Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Marion Ravn på X-Factor irriterer meg noe så inni helvette. Noe så ufattelig blondt bak mørkt hår skal du lete lenge etter. Fullstendig uten innlevelse og vokabular. "Jeg fikk helt sjokk. Jeg bare....hæ?" Hva faen? Sånt får lov til å åpne kjeften og ha meninger om ting på TV?

 

Ellers er jeg hjertens enig med feministirritasjonen. Ser at feministene trengs for å sette ting på spissen og lage litt perspektiv til tider, men jeg hater som pesten at disse jævla sutredamene som kjemper sin sak, fordi de mangler totalt selvtillit og må finne noe å hevde seg på, får lov å få slik innflytelse på norsk politikk som de har i dag. Puh, lang setning det der. :ermm:

 

Ellers folk og ting som irriterer noe fryktelig: Stoltenberg, Halvorsen, Navarsete, Kleppa, kristne som skal være så åndelige og ikke dømmende, men er de mest nedlatende personene som finnes, islam og alle dens tilhengere, religion generelt, når golfsvingen ikke sitter, Brann taper, Liverpool taper, når jeg tar feil etter å ha påstått noe, være blakk, eksen og litt til :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Facebook. Før var det sånn at man gjorde seg "ferdige" med folk på et vis etter en bestemt livsperiode/-epoke, f.eks. jobbkollegaer. Nå er det sånn at man drasser på dem videre inn i nye stadier av livet sitt der de kanskje ikke helt passer inn. De fleste blir bekjente riktignok og knapt nok det, men likevel.

Endret av WarpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Marion Ravn på X-Factor irriterer meg noe så inni helvette. Noe så ufattelig blondt bak mørkt hår skal du lete lenge etter. Fullstendig uten innlevelse og vokabular. "Jeg fikk helt sjokk. Jeg bare....hæ?" Hva faen? Sånt får lov til å åpne kjeften og ha meninger om ting på TV?

 

Marion Ravn er grunnen til at jeg ser på X-Factor. Du må ikke høre på hva hun sier, men se på henne i stedet. Griselekker dame

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Marion Ravn på X-Factor irriterer meg noe så inni helvette. Noe så ufattelig blondt bak mørkt hår skal du lete lenge etter. Fullstendig uten innlevelse og vokabular. "Jeg fikk helt sjokk. Jeg bare....hæ?" Hva faen? Sånt får lov til å åpne kjeften og ha meninger om ting på TV?

 

Marion Ravn er grunnen til at jeg ser på X-Factor. Du må ikke høre på hva hun sier, men se på henne i stedet. Griselekker dame

Meh.

Lenke til kommentar

Herregud!! Jeg sa ifra til skolebiblioteket i starten av sommerferien om at en bok ble med i flytten, så send regninga til denne adressen. Itillegg så får jeg folkeregistrert meg selv på engang jeg er i Sverige, som skal være nok mellom Norge-Sverige. Men neida! nå kom regninga, tredje purring faktisk med inkassovarsel, og den gikk ut for 1uke siden. JÆVLA BYRÅKRATI SLIPSFITTER!

:wallbash:

 

Edit: Og adressa som var skrevet på regninga, var min gamle, med et strek over og en klisterlapp med min nye. Og den regninga ble sendt ut for 2-3uker siden, hvor jævla vanskelig er det? Jeg har folkeregistret meg OG sagt ifra personlig.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

En annen ting er jo elendige artister/filmer/kjendiser genr. som har horver med idiotiske fans

 

Justin Bieber og Twilight du sikter til eller? :innocent:

Måtte jo bare nevne driten ja. Blir så JÆVLA SUR ATTE! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Hva er egentlig greia med at man blir foret med drit man aldeles IKKE VIL HA?! Hvorfor ser jeg det SATANS DRITTNAVNET til han JÆVLA SNØRRUNGEN uansett hvor jeg snur meg? Nesten uansett hvilken youtube-video jeg ser på så bare mååååååååååååååå noen nevne den dritten. Så lei. Så jævla lei. Twilight også, satans fjortis-oppgulp *kvele*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...