Matsemann Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har en enormt kjedelig murvegg på hybelen. Tenkte jeg skulle henge opp et stort bilde der (rasterbator / block posters lignende), men så har jeg plutselig ingen ideer. :/ Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Bor du på moholt studentbolig? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Japp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Hoho, Sherlock Holmes, move over! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Skummelt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Irriterer meg over folk som tror de er så jævlig unike. Har aldri møtt noen som tror de er spesielt unik faktisk. Da har du ikke møtt mangen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har en enormt kjedelig murvegg på hybelen. Tenkte jeg skulle henge opp et stort bilde der (rasterbator / block posters lignende), men så har jeg plutselig ingen ideer. :/ Forslag? Jeg ville foreslått kunst som står sentralt og veldig opplyst midt på veggen, det kan bli flott. Da noe abstrakt. Finnes masse på finn.no. Om det er en lys murvegg, kunne du muligens gått for en svart-hvitt innrammet poster. Med en form for spotlight på seg så klart. Finnes masse postere på nett, f. eks http://www.allposters.co.uk. Eller så kan du henge opp noen Andy Warhol bilder. De finnes nesten overalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Irriterer meg over folk som tror de er så jævlig unike. Jeg er unik. Jeg vil faktisk kalle meg smartere enn de fleste. Deal with it motherfucker. Ja, jeg gir faen i janteloven Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Irriterer meg over folk som tror de er så jævlig unike. Jeg er unik. Jeg vil faktisk kalle meg smartere enn de fleste. Deal with it motherfucker. Ja, jeg gir faen i janteloven Hva FAEN, trodde dette var et NORSKT forum. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Jeg ville foreslått kunst som står sentralt og veldig opplyst midt på veggen, det kan bli flott. Da noe abstrakt. Finnes masse på finn.no. Om det er en lys murvegg, kunne du muligens gått for en svart-hvitt innrammet poster. Med en form for spotlight på seg så klart. Finnes masse postere på nett, f. eks http://www.allposters.co.uk. Eller så kan du henge opp noen Andy Warhol bilder. De finnes nesten overalt. Takk for forslag. Tenkte kanskje å gjøre noe lignende Ta originalbildet av gitaren og printe ut på samme måte. Evt. bybilde i svart hvitt kanskje? Foreløbig har jeg bare en spaghettipakke på veggen. :!: Endret 30. september 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 At den nye VPSen ikke vil boote lenger, og jeg som skulle sette opp et bulletin board idag. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 at jeg ikke skjønner hvorfor jenter alltid skal avslutte ting på facebook med <3, er så forvirrende 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 at jeg ikke skjønner hvorfor jenter alltid skal avslutte ting på facebook med <3, er så forvirrende [facebook] Hater deg din stygge ******* <3 [/facebook] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): måtte bare Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 just my point (litt overdrevent da) Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Sitter og ser på Jagerpilotene nå. Irriterer meg over måten Viasat fremstiller pilotene på, som om de er guder! Tror de er så forbanna kule fordi de flyr 30 år gamle krigsmaskiner 2 Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Irriterer meg over folk som tror de er så jævlig unike. Vi er jo alle spesielle Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 You are unique, just like everybody else! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg irriterer meg over klynger med pubertale, krampaktig kule 12-13-åringer som bare henger på kjøpesentre uten å handle noe, er bråkete og tar masse plass, skater inne og er generelt til plage for alle andre. Gleder meg til å bli grinete pensjonist. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Gleder meg til å bli grinete pensjonist. Godt på vei, kjære sitron. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg irriterer meg over klynger med pubertale, krampaktig kule 12-13-åringer som bare henger på kjøpesentre uten å handle noe, er bråkete og tar masse plass, skater inne og er generelt til plage for alle andre. Gleder meg til å bli grinete pensjonist. Å Gud som "dere" gamlinger irriterer meg! Dere skulle hatt deres eget land hvor dere kunne kjørt rundt med de livsfarlige kjøreferdighetene deres, brukt så lang tid dere ville i kassa og okkupert deres egne benker og kaffer på kjøpesenteret og ellers i byen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg