Jason P. C. Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hva med Jesus da? Mange som sier han er en god venn, men ingen kan se han Idiot. Oj, den var drøy. Har ikke hatt noe imot deg før, så da fjerner jeg deg nå Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hva med Jesus da? Mange som sier han er en god venn, men ingen kan se han Idiot. Så sur du var da. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det regner, og jeg skal ut i kveld Vet ikke om jeg gidde allikevel. Fint sosialliv du har. Poker i kveld Ironi? Hmm. Uansett, nå stikker jeg ut. Ironi nei? Jeg skal ut, du vurderte om du i det hele tatt gadd. Oh well, da er jeg tilbake igjen. Tok bussen hjem når resten tok bussen til byen. FML Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Russ.no har visst ikke lyst til å sende meg bekreftelsesnummeret jeg må ha for å bekrefte kontoen min. Litt bittert når tilbudet på grunnpakken går ut 23:59 i morgen. Frister lite å betale 3x prisen kan du si. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Trodde aldri det skulle skje, men er enig med deg her. Venner over internett kan ikke sammenlignes med ekte venner, selv om man føler man "kjenner" den personen. Da lurer man bare seg selv. Man trenger ikke vite alt om en person for å kalle dem en god venn, hvis de hjelper deg mye så er de også en god venn. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Facebook er nede, 4chan påstår de gjør det og vg/dagbladet har ikke overraskende lagt ut nyhet på forsiden om det. http://www.dagbladet.no/2010/09/23/kultur/facebook/tekno/nettsamfunn/sosiale_medier/13536848/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Trodde aldri det skulle skje, men er enig med deg her. Venner over internett kan ikke sammenlignes med ekte venner, selv om man føler man "kjenner" den personen. Da lurer man bare seg selv. Man trenger ikke vite alt om en person for å kalle dem en god venn, hvis de hjelper deg mye så er de også en god venn. Webcam, telefon/sms, facebook og slikt gjør at man kan bli ganske så kjent uten å ha møttes da. Endret 23. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Webcam, telefon/sms, facebook og slikt gjør at man kan bli ganske så kjent uten å ha møttes da. True. Man kan jo eventuelt møtes også da, det er ikke så vanskelig å få til hvis ingen har noe å skjule. Webcam kan dog fakes med .gif og videofiler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Poenget er at relasjoner over internett ikke kan sammenlignes med ekte vennskap. Det blir ikke det samme. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Irriterer meg at jeg av ren nysgjerrighet tok ut forgasseren min fra mopeden i dag uten at jeg er spessielt kyndig og nå funker den ikke ordentlig... Den går på fult turtall når jeg starter den! Så om noen har tips til hva jeg kan gjøre, please PM me! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 At jeg ikke kommer meg inn på Facebook. >< 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 At jeg ikke kommer meg inn på Facebook. >< Jepp, fler. 4chan påstår det er de som gjør det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Jepp, fler. 4chan påstår det er de som gjør det. Ahh, herregud. De fleste på 4chan i dag klarer ikke en dritt annet enn å fyre av en ion kanon iblant, og ett DoS angrep fra bare noen få hundre folk fra 4chan ville ikke vært nok til å ta knekken på alle facebooks servere. EDIT: For ung til å reise på Infected Mushroom konserten, det suger. Skulle gjerne hørt Bust a Move, The Shen, Frog Machine og Heavyweight der. Endret 23. september 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er så jævlig kjedelig Jeg klarer ikke å snakke med folk over lengre tid, lenger Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) *edit* Irriterende at jeg har problemer med sinne, og at jeg har en tendens til å gjøre irrasjonelle ting når jeg ser rødt. Endret 24. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Denne tråden fylles så fort at jeg ikke orker å lese alle sidene. Irriterer. 1 Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) never mind Endret 24. september 2010 av Thomas. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Prøve idag og skole i morgen! Fuck my life! edit: Prøve på mandag også, så søndagen min går til å øve på prøve! Endret 24. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Besto ikke mopedteorien, 6 av 5 mulige feil..faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Teori for moped? The times really have changed. oO Uansett ... Irriterer meg at klærne mine ikke har tørket enda, så jeg får ikke pakka dem og har ikke noen andre klær å bruke heller. -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg