Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg fikk anmerkning for å spørre om "sumatra" var en sex-stilling i geografitimen! Lærern var ganske MILF faktisk, men hun viste seg jo seff å være jomfru. Hvem gir anmerkning for sånt egentlig???

Gå å klag! Du skal ikke få anmerkning om du spurte uten noen onde hensikter. Ingen spørsmål er for dumme heter det, og det samme gjelder ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er noen som ikke vet meningen bak ordet "MILF", må du huske. :p

Jeg vet jo at MILF betyr Mother Id Like to Fuck og jeg bruker det om damer litt oppi åra som er hotte. Så der har du den!

Skal klage dersom jeg får anmerkning, jeg spurte også hvorfor jeg fikk det og da svarte hun: "fordi jeg var så grisete i munnen" :nei2:

at det er mulig sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

2 ting som irriterer meg:

De som står fast på sine meninger uansett hvor hull i hue det er, og bevist tar valgt som de vett provoserer for og skape idiotiske diskusjoner. Pr. definisjon hva jeg liker og kalle en "varming".

Kjøringen til de som kjører firmabil! Greit, er ikke verdens beste sjåfør selv, men kjører jeg firmabil så kjører jeg så eksemplarisk som mulig, ikke i rævven på noen med fullt lys en sen torsdagskveld.

Lenke til kommentar

disse krangler :

At WarpX er en noob irriterer meg.

At du er en jævla douchebag irriterer meg mer.

At du er en jævla douchebag irriterer meg mer.

Eh, og hvorfor er jeg en douchebag?

Hvorfor er himmelen blå? Hvorfor driter elgen i skogen? Hvorfor har sauene ull? Please...

At du er en noob er jo fakta.

Jeg krangler ikke, jeg bare forsvarer meg mot en idiot som slenger ut løse påstander. En helt ukjent person. Kaste mer bort tid på ham? Nah. Ignore? Yeesssss...

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Her i huset betaler min bror for internettet. Han har valgt en digg pakke på 20-ish MB. Nå har han da dratt til militæret, og da betaler staten utgiftene hans, i dette tilfellet; Internett.

Men, nå virker det som om staten har negradert nettet for ikke å betale så mye!! Ligger faen med på 1,50mb hele tiden! Skal ringe opp i morgen å spørre, hvis teorien min stemmer er det krig på g! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...