Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en enormt kjedelig murvegg på hybelen. Tenkte jeg skulle henge opp et stort bilde der (rasterbator / block posters lignende), men så har jeg plutselig ingen ideer. :/

 

Forslag?

Jeg ville foreslått kunst som står sentralt og veldig opplyst midt på veggen, det kan bli flott. Da noe abstrakt. Finnes masse på finn.no. Om det er en lys murvegg, kunne du muligens gått for en svart-hvitt innrammet poster. Med en form for spotlight på seg så klart. Finnes masse postere på nett, f. eks http://www.allposters.co.uk.

 

Eller så kan du henge opp noen Andy Warhol bilder. De finnes nesten overalt.

Lenke til kommentar

Jeg ville foreslått kunst som står sentralt og veldig opplyst midt på veggen, det kan bli flott. Da noe abstrakt. Finnes masse på finn.no. Om det er en lys murvegg, kunne du muligens gått for en svart-hvitt innrammet poster. Med en form for spotlight på seg så klart. Finnes masse postere på nett, f. eks http://www.allposters.co.uk.

 

Eller så kan du henge opp noen Andy Warhol bilder. De finnes nesten overalt.

Takk for forslag. Tenkte kanskje å gjøre noe lignende

 

2008-10-11_dire_straits_shm-cd.jpg

 

Ta originalbildet av gitaren og printe ut på samme måte.

 

Evt. bybilde i svart hvitt kanskje?

 

Foreløbig har jeg bare en spaghettipakke på veggen. :!:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over klynger med pubertale, krampaktig kule 12-13-åringer som bare henger på kjøpesentre uten å handle noe, er bråkete og tar masse plass, skater inne og er generelt til plage for alle andre.

 

Gleder meg til å bli grinete pensjonist.

 

Å Gud som "dere" gamlinger irriterer meg! Dere skulle hatt deres eget land hvor dere kunne kjørt rundt med de livsfarlige kjøreferdighetene deres, brukt så lang tid dere ville i kassa og okkupert deres egne benker og kaffer på kjøpesenteret og ellers i byen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...