iSimen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre. edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt. Du er fucked. For å si det mildt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Irriterer meg over Infected Mushrooms første tur til Norge skulle absolutt være fullt av vokalmusikken deres, og ikke den gode gamle Psytrancen... Uff så skuffet jeg ble, de ødela til og med det siste minuttet på heavyweight med vokaler. Infected Mushroom blir enten presset fra platefirmaet, eller så holder de på å gå mainstream. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Vocal trance er bare latterlig. Den er laget for folk som ikke liker ordentlig trance. En bimbo som jamrer seg til noe som liksom skal likne det, wtf?! Har lyst til å sparke dem tilbake dit de kom fra. Burde vært ulovlig å kalle det for trance. 3 Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Irriterer meg at jeg er irritert Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Vocal trance er bare latterlig. Den er laget for folk som ikke liker ordentlig trance. En bimbo som jamrer seg til noe som liksom skal likne det, wtf?! Har lyst til å sparke dem tilbake dit de kom fra. Burde vært ulovlig å kalle det for trance. Er desverre duvdev som synger, og det er enda mer horribelt enn en bimbo på autotune. Infected Mushroom går på feil vei, eller så presser plateselskapet dem den veien. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 At folk ikke holder ting de lover 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Light-brus. 3 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre. edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt. Du er fucked. For å si det mildt. Godt mulig. Blir vel at jeg leverer en prosjektfil som på mystisk vis ikke greier å åpne seg, inntil jeg blir ferdig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre. edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt. Du er fucked. For å si det mildt. Godt mulig. Blir vel at jeg leverer en prosjektfil som på mystisk vis ikke greier å åpne seg, inntil jeg blir ferdig. Du kjører den ja Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre. edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt. Du er fucked. For å si det mildt. Godt mulig. Blir vel at jeg leverer en prosjektfil som på mystisk vis ikke greier å åpne seg, inntil jeg blir ferdig. Kjørte den på fysikken i forrigårs. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Får dere bare ikke håpe at lærerene deres leser dette og blir mistenksom på tidspunkt! :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Fysikklæreren min har IE 6.0 og looney tunes-klister bakpå laptopen. Endret 26. september 2010 av Gavekort 8 Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 at ting ikke fungerer som det skal... og at skole-pc'en ikke vil laste ned noe fordi en admin. må godkjenne det Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 at ting ikke fungerer som det skal... og at skole-pc'en ikke vil laste ned noe fordi en admin. må godkjenne det Finnes det ingen måte å "bypasse" den? Eller å skru av UAC'en utenom kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 At Admin aldri sjekker tracker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 At Daniel ikke deler haremet sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 I'm greedy. Du vil jo ikke ha leftovers uannsett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg vil ikke ha b-teamet ditt nei, ærlig talt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Kjørte den på fysikken i forrigårs. For å si det slikt... De siste 3-4 matteleksene er heller vanskelige å åpne. Til mitt forsvar får vi skummelt mye, og for liten tid å gjøre dem på. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Norsk, fremmedspråk og andre drittfag som går ut på å lære ingenting om ikke noe som helst. WTB realfagslinje på vgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg