Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Idioter på sykkel som finner på å sykle forbi på høyresiden av biler.

Her om dagen holdt jeg på å kjøre på en som syklet forbi meg på høyresiden samtidig som jeg kjørte forbi en bil som stod parkert i veikanten.

Faen så jeg skvatt da jeg var på full fart inn mot kanten igjen og så ser jeg plutselig en idiot på sykkel komme opp på siden av meg.

For fort syklet han også.

Edit: For dere som fortsatt synes det er lurt å passere forbi på høyresideni:

pic2531.jpg

Endret av premium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som ikke eier respekt for andres eiendeler.

Syklister med ekstremt tettsittende bukser som sykler rundt midt i veibanen mens det er en fullt brukbar gangvei to meter unna, samtidig som de hoier og skriker får å få bilene ut av veien.

Feminister, og jeg bruker uttrykket løst, som blir sure av alt som kan minne om forskjellsbehandling av noe slag, som for eksempel at noen holder opp døra eller at man ikke venter at de vil betale halvparten av regninga på en date.

Runescape, og "kulturen" rundt.

Lenke til kommentar
Feminister, og jeg bruker uttrykket løst, som blir sure av alt som kan minne om forskjellsbehandling av noe slag, som for eksempel at noen holder opp døra eller at man ikke venter at de vil betale halvparten av regninga på en date.

8878284[/snapback]

 

Word...

 

Folk som er tøffe i kjeften over sms, men ikke tør å stå for hva de har sagt når det blir alvor...

Lenke til kommentar
Folk som ikke eier respekt for andres eiendeler.

Syklister med ekstremt tettsittende bukser som sykler rundt midt i veibanen mens det er en fullt brukbar gangvei to meter unna, samtidig som de hoier og skriker får å få bilene ut av veien.

Feminister, og jeg bruker uttrykket løst, som blir sure av alt som kan minne om forskjellsbehandling av noe slag, som for eksempel at noen holder opp døra eller at man ikke venter at de vil betale halvparten av regninga på en date.

Runescape, og "kulturen" rundt.

8878284[/snapback]

 

Forøvrig så er syklister klarert på lik linje med bilister. De skal egentlig ikke være på Gangveiene.

 

MEN hva i ... mener du med Runescape og kulturen rundt?

jeg spi(l)ler(te)

Runescape for ikke så lenge siden. Jeg vet at mange kaller hverandre n00bs\fags m.m. Men noen spesiell kultur har jeg ikke sett.

Kan du utdype dette?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Undertekster på TV som henger etter. Det er irriterende, det.

8854876[/snapback]

 

Og ikke minst dårlig oversettelse!

 

"I'll watch your back" --> "Jeg skal passe på ryggen din"

 

Whaat?!

8855614[/snapback]

Haha, den verste jeg har sett var:

 

"How are you doing?" som ble til: "Hvordan gjør du det?"

 

Er det mulig?

8865681[/snapback]

Ingenting overgår oversettelsen på Star Wars 3.

"I'm invicible!"

"Jeg er usynlig!"

 

Altså, hvor tjukk i huet kan man være? Jeg hadde oversatt bedre fra kurdisk til norsk om jeg så sammenhengen.

Lenke til kommentar

Jurgemaister:

I'm invisible = Jeg er usynlig

I'm invincible = Jeg er udødelig

 

in·vin·ci·ble (ĭn-vĭn'sə-bəl) Pronunciation Key

adj. Incapable of being overcome or defeated; unconquerable.

 

n·vis·i·ble /ɪnˈvɪzəbəl/ Pronunciation Key

–adjective. not visible; not perceptible by the eye: invisible fluid.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jurgemaister:

I'm invisible = Jeg er usynlig

I'm invincible = Jeg er udødelig

 

in·vin·ci·ble      (ĭn-vĭn'sə-bəl)  Pronunciation Key

adj.  Incapable of being overcome or defeated; unconquerable.

 

n·vis·i·ble      /ɪnˈvɪzəbəl/ Pronunciation Key

–adjective.    not visible; not perceptible by the eye: invisible fluid.

