Hestekølle Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 [quote name=Gavekort' date='24. september 2010 - 15:59' timestamp='1285336752' post='16251312] Det som er enda mer irriterende enn seine busser, er busser fulle av negere! Lukter så forferdelig! For en kineser lukter du sur melk. Jaja, har ikke sagt noe annet jeg Absolutt ikke. Bare får frem fakta på bordet før du begynner å dømme noen. Bra med fakta du! At en kineser syns han lukter sur melk! Irriterer meg at jeg må drite... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg at når jeg nå endelig fikk start på moppen etter å ha tatt ut forgasseren går den nesten på maks turtall og det kommer forbanna mye røyk ut Sjekk falskluft og tomgangskrua. Røyken kan være for mye olje eller vann inni forgasser eller potta. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 CSI og Justin Bieber 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hvorfor ser denne tråden så rar ut? Må jo scrolle en halvmeter nedover før det er noe tekst Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Det samme skjer her. Underlig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jagex har fjernet Romeo & Juliet-questen fra Runescape. FJERNET den. Jeg tror det er på tide å ta et siste farvel med gamle Runescape. Det var gøy så lenge det varte. Jeg vil savne deg. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jagex har fjernet Romeo & Juliet-questen fra Runescape. FJERNET den. Jeg tror det er på tide å ta et siste farvel med gamle Runescape. Det var gøy så lenge det varte. Jeg vil savne deg. Runescape ??? Runescape irriterer meg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Wtf? Finnes Runescape enda? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Jepp, men det har sakte men sikkert sunket ned i en pengeslukende grådighet etter de byttet CEO. De fjernet Romeo & Juliet, som ble laget MED SPILLET for 10 år siden, bare fordi det var "uoriginalt". So long, Runescape. Det har vært en morsom tur. Endret 24. september 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hmm, irriterer meg at formateringen her på diskusjon.no har blitt helt fucket plutselig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jepp, men det har sakte men sikkert sunket ned i en pengeslukende grådighet etter de byttet CEO. De fjernet Romeo & Juliet, som ble laget MED SPILLET for 10 år siden, bare fordi det var "uoriginalt". So long, Runescape. Det har vært en morsom tur. Alt gjekk til helvete etter The Great Exchange. Og trade limit. Eg logga på for første gong sidan great exchange, og planla å gi mine 1000k til ein noob. Neida, trade limit. Runescape kan ikkje dø, det er allereie dødt og har vore det ei lang tid. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Nettside pluss rapport skal være ferdig til torsdag >.< Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Er dennne tråden jævlig fucka? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Hvis du sikter til topic, skal jeg ikke uttale meg. Hvis du sikter til formateringen som Jason Something kommenterte, ser alt perfekt ut i FireFox på PCen min for øyeblikket. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Ser fin ut i Opera. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Ser helt ok ut her også. Bruker Opera. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Ser fint ut her også, bruker FF Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Jeg er lei av reklamen for Idun Opp-ned ketchup. Den er villedende. Her er et bilde fra VG Nett / Dine Penger: Hva betaler man egentlig ekstra for, her? Skal man betale 67.5% mer for å få en flaske som står opp-ned? Den eneste forskjellen med opp-nedflasken er at du lettere kan klemme ut den siste resten. >Og det blir en dyr rest... For de pengene du sparer på å kjøpe originalen, kan du kjøpe mer ketchup, og kaste den siste resten fra forrige boks. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hva med å kjøpe en oppnedflaske, og heller fylle på den med vanlige flasker ? Irriterer meg at jeg må skru av Referrers logg for å se enkelte bilder her på forumet, og at addon programet jeg må bruke for det ikke går an å skjule. Endret 25. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Når folk man er i lag med på byen bare blir borte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg