Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Så hyggelig da! Jeg vet tror jeg hadde blitt glad om jeg fant ut at jeg skulle bli pappa.

 

Hestekølle: Du trenger ikke være moralister av noen kristne for å være mot abort. Det holder med å ha en mening om at et liv er et liv, fra unfangelse til død. Det går mer på filosofi, ikke på kald vitenskap.

 

Filosofi ja...skal vi snakke om hvorfor vi er til også? Og finnes det egentlig et liv etter døden?

 

Må jeg minne det på at det er iskald vitenskap som har ført oss dit vi er i dag (ikke bare med tanke på abort) og det er alltid den dere

****** kristendommen

som har holdt oss tilbake i utviklingen fordi de vet at det fører dem ett skritt videre til å "motbevise" Gud.

 

Vowels: Come'n get sum! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke? Du må ta et valg; beholde eller forkaste. Valget blir ikke noe enklere om det var snakk om en pille eller en sprøyte, et "barn" skal jo fortsatt "dø" som dere sier uansett.

 

Du drar det ganske langt uten å forstå hvordan det er for kvinnen. Det utvikles naturlig kjærlighet for barnet, selv om det ikke er født. Det er vanskelig for kvinner å ta abort.

Lenke til kommentar

Snakk med noen jenter som har tatt abort. Det er garantert ikke like lett for dem som det eventuelt var for gutten. Det gjelder selvsagt ikke alle. Men mange sliter med det i ettertid.

 

Ok, hva så?

 

Hadde det vært så mye bedre om barnet hadde vært der da? Det ville snudd hele ditt liv på hodet!

 

Og sliter man med depresiva som du sier har man kanskje gjort feil valg in da first place. Yourself to blame!

Lenke til kommentar

Snakk med noen jenter som har tatt abort. Det er garantert ikke like lett for dem som det eventuelt var for gutten. Det gjelder selvsagt ikke alle. Men mange sliter med det i ettertid.

 

Ok, hva så?

 

Hadde det vært så mye bedre om barnet hadde vært der da? Det ville snudd hele ditt liv på hodet!

 

Og sliter man med depresiva som du sier har man kanskje gjort feil valg in da first place. Yourself to blame