8884437[/snapback]

Ja? Han sa "jeg er uovervinnelig!" (på engelsk) og oversettningen var "jeg er usynlig!"

Lenke til kommentar
Jurgemaister:

I'm invisible = Jeg er usynlig

I'm invincible = Jeg er udødelig

 

in·vin·ci·ble       (ĭn-vĭn'sə-bəl)  Pronunciation Key

adj.   Incapable of being overcome or defeated; unconquerable.

 

n·vis·i·ble      /ɪnˈvɪzəbəl/ Pronunciation Key

–adjective.     not visible; not perceptible by the eye: invisible fluid.

8884437[/snapback]

Ja? Han sa "jeg er uovervinnelig!" (på engelsk) og oversettningen var "jeg er usynlig!"

8884618[/snapback]

Jeg tror poenget hans var at du skrev "Invicible! og ikke Invincible.

Lenke til kommentar
Jurgemaister:

I'm invisible = Jeg er usynlig

I'm invincible = Jeg er udødelig

 

in·vin·ci·ble      (ĭn-vĭn'sə-bəl)  Pronunciation Key

adj.  Incapable of being overcome or defeated; unconquerable.

 

n·vis·i·ble      /ɪnˈvɪzəbəl/ Pronunciation Key

–adjective.    not visible; not perceptible by the eye: invisible fluid.

8884437[/snapback]

Ja? Han sa "jeg er uovervinnelig!" (på engelsk) og oversettningen var "jeg er usynlig!"

8884618[/snapback]

Jeg tror poenget hans var at du skrev "Invicible! og ikke Invincible.

8884647[/snapback]

I IS STUPID TONIGHT, THANK YOU VELY MUTCH! sorry, har midlertidig mild dysleksi.

 

EDIT: Ja, dere skjønner kansje mitt opprinnelige poeng?

Endret av Jurgemaister
Lenke til kommentar

At jeg har fucka opp strømforsyningen min på en eller annen måte. Kobla vifta i den på 5V for at den skulle gå stillere, og nå starter den ikke, selv om jeg koblet den tilbake igjen. :hrm:

 

Har jobba i flere timer med å modde den så jeg får brukt den til å drive en vifte, og bare fordi jeg kobla vifta inni på en lavere spenning, fucka strømforsyningen seg helt opp. Får 5VSB spenning, men ikke noe mer enn det.

 

Mulig det er en kortslutning et sted. Ser kanskje på det i morra.

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Irriterer meg noe inni granskauen over at jeg fikk en helt idiotisk sensor på eksamenen min i dag!  :(

Måtte han brenne en svært varm plass! :realmad:

8889457[/snapback]

 

 

hva fikk du?

8892290[/snapback]

 

Fikk en firer.. Bør kanskje være fornøyd med det med tanke på at sensor var veldig streng, men, greia er den, at jeg snakket om endringene i det franske styresettet etter den franske revolusjon, og hadde valgt å stoppe i 1804, da Napoleon kom med keiserdømmet sitt. Sensor begynte selvfølgelig å sjekke hva jeg kunne om Napoleon, noe som for så vidt var greit. Men det at han satte meg ned fra fem til fire på grunn av at jeg hadde for lite peiling på endringene under Napoleon sitt styresett mener jeg er litt vel drøyt når det faktisk var utenfor oppgaven min!

Lenke til kommentar

Faen hvor det irriterer meg at folk i trafikken har en slik ja-det-skulle-faen-meg-bare-mangle-holdning. Særlig kvinnfolk i femtiåra. Senest i dag kjørte jeg nedover en allerede trang vei i et byggefelt i byen med biler parkert langs hele veien. Så kommer det et kvinnfolk i mot meg, og jeg ser ei luke ut til sida for meg, og viker selvsagt, men tror du kvinnfolket hilser, eller smiler i hvert fall? Ikke faen. Bare et surt tryne å se.

 

Jeg får bare si meg enig med søstra mi; "Rart det der, men mannfolk er langt bedre sjåfører enn kvinnfolk virker det som ..."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...