Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal jo ha peiling på HELE pensum, og ekstra på det du har oppgave om.

8893056[/snapback]

 

Skal ha peiling på det som har med mitt tema å gjøre, ja. Og det hadde jeg. Men det er en grense for hvor langt bort fra hovedtema sensor kan gå. Og også i følge faglæreren min så var det å sette meg ned pga litt for lite kunnskap om hvordan et keiserdømme fungerer med tanke på økonomi og religion, litt drøyt.

 

Men som sagt, skal vel være litt fornøyd med karakteren jeg fikk uansett.

Lenke til kommentar

At alle på kontoret må ut og røyke samtidig. Irriterende når folk ringer og jeg blir sittende i løpet av de 10 minuttene og fortelle at ingen av dem er tilgjenglige. Røyk på tur, for #¤"&/#

 

At mange, når de ser noe datautstyr ligge i en antistatisk pose, så må de absolutt hale det ut og begynne å tafse på det. Selv om de vet akkurat hvordan det ser ut, da de har sett det mange ganger før. Pølsefingre...

Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg er at feilraten på Fujitsumaskiner (spesielt hovedkort og elendige strømforsyninger fra Lite-On (!)) er meget høy, sammenlignet med f. eks. IBM ...

8895435[/snapback]

2x hk feil!! på meg!

 

1x brudd på mekanisk kobling til power-on knappen

1x nedsmelting av psu tror jeg med etter enkel(!) tentamenbruk(skrivedag 8kl)

når jeg kom hjem så slappa jeg av og skulle fyre'nopp men fikk svart skjerm og en vifte som kjørte opp fullt og i tillegg hadde jeg Dualboot med vista\xp!=bytte av hovedkort kunne vært reaktivering hvis jeg hadde hatt OEM på noen av de...(tanken er frustrerende!) dette er forøvrig en Fsc c1110.

 

Edit: skrev skjermkort isteden for hovedkort :blush:

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Irriterer meg så jævlig at karakterene er så jævli basert på om du smisker med lærer/er favoritt, lærer er generelt drittsekk/grei person og idiotiske vurderinger.

 

Det er så jævli lite basert på skikkelig fagstoff og objektiv framgangsmåte. Faen bare bingo slik det er.

Lenke til kommentar
Irriterer meg så jævlig at karakterene er så jævli basert på om du smisker med lærer/er favoritt, lærer er generelt drittsekk/grei person og idiotiske vurderinger.

 

Det er så jævli lite basert på skikkelig fagstoff og objektiv framgangsmåte. Faen bare bingo slik det er.

8904626[/snapback]

Slik er livet etter skolen også, like greit å venne seg til det først som sist.

Lenke til kommentar

At folk må legge ut helt sugne videoer på YouTube og kalle de 1337 uten at det har noe med 1337 å gjøre i det hele tatt. JEg søker etter "1337" for å finne noen morsomme 1337-videoer, og så finner jeg ræva filmer som er av f.eks. noen som ødelegger et modem, så syntes de selv at filmene er så bra at de må putte 1337 i navnet eller taggene.

 

Måtte sånne folk hives på 1337-sjøen. :hrm:

Lenke til kommentar
At folk må legge ut helt sugne videoer på YouTube og kalle de 1337 uten at det har noe med 1337 å gjøre i det hele tatt. JEg søker etter "1337" for å finne noen morsomme 1337-videoer, og så finner jeg ræva filmer som er av f.eks. noen som ødelegger et modem, så syntes de selv at filmene er så bra at de må putte 1337 i navnet eller taggene.

 

Måtte sånne folk hives på 1337-sjøen. :hrm:

8910902[/snapback]

Herregud så frustrerende å lese det innlegget.

Trættensjuogtrædve.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at det skal være så jævla vanskelig å spille av dvd plater i Ubuntu!  :mad:

8912968[/snapback]

Hva er det med linux som ikke er vanskelig?

8912989[/snapback]

 

Hva er det med din mangel på forståelse og ignorante oppførsel, som ikke hører hjemme i denne tråden?

 

edit

 

Linux er ikke vanskelig! Det er forskjellig i forhold til hva majoriteten er vant til.

 

Grunnen til dere synes at Linux er vanskelig, er fordi det er helt nytt for dere. Forestill deg første gangen du skulle lære deg å sykle. Var det lett? Nei, sikkert ikke - fordi du aldri hadde prøvd det før.

 

Hadde ting vært omvendt, slik at alle hadde "vokst opp" med Linux, hadde vi i dag hatt en innstillingen om at "windows er vanskelig".

 

Så enkelt er det.

 

Uten at jeg prøver å starte en OS-krig, da det ikke hører hjemme her, vil jeg bare si at Linux i dag faktisk ligger ufattelig mye lenger fremme på en mange områder enn både OSX og windows. Men på grunn av dotter som uttaler seg om ting de aldri har vært borti eller aner den første ting om, er Linux også den dag i dag, desverre stemplet som "vanskelig" hos mange.

 

 

 

(De som bruker Linux, og faktisk vet hva det er, vet også akkurat hva jeg snakker om.)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Hadde ting vært omvendt, slik at alle hadde "vokst opp" med Linux, hadde vi i dag hatt en innstillingen om at "windows er vanskelig".

8913005[/snapback]

Men det er ikke tilfelle.

 

Å det er vel strengt tatt du som reagerer så innmari for ingenting her. Nesten litt teit at du ikke godtar at det finnes folk som ikke er noen særlig stor fan av linux.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...