krizkriz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg irriterer meg over meg selv noen ganger, for at jeg lar meg irritere over småting Men så klager jeg mye og er en liten grinebiter. Og at hver gang Tone Damli Aaberge er på radio eller TV, blir hun omtalt med sitt fullenavn hver j***a gang! "Så Tone Damli Aaberge, hva synes du om å spille konsert her Tone Damli Aaberge? Liker du fansen din Tone Damli Aaberge? Det er riktig Tone Damli Aaberge". Hva skjer med å ikke bare bruke fornavn? Eller ikke brukt navn i det hele tatt. Folk som prater lavt. DET er irriterende det. Hater å si HÆ 4 ganger før jeg skjønner hva den andre sier. Nei nå må jeg skrive litt i den andre tråden, hva som gjør en glad, for å kompensere litt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Spiste en pakke med sukkerfri drops. De var kjempegode. Gjett hvem som angrer nå? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg at når jeg nå endelig fikk start på moppen etter å ha tatt ut forgasseren går den nesten på maks turtall og det kommer forbanna mye røyk ut Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tone Damli Aaberge... Har fått ei i klassen som har akkurat samme dialekta. Selv med masse mumling i timene er det lett å vite når hun åpner kjeften. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Spiste en pakke med sukkerfri drops. De var kjempegode. Gjett hvem som angrer nå? Du? For de er lakserende? Hah! Regn . Ting blir våte av vann :s . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 At støvsugeren har så dårlig sugekraft. Har bytta pose og rensa hele greia, men likevel ... Så og si ingen effekt. Klarer ikke å løfte en plastpose eller en muffinsform opp fra gulvet engang. :S Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jepp, så hvis dere kjenner jordskjelv i bergensområdet, ikke få panikk, for her rister det godt i huset Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Dere har inegn rett til og klage på bussavganger. Jeg skal flytte 20 min unna tr.heim her går det buss ca annenhver time (litt oftere til byen om morgenen) og til min store forskrekkelse ingen nattbuss hjem om helgene. Melhus? Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 at det er litt i skolestart og du snakker med noen, før de braser ut og sier at det de hater mest er det du brenner for, og elsker, det gjør meg irritert... og trist Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg over Tv2 som har så lite fantasi. F.eks: Hva skiller X-Factor og Idol? Det er jo teknisk sett det samme... Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg over Tv2 som har så lite fantasi. F.eks: Hva skiller X-Factor og Idol? Det er jo teknisk sett det samme... haha, jeg vet, men jeg elsker å se på det, men at det er det samme, det skal jeg ikke nekte for, haha de trengte vell noe litt mer interessant og nytt,og selfølgelig må det komme fra et annet land haha Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg over Tv2 som har så lite fantasi. F.eks: Hva skiller X-Factor og Idol? Det er jo teknisk sett det samme... haha, jeg vet, men jeg elsker å se på det, men at det er det samme, det skal jeg ikke nekte for, haha de trengte vell noe litt mer interessant og nytt,og selfølgelig må det komme fra et annet land haha Skulle til og si det. Idol er utdatert og gammelt. Gi det et nytt navn med noen få nye regler og se seertallet stige Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg over Tv2 som har så lite fantasi. F.eks: Hva skiller X-Factor og Idol? Det er jo teknisk sett det samme... haha, jeg vet, men jeg elsker å se på det, men at det er det samme, det skal jeg ikke nekte for, haha de trengte vell noe litt mer interessant og nytt,og selfølgelig må det komme fra et annet land haha Skulle til og si det. Idol er utdatert og gammelt. Gi det et nytt navn med noen få nye regler og se seertallet stige som om jeg skulle sakt det selv, haha seertallet blir noe annet med forandret navn,farge og en smule endret regler... merkelig... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Såvidt jeg vet er det jo det samme? Er noen random personer som kommer inn og synger for et dommerpanel. Menmen, sånn er det jo. 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tone Damli Aaberge... Har fått ei i klassen som har akkurat samme dialekta. Selv med masse mumling i timene er det lett å vite når hun åpner kjeften. Haha, så bra Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Fikk tilgang til Cataclysm beta, men nedlasting av klient går så jævlig tregt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skjer med diskusjon? Blir jo logga inn og ut hele tiden? :S Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Slett kjeksene. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det som er enda mer irriterende enn seine busser, er busser fulle av negere! Lukter så forferdelig! For en kineser lukter du sur melk. Jaja, har ikke sagt noe annet jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det som er enda mer irriterende enn seine busser, er busser fulle av negere! Lukter så forferdelig! For en kineser lukter du sur melk. Jaja, har ikke sagt noe annet jeg Absolutt ikke. Bare får frem fakta på bordet før du begynner å dømme noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg