Sinna'gurk Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Folk som sier de elsker hverandre etter å ha vært sammen i to dager, for å deretter være forlovet i én helg. Så blir det slutt. Facebook-forlovet, eller for-realz forlovet? Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 At alt tydeligvis er mye mer interessant enn skolearbeid akkurat nå. Hurra for prokrastinering! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Folk som sier de elsker hverandre etter å ha vært sammen i to dager, for å deretter være forlovet i én helg. Så blir det slutt. Jeg synes i det hele tatt at ordet "elsker" blir veldig misbrukt og jeg synes at det bør bli spart til helt spesielle anledninger. Det ligger ingenting bak ordet lenger. 4 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 irriterer at jeg har prøve i morgen, og her sitter jeg og gjør alt annet enn å lese fordi jeg føler at jeg kan stoffet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Folk som sier de elsker hverandre etter å ha vært sammen i to dager, for å deretter være forlovet i én helg. Så blir det slutt. Jeg synes i det hele tatt at ordet "elsker" blir veldig misbrukt og jeg synes at det bør bli spart til helt spesielle anledninger. Det ligger ingenting bak ordet lenger. Jeg er veldig veldig enig. Dritt lei det. Kommer til å få fnatt dagen jeg har vært sammen med ei jente i en uke, så sier ho: "Jeg elsker deg Knut" *pinlig stillhet* Jeg svarer selvfølgelig med: "Jeg elsker... kake" Fordi jeg absolutt ikke elsker ho. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=OcxqdUZqt1s Endret 27. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjærester som oppretter felles Facebook konto. "CatrineogTruls Andersen" Lol e:Samme gjelder de som lager en profil til kjeledyret sitt, rimelig flaut. Så en gang et par som hadde lagd en konto til den nyfødte babyen sin. Sykt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ingenting på Facebook overasker meg lengre. Og ingenting gjort av 90-kidz overasker meg. ( ) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du tenker siden du er 4 år eldre. Jeg har en bror som er like gammel som deg, og jeg kan bekrefte at noen av dere "gamle gubber" var like forferdelige som enkelte 90-kidzzz er i en alder av 14-16 nå. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Vet, var en liten ''gøyal'' spøk. Kompis av meg har forlovet seg 4 ganger allerede, og han vurderer å forlove seg igjen. Må muligens sies at han er verdaling. Endret 27. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 At jeg har en helt pinefull følelse av at jeg lengter tilbake til Arenum i Bergen lørdag kveld irriterer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg vet om folk som forlovet seg på ungdomsskolen, det er skammelig at et slik løfte ikke kan bli så betydningsfullt som det bør være. En kompis av meg har forlovet seg da, og de ser ut til å gå godt sammen, men vi får da se om det ikke blir som et annet long-term relationship. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har to venninner som forlovet seg når de var 17 år og giftet seg når de ble 20. Av og til fungerer det og jeg tror de kommer til å vare lenge for dem. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kommer jo helt ann på hvem som gjør det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 At det står forskjellig på internett. En plass står det at røsslyngen er eviggrønn, dvs at den beholder de grønne "bladene" gjennom hele året. En annen plass står det at den feller de om høsten for å unngå tørke om vinteren. Faen at det skal være så mye bal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 At tv-kanalene forsvant, og jeg som hadde tenkt og døgne Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 At jeg må begynne med briller/linser... Irriterende å bale med linser om morgenen.....Dyrt er det også... 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Folk her på forumet med nisselue-avatar allerede nå!! 8 Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Å være fyllesyk på en mandag 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Å være fyllesyk på en mandag Det er derfor man ikke drikker på en søndag. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Å være fyllesyk på en mandag Hvor fyllesyk er det snakk om? Det er tirsdag i dag... 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg