Nostalgisk Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg over at det bare er regn og kaldt vær for tiden. Og jo, helg, enda en dritthelg uten noe action. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Når noen ignorerer deg på forumet uten at du vet hvorfor. Endret 24. september 2010 av Munty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kvinnelige bussjåfører i Trondheim-området. Er alltid 5-10 minutter for sein. Slår mer eller aldri feil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kvinnelige bussjåfører i Trondheim-området Norge. Er alltid 5-10 minutter for sein. Slår mer eller aldri feil. Fixed that one for you. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kvinnelige bussjåfører i Trondheim-området Norge. Er alltid 5-10 minutter for sein. Slår mer eller aldri feil. Fixed that one for you. Beklager, men det er feil. Bussjåførene på Nesodden er mer eller mindre tilstede på rett tidspunkt hver eneste dag. Kan faktisk ikke huske at en bussjåfør var forsinket på nesodden, selv etter alle årene jeg har bodd der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Man trenger ikke vite alt om en person for å kalle dem en god venn, hvis de hjelper deg mye så er de også en god venn. Du ville altså kalt en person du aldri har sett hvordan reagerer på noen situasjoner en god venn? En person du ikke aner om du kan stole på? En person du ikke veit om er ærlig med deg? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hadde planlagt fjelltur i dag, på fridagen. Så står jeg opp tidlig og ser at tåka henger langt ned og det regner. Helt inntil i natt var det fint vær, men i dag (og sannsynligvis hele helga) er det drittvær. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Irriterer meg over at det bare er regn og kaldt vær for tiden. Og jo, helg, enda en dritthelg uten noe action. SLIguy said it! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 At jeg ikke kommer på noe som irriterer meg akkurat nå Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kvinnelige bussjåfører i Trondheim-området Norge. Er alltid 5-10 minutter for sein. Slår mer eller aldri feil. Fixed that one for you. Beklager, men det er feil. Bussjåførene på Nesodden er mer eller mindre tilstede på rett tidspunkt hver eneste dag. Kan faktisk ikke huske at en bussjåfør var forsinket på nesodden, selv etter alle årene jeg har bodd der. Korrekt. De kommer feil mtp hva som står på rutetidene, men de komme alltid på det samme tidspunktet. Det skal de ha. Busser som er stappfulle derimot, det irriterer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Korrekt. De kommer feil mtp hva som står på rutetidene, men de komme alltid på det samme tidspunktet. Det skal de ha. Nei, det er faktisk korrekt etter hva som står på ruteheftene deres også. Alle bussene har en boks ved siden av rattet som viser klokken, hvor neste holdeplass er og hvordan de er i forhold til tida. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Det stemmer ikke alltid i rushtiden på vestsiden i hvert fall, kanskje annerledes der borte på østkanten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Dere har inegn rett til og klage på bussavganger. Jeg skal flytte 20 min unna tr.heim her går det buss ca annenhver time (litt oftere til byen om morgenen) og til min store forskrekkelse ingen nattbuss hjem om helgene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er så glad jeg slipper å ta den stygge bussen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Dere har inegn rett til og klage på bussavganger. Jeg skal flytte 20 min unna tr.heim her går det buss ca annenhver time (litt oftere til byen om morgenen) og til min store forskrekkelse ingen nattbuss hjem om helgene. Slutt å klage, der jeg bor (eller bodde blir det vel ) Gikk det to busser hver vei i døgnet (altså 4 til sammen) Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Det som er enda mer irriterende enn seine busser, er busser fulle av negere! Lukter så forferdelig! 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Det som er enda mer irriterende enn seine busser, er busser fulle av negere! Lukter så forferdelig! For en kineser lukter du sur melk. 2 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Dere har inegn rett til og klage på bussavganger. Jeg skal flytte 20 min unna tr.heim her går det buss ca annenhver time (litt oftere til byen om morgenen) og til min store forskrekkelse ingen nattbuss hjem om helgene. Slutt å klage, der jeg bor (eller bodde blir det vel ) Gikk det to busser hver vei i døgnet (altså 4 til sammen) Bor i uland når det gjelder buss, har heldigvis bil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Dere har inegn rett til og klage på bussavganger. Jeg skal flytte 20 min unna tr.heim her går det buss ca annenhver time (litt oftere til byen om morgenen) og til min store forskrekkelse ingen nattbuss hjem om helgene. Slutt å klage, der jeg bor (eller bodde blir det vel ) Gikk det to busser hver vei i døgnet (altså 4 til sammen) Her eg bur går det ingen! Lenke til kommentar
livingman Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Det som er enda mer irriterende enn seine busser, er busser fulle av negere! Lukter så forferdelig! For en kineser lukter du sur melk. anti rasisme på sitt beste. "de hater deg like mye" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg