Gavekort Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 At jeg fikk anmerkning for å spørre om "sumatra" var en sex-stilling i geografitimen! Lærern var ganske MILF faktisk, men hun viste seg jo seff å være jomfru. Hvem gir anmerkning for sånt egentlig??? Gå å klag! Du skal ikke få anmerkning om du spurte uten noen onde hensikter. Ingen spørsmål er for dumme heter det, og det samme gjelder ditt. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er noen som ikke vet meningen bak ordet "MILF", må du huske. Jeg vet jo at MILF betyr Mother Id Like to Fuck og jeg bruker det om damer litt oppi åra som er hotte. Så der har du den! Skal klage dersom jeg får anmerkning, jeg spurte også hvorfor jeg fikk det og da svarte hun: "fordi jeg var så grisete i munnen" :nei2: at det er mulig sier jeg bare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 2 ting som irriterer meg: De som står fast på sine meninger uansett hvor hull i hue det er, og bevist tar valgt som de vett provoserer for og skape idiotiske diskusjoner. Pr. definisjon hva jeg liker og kalle en "varming". Kjøringen til de som kjører firmabil! Greit, er ikke verdens beste sjåfør selv, men kjører jeg firmabil så kjører jeg så eksemplarisk som mulig, ikke i rævven på noen med fullt lys en sen torsdagskveld. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Seriøst, krangle som noen par jenter over internett? Get over it. Er du medlem på et diskusjonsforum og ikke tåler å bli snakket til, så er the door right over there. Føler jeg har gått glipp av noe, hvem krangler? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) disse krangler : At WarpX er en noob irriterer meg. At WarpX er en noob irriterer meg. At du er en jævla douchebag irriterer meg mer. At WarpX er en noob irriterer meg. At du er en jævla douchebag irriterer meg mer. Eh, og hvorfor er jeg en douchebag? Hvorfor er himmelen blå? Hvorfor driter elgen i skogen? Hvorfor har sauene ull? Please... At du er en noob er jo fakta. Jeg krangler ikke, jeg bare forsvarer meg mot en idiot som slenger ut løse påstander. En helt ukjent person. Kaste mer bort tid på ham? Nah. Ignore? Yeesssss... Endret 23. september 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 [spoiler]spolert[/spoiler] Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 [*spoiler][*/spoiler] In other news Denne teite norskoppgaven irriterer meg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Min pengebruk som er alt annet enn vetug. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Min pengebruk som er alt annet enn vetug. Har en tendes til å dra småbeløp hele tiden selv. "Er jo bare 15\20\\40 kroner, spiller jo ingen trille", men det spiller en jævla stor trille når jeg bruker småbeløp 4-5 ganger om dagen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Samme her. 13000 kr varte ikke en måned en gang, enda jeg bor hjemme. Blir å flytte snart, og da har jeg ikke mye mer enn 4000 i måneden å leve på. Jeg skjerper meg nok, men det blir ikke enkelt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Her i huset betaler min bror for internettet. Han har valgt en digg pakke på 20-ish MB. Nå har han da dratt til militæret, og da betaler staten utgiftene hans, i dette tilfellet; Internett. Men, nå virker det som om staten har negradert nettet for ikke å betale så mye!! Ligger faen med på 1,50mb hele tiden! Skal ringe opp i morgen å spørre, hvis teorien min stemmer er det krig på g! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Lykke til i krig mot forsvaret 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bortskjemte mennesker. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 At vi ikke får vann i huset før helga. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Lykke til i krig mot forsvaret Tyty 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Lykke til i krig mot forsvaret Tyty Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det regner, og jeg skal ut i kveld Vet ikke om jeg gidde allikevel. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det regner, og jeg skal ut i kveld Vet ikke om jeg gidde allikevel. Fint sosialliv du har. Poker i kveld Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Blue screen når jeg prøver å tømme papirkurv. Blue screen når jeg sletter filer som er for stor til papirkurv. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det regner, og jeg skal ut i kveld Vet ikke om jeg gidde allikevel. Fint sosialliv du har. Poker i kveld Ironi? Hmm. Uansett, nå stikker jeg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg