kjøpesentre uten å handle noe, er bråkete og tar masse plass, skater inne og er generelt til plage for alle andre. Gleder meg til å bli grinete pensjonist. Å Gud som "dere" gamlinger irriterer meg! Dere skulle hatt deres eget land hvor dere kunne kjørt rundt med de livsfarlige kjøreferdighetene deres, brukt så lang tid dere ville i kassa og okkupert deres egne benker og kaffer på kjøpesenteret og ellers i byen... I og med at jeg er nitten år, mangler lappen og sjøl jobber i en kassajobb, ser jeg ikke helt åssen denne kommentaren gjelder meg. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det å si at alle er spesielle/unike er det samme som å si at ingen er det Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Muh, jenter vet ikke hvor heldige de er. De kan oppføre seg som dritt, og det vil fortsatt ansees som normal oppførsel til jente å være. De kan være snille, og jorda de går på blir forguded. Så kan de være slemme, og da er de sexy. Mannfolk flest blir vel sett på som enten drittsekker eller tøfler, samme hva de gjør. Endret 30. september 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Men hvis vi fiser eller raper er vi plutselig ekle. Forstå den som kan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 You got a point! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Folk som ikke bruker refleks (les: Mannfolk). Hva faen, gi meg en god grunn til å IKKE bruke refleks? Mitt utstyr på kveldsturen: 1 stk refleksbånd rundt hver ankel 1 stk refleksvest 1 stk lommelykt Hunden min: 1 stk refleksvest 1 stk blinkende lys på ryggen Du er jente right? Har du så stort kjøkken at biler kjører der, og at du trenger refleks ;S? 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg er jente ja, og jeg er for gammel til at jeg lar meg provosere av sånt, sorry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Jamen har du virkelig så stort kjøkken ;S? Mener ikke å provosere, men er et ærlig spørsmål ! Endret 30. september 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Neh, kjøkkenet mitt er veldig lite, kanskje 2 x 3 meter Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Folk som lever på NAV OG røyker og/eller snuser. Eller, folk som røyker og snuser generelt. Endret 30. september 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mener du at de som går på Nav ikke skal få røyke\snuse? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Samfunnets slaviske "regler" som definerer hva som skal være normal adferd for en person. Jeg gir faen i hva samfunnet synes er normalt, jeg gir faen om jeg blir sett på som unormal, jeg er meg selv, and I love it! Nei, tvert i mot. Du bryr deg alt for mykje om kva andre gjer, og prøvar å vere så forskjellig som muleg. "HVORFOR når jeg planlegger å skaffe meg HTC Desire, fordi alle andre har iPhone, så begynner alle å skaffe seg HTC Desire? FAEN !! Ingen smartphone på meg. " Piss. Endret 30. september 2010 av svelemoe 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ah, well. Det er ok Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mener du at de som går på Nav ikke skal få røyke\snuse? Ja. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Og grunnen er? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 De lever på skattebetalerenes penger, hvorfor skal de da brenne de opp igjen? Hvis de har så mye penger at de kan sløse de bort på narkotiske stoffer, så kan de like godt la være å få. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg