Munty Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Cooper i morgen. Er virkeling keen på å dra en "nei, huff, jeg har vrikket foten ser du". Forstår deg godt...! Men man må igjennom det. Så bite tenna sammen! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Han sier: *hva er det Jeg sier: *se da Han sier: *det er ike virus Jeg sier: *aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Det var en Youtube link jeg gav han. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 At jeg aldri finner noe ny musikk på spotify som jeg kan høre på... Har hundrevis av sanger i listen og er dritlei alle sammen... Stick to timeless music instead of modern shit music. I grunn enig, men det som er timeless i dag var nytt en gang det og. Og noe av det som er nytt i dag kommer til å bli timeless etter hvert. Irriterer meg over jaktturen min i dag. Hadde gått i ca. en halvtime opp ei bratt fjellside og følte for en slurk cola. Akkurat da jeg har tatt av meg hagla og er på tur ned i sekken letter det selvfølgelig et kull på 7-8 ryper like bortfor meg. Når jeg har fått opp hagla igjen er de akkurat utenfor skuddhold mens jeg bare ser at de flyr LANGT faen unna. Jeg går etter, klatrer og jævler i steinur, men de er borte. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg husket drømmene mine i dag, men hadde ikke tilgang på drømmedagboka. Og at det var varmere ute enn inne hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Han sier: *hva er det Jeg sier: *se da Han sier: *det er ike virus Jeg sier: *aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Det var en Youtube link jeg gav han. Å herregud så irriterende slike folk som tror at alt på internet er virus Er alt for mange slike i klassen min. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Han sier: *hva er det Jeg sier: *se da Han sier: *det er ike virus Jeg sier: *aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Det var en Youtube link jeg gav han. Slå til han plz. 3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Biologiprøve om 8 timer, har ikke åpnet boka engang. Herlig! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jobb i morgen, tenkte jeg. Bør legge meg tidlig og få nok søvn, tenkte jeg. Mandag men bør likevel være opplagt, tenkte jeg. Nope, måtte bare komme over en film og måtte bare se den ferdig. Damn you, Internet! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Vær så snill, gå å heng på popit eller noe. Irriterer meg at jeg ble syk på en Mandag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg fatter ikke hva som skjer med meg nå. I natt var jeg trøtt, men fikk ikke sove. Jeg er akkurat nå helt for jævlig sulten, men når jeg skal spise eier jeg ikke matlyst. Og det igjen gjør meg jo enda mer trøtt. :/ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 At jeg har en eller en annen form for allergi tydeligvis, men aner ikke hva det er. Må snyte meg hele jævla tiden Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 At jeg fikk kjeft for å ha jobbet forrige lørdagskveld(har jobbet mye helger) av madammen, og nå er jeg satt opp til både fredag og lørdag neste helg med liten sjans til å bytte. Dette vet hun ikke enda. Jeg er fucked Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Si at du ikke bestemmer arbeidsfordelingen og ikke kan gjøre noe. Er ikke din feil dette og da har hun ingen grunn til å bli sur. Ellers trenger jeg å koble meg hjem for å overvåke noe...saker, men går selvagt ikke an fra denne PCen. Gikk jo før for søren! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg hater jenter. Møkkakjerringer. Endret 27. september 2010 av Nymph 4 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 ja, jentelus, ÆÆÆSSSJ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hun er jente selv. Er enig i at mange jenter er rare da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Kjærester som oppretter felles Facebook konto. "CatrineogTruls Andersen" Lol e:Samme gjelder de som lager en profil til kjeledyret sitt, rimelig flaut. Endret 27. september 2010 av Vowels 7 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Kjærester som oppretter felles Facebook konto. "CatrineogTruls Andersen" Lol e:Samme gjelder de som lager en profil til kjeledyret sitt, rimelig flaut. Eksen min lagde profiler til alle msn adressene hennes, i katta's navn osv rett og slett for å få fordeler i farmville.. Da kunne hun jo sende ting til seg selv... Er det mulig sier jeg bare ?!!!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Folk som sier de elsker hverandre etter å ha vært sammen i to dager, for å deretter være forlovet i én helg. Så blir det slutt. 6 Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Historie prøve imorgen og jeg har glemt bøkene på skolen :/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg