Hyperio Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg jobber som vakt i utelivsbransjen. Man begynner ikke å bli skikkelig moden før ca 25. Det kan jeg love deg. Men det er hovedsaklig etter at man er ca 20, 21+ en ser skikkelige forskjeller. Joda, det er greit nok, men det er når man forlater redet (18,19,20?) at modningsprosessen tar av. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Joda, det er greit nok, men det er når man forlater redet (18,19,20?) at modningsprosessen tar av. Og dette vet du fordi du tilfeldigvis er i denne alderen selv og kan nærmest føle at modningen skjer? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Ventet på den ja... Jeg bare registrerer endringer som skjer på folk rundt meg. Både de på min egen alder, de som er yngre, de som er eldre og naturlig nok meg selv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg skulle egentlig øve til naturfag prøven til imorgen idag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Du har fremdeles litt tid igjen til å øve på prøven, med unntak av at det dukker opp noe uforutsett som forhindrer deg. Sånt hender jo av og til, og hvis det er av viktighet (les: dødsfall, sykdom ol) så kan du spørre læreren om å få utsatt prøven. Endret 29. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Stefaren min irriterer noe grenseløst!!!!! "Hei, jeg skifter fra telenor til tele 2, oi hadde du låst tlf te telenor i ett år? oi oi oi, nå har du ingen telefon fordi telenor-simkortet har gått ut og du får ikke inn tele 2, og OI du er i en annen landsdel. Hade." TUSEN J*VLA TAKK edit: fordi det er så "billigere". F*uck me sideways, DET bestemmer du eller???? Endret 29. september 2010 av Nymph Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hadde tenkt å bli akvariumeier for første gang da jeg falt pladask for noen fisker jeg så i dyrebutikken en stund sida. Gikk tilbake for å høre mer om det, men var fiskene der lenger? Nope. Fugl er også greit å ha, men frister lite med slike priser. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 BSOD 0xf4 irriterer, finner ikke ut hva som kan gjøre at den kommer Kommer av at en systemkritisk prosess slutter å virke, krasjer eller henger seg opp. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 BSOD 0xf4 irriterer, finner ikke ut hva som kan gjøre at den kommer Kommer av at en systemkritisk prosess slutter å virke, krasjer eller henger seg opp. BSOD'en kom også under kjøring av Acers eRecovery. Men skal ikek dra dette lengre, er ikke noe supporttråd dette! Men, det irriterer meg enda..... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Skulle hente søstra mi hjem ca. kl. 8. Så jeg sitter og venter da. Er tålmodig og gidder ikke mase helt til jeg bare må ringe og høre nå nettopp. Så sier hun at jeg ikke trenger å hente henne. Føler meg litt slik nå: 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Nærbilder av mennesker i nettaviser/blader, og nesen er full av snørr. Fy faen det er så ekkelt, det er lov å se seg i speilet før man skal fotograferes 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Nærbilder av mennesker i nettaviser/blader, og nesen er full av snørr. Fy faen det er så ekkelt, det er lov å se seg i speilet før man skal fotograferes Link? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Ok, men du er herved advart: http://www.dagbladet.no/2010/09/23/tema/kamille/klikk/mote/13531458/ Og så var det noe i denne ukens se og hør, et bilde av ekskonen til Treholt Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 http://e24.no/media/article3832513.ece Google irriterer meg ikke. Derimot koker blodet mitt av alle de superkonservative imbesilene der ute som vil at vi skal leve i en verden av enhjørninger, jesus og sukkerspinn. Vi kan jo ikke utsettes for vulgære ord som 'rumpe' og 'homoseksuell', herreguuud det hadde vært så fælt atte! Satans drittfolk, reis til helvete. 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Nye designet til imdb. Kan ikke finne noe. Greit at det var vanskelig før, nå er det umulig. 3 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Han Trehold-fyren. Til og med navnet irriterer meg. Sære og kjente folk på bussen også forsåvidt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Det som irriterer ved Treholt-saken er at det er en eldgammel sak. Lei lei lei.... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Alle disse store nyhetene er teite og blåst way out of proportion. Hvem bryr som at en gjeng jomfruer i alibabaland synes krig er bedre enn sex? Noe som ikke er så rart siden det nærmeste de har kommet til fitte er høyrehånda deres. Eller at en gammel gubbe hadde en koffert for 70 år siden? Eller at gjøk med navn Northug drakk kaffe med to sukkerbiter og en dæsj fløte klokka halv to ved sinsenkrysset forrige mandag, eller noe like kjedelig og hverdagslig om den idioten? Eller at fitta jomfruene i alibabaland skulle ønske høyrehånda deres var, ikke kan danse på lørdag? Eller at en utvaska fotballtrener trener fotballag igjen? Eller at det er forskjell på en hårete, overvektig mann og Julia Roberts? Dette er bare noen av sakene på forsidene av landets tre største aviser. Er det virkelig nødvendig å blåse Treholt-saken så jævlig høyt opp i skyene? Flesteparten av dagens innbyggere husker ikke, eller vet ikke, om den originale saken engang. 4 Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Kvise på innsiden av neseboret, aargh! 5 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 September over også og morgenene blir kaldere og kaldere. Bursdagen nærmer seg dog, eneste pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg