Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

En annen ting er jo elendige artister/filmer/kjendiser genr. som har horver med idiotiske fans

 

Justin Bieber og Twilight du sikter til eller? :innocent:

Måtte jo bare nevne driten ja. Blir så JÆVLA SUR ATTE! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Hva er egentlig greia med at man blir foret med drit man aldeles IKKE VIL HA?! Hvorfor ser jeg det SATANS DRITTNAVNET til han JÆVLA SNØRRUNGEN uansett hvor jeg snur meg? Nesten uansett hvilken youtube-video jeg ser på så bare mååååååååååååååå noen nevne den dritten. Så lei. Så jævla lei. Twilight også, satans fjortis-oppgulp *kvele*

 

det var VELDIG fjortis-gutt sagt spør du meg...

Endret av lekse2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"omg this song is soo much better than justin beaver!!! thumbs up if u lyke dis comment XD"

 

Ikke minst:

"LISTIN UP EVERYONE VERY IMPORTANT

 

The Metal Militia will be attacking Justin Biebers BABY video

 

on September 1st onward … Remember to dislike, put a comment and flag on the baby vid on sep 1.

 

We need your help to destroy this modern autotune music that

 

has ruled the world. Copy paste this comment on every good music

 

video such as: Megadeth, Dio, AC/DC, led zep, the doors, Beatles,Rolling Stones, Iron Maiden, The Strokes, HDS, SOAD

 

Thumbs up 2 this plan"

:realmad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Modern Warfare 2 multiplayer. Spess når man venter på å komme inn på en server, så starter den, og når du er kommmet inn, så er kampen over. BLARG

 

haha, WORD!! Det er så utrolig hat! RPG, Thumper og Noobtube er også inni helvette irriterende. I tillegg til Nuke..........hater når noen får det til, og hater at jeg aldri får det til selv.

Lenke til kommentar

Idiotiske premier irriterer.

Ta Dots, for eksempel. Ved å kjøpe en pakke cookies, kan man vinne en konsert med Aleksander With i sin egen stue.

 

Hvem appellerer dette til, egentlig?

Jeg har knapt hørt om fyren, har ingen venner som digger ham, og stua ser ut som et bomba horehus. Jeg slipper ikke kjendiser inn hit.

 

Hvis jeg vant denne premien, ville jeg ikke tatt i mot.

Jeg ville heller bedt ham opptre på en institusjon for vanskeligstilte i stedet.

 

Men hvorfor slike sære premier?

ALLE har bruk for en ekstra flatskjerm, bil, PC osv...

Men en konsert med en artist du ikke nødvendigvis liker?

 

 

Pentiumsmart;

Leser du ikke pakningsvedlegg? Bruk i lengre tid uten opphold gir avhengighet.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...