co2 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 At jeg får et emosjonelt sammenbrudd ut av ingenting. Kjærleik er ikke lett 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Oh, word. Oh, word. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 At jeg får et emosjonelt sammenbrudd ut av ingenting. Kjærleik er ikke lett You said it! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Det er derfor man ikke burde forelske seg 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) - Hvordan kan noen være så ondskapsfulle? Britiske dyrevernere jakter nå på personen som farget den hvite katten rosa. Les mer http://www.dagbladet.no/2010/09/25/nyheter/dyrenes_nyheter/utenriks/katt/dyremishandling/13560058/ I helvete? Den er ROSA, ikkje dau. Endret 25. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Det er jo temmelig slemt å farge noe rosa da, om det ikke snakk om ei fjåttete hunkjønn. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 - Hvordan kan noen være så ondskapsfulle? Britiske dyrevernere jakter nå på personen som farget den hvite katten rosa. Les mer http://www.dagbladet...dling/13560058/ I helvete? Den er ROSA, ikkje dau. Det er jo bare pels. Det gror ut og forsvinner etterhvert. Til da kan dem vel kline på med litt mere farge av typen som går bort, så det blir en punk pus Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Ting som irriterer meg: At den forbanna kommunistregjeringen har bestemt at JEG ikke er i stand til å begrense mitt eget alkoholforbud, og at JEG ikke har godt av å kjøpe øl etter kl 18 på en lørdag. Ettersom jeg glemte dette kan jeg egentlig bare drite i å gå på fest, som er FOR JÆVLIG. Seriøst, dere som stemmer på disse tøysepartiene; WTF!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! ER DERE STOKK DUMME?!?!?!??!? Jeg var mange ganger på fest i sommer uten å ha fått tak i noe å ha med meg. Var alltids folk som ga meg både det ene og det andre. Er ikke vanskelig å spørre. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Ting som irriterer meg: At den forbanna kommunistregjeringen har bestemt at JEG ikke er i stand til å begrense mitt eget alkoholforbud, og at JEG ikke har godt av å kjøpe øl etter kl 18 på en lørdag. Ettersom jeg glemte dette kan jeg egentlig bare drite i å gå på fest, som er FOR JÆVLIG. Seriøst, dere som stemmer på disse tøysepartiene; WTF!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! ER DERE STOKK DUMME?!?!?!??!? Jeg var mange ganger på fest i sommer uten å ha fått tak i noe å ha med meg. Var alltids folk som ga meg både det ene og det andre. Er ikke vanskelig å spørre. Det irriterer like mye fortsatt, og det suger å være på snyltefylla både. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 At SNL er så ubeskrivelig dårlig, MAD TV er såååå mye bedre, men likevel har SNL bedre ''rep'' i Usa. Kan ikke fatte hvorfor. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Fordi det er USA. De fleste populære TV-programmene der er utter crap. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 At SNL er så ubeskrivelig dårlig, MAD TV er såååå mye bedre, men likevel har SNL bedre ''rep'' i Usa. Kan ikke fatte hvorfor. Wat? De episodene jeg har sett av SNL har vært dritbra Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre. edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt. Endret 25. september 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 At det her kommer opp noen ganger når jeg skal inn på diskusjon.no Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Server at api.diskusjon.no Port 80 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Faaaan da, får jo ikke spist! Alt jeg spiser later til å sitte fast og gnage nedi halsen til jeg heller noe flytende ned der. Må jo være noe mer enn bare "sår i halsen" dette her. Red.: Leif. Endret 25. september 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Du får ta litt Plumbo nedi svelget og se om det går bedre da 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Har vært trøtt og jævlig i hele dag (etter en hard fredag), men når kvelden og natta kommer får jeg faen ikke sove. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Må sove på sofaen i natt, har ingen laken/sengetøysett-ting.. fgah Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Du får ta litt Plumbo nedi svelget og se om det går bedre da Jeg har en snikende anelse om at plumbo fungerer heller dårlig på organiske løp. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Du får ta litt Plumbo nedi svelget og se om det går bedre da Jeg har en snikende anelse om at plumbo fungerer heller dårlig på organiske løp. Neida. Bare bruk sånn Plumbo Gel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg