Sinna'gurk Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) En annen ting er jo elendige artister/filmer/kjendiser genr. som har horver med idiotiske fans Justin Bieber og Twilight du sikter til eller? Måtte jo bare nevne driten ja. Blir så JÆVLA SUR ATTE! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT Hva er egentlig greia med at man blir foret med drit man aldeles IKKE VIL HA?! Hvorfor ser jeg det SATANS DRITTNAVNET til han JÆVLA SNØRRUNGEN uansett hvor jeg snur meg? Nesten uansett hvilken youtube-video jeg ser på så bare mååååååååååååååå noen nevne den dritten. Så lei. Så jævla lei. Twilight også, satans fjortis-oppgulp *kvele* det var VELDIG fjortis-gutt sagt spør du meg... Endret 22. september 2010 av lekse2 4 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 At du elsker denne Bieber og vil ta han i rævva er faen ikke min skyld. 3 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 ÅÅÅHH så sinna! 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 "omg this song is soo much better than justin beaver!!! thumbs up if u lyke dis comment XD" Ikke minst: "LISTIN UP EVERYONE VERY IMPORTANT The Metal Militia will be attacking Justin Biebers BABY video on September 1st onward … Remember to dislike, put a comment and flag on the baby vid on sep 1. We need your help to destroy this modern autotune music that has ruled the world. Copy paste this comment on every good music video such as: Megadeth, Dio, AC/DC, led zep, the doors, Beatles,Rolling Stones, Iron Maiden, The Strokes, HDS, SOAD Thumbs up 2 this plan" 1 Lenke til kommentar
kim bæ Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Modern Warfare 2 multiplayer. Spess når man venter på å komme inn på en server, så starter den, og når du er kommmet inn, så er kampen over. BLARG 1 Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Modern Warfare 2 multiplayer. Spess når man venter på å komme inn på en server, så starter den, og når du er kommmet inn, så er kampen over. BLARG haha, WORD!! Det er så utrolig hat! RPG, Thumper og Noobtube er også inni helvette irriterende. I tillegg til Nuke..........hater når noen får det til, og hater at jeg aldri får det til selv. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 det var VELDIG fjortis-gutt sagt spør du meg... Tror han skrev det sarkastisk, ikke normal WarpX oppførsel.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Nesespray avhengighet :/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Idiotiske premier irriterer. Ta Dots, for eksempel. Ved å kjøpe en pakke cookies, kan man vinne en konsert med Aleksander With i sin egen stue. Hvem appellerer dette til, egentlig? Jeg har knapt hørt om fyren, har ingen venner som digger ham, og stua ser ut som et bomba horehus. Jeg slipper ikke kjendiser inn hit. Hvis jeg vant denne premien, ville jeg ikke tatt i mot. Jeg ville heller bedt ham opptre på en institusjon for vanskeligstilte i stedet. Men hvorfor slike sære premier? ALLE har bruk for en ekstra flatskjerm, bil, PC osv... Men en konsert med en artist du ikke nødvendigvis liker? Pentiumsmart; Leser du ikke pakningsvedlegg? Bruk i lengre tid uten opphold gir avhengighet. Endret 22. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Mannen med ljåen:du vet at noen kanskje liker han, sant? da er premien lagd for de som liker han! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 De bør lage premier som alle kan ha nytte av. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hjemmekonsert må jo suge noe fryktelig. Er jo dårlig aukustikk i de fleste hjem. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Er ikke plass i stua mi engang. Er bare en gammel rør-TV, en sofa, to stoler og en vedovn der. Og Aleksander With skal liksom synge der? Det blir.... awkward... for oss begge. Kunne heller vunnet konsertbilletter. Det er det jeg vil frem til. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Trøøøøøøtt. Har ikke bestilt russetøy, og husker ikke hvor jeg skulle bestille ifra. Og... En uke til nye House-episoder. Har og forsåvidt sett alle filmer jeg har interesse av å se. Slik virker det ihvertfall. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Er ikke bare hjemmekonsert som suger, Aleksander With gjør det også Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ja, men for faen da. Det blir jo som "VINN EN BIL!". Er du blind og lam deltar du ikke i den konkurransen. Liker du ikke den bøgjævelen Aleksander With deltar du heller ikke i den konkurransen. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hadde jeg kommet over premien hadde jeg bare solgt den til høystbydende fjortis, enkelt und greit. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Sinnataggen Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Modern Warfare 2 multiplayer. Spess når man venter på å komme inn på en server, så starter den, og når du er kommmet inn, så er kampen over. BLARG Hater når det skjer i andre spill også Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Fronter.. Ja, jeg snakker om det læringstullet. Minnepenner og linux. Noe herk. Så det tok sin tid å overføre et par småå bilder fra laptopen til den stasjonære. Alt pga idiotisk teknologi jegi kke har ønske om å knote med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg