Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over meg selv noen ganger, for at jeg lar meg irritere over småting :p

Men så klager jeg mye og er en liten grinebiter.

Og at hver gang Tone Damli Aaberge er på radio eller TV, blir hun omtalt med sitt fullenavn hver j***a gang! "Så Tone Damli Aaberge, hva synes du om å spille konsert her Tone Damli Aaberge? Liker du fansen din Tone Damli Aaberge? Det er riktig Tone Damli Aaberge". Hva skjer med å ikke bare bruke fornavn? Eller ikke brukt navn i det hele tatt.

Folk som prater lavt. DET er irriterende det. Hater å si HÆ 4 ganger før jeg skjønner hva den andre sier.

Nei nå må jeg skrive litt i den andre tråden, hva som gjør en glad, for å kompensere litt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over Tv2 som har så lite fantasi.

F.eks: Hva skiller X-Factor og Idol? Det er jo teknisk sett det samme...

haha, jeg vet, men jeg elsker å se på det, men at det er det samme, det skal jeg ikke nekte for, haha de trengte vell noe litt mer interessant og nytt,og selfølgelig må det komme fra et annet land :D haha

Lenke til kommentar

haha, jeg vet, men jeg elsker å se på det, men at det er det samme, det skal jeg ikke nekte for, haha de trengte vell noe litt mer interessant og nytt,og selfølgelig må det komme fra et annet land :D haha

Skulle til og si det. Idol er utdatert og gammelt. Gi det et nytt navn med noen få nye regler og se seertallet stige :D

Lenke til kommentar

Skulle til og si det. Idol er utdatert og gammelt. Gi det et nytt navn med noen få nye regler og se seertallet stige :D

som om jeg skulle sakt det selv, haha seertallet blir noe annet med forandret navn,farge og en smule endret regler... merkelig...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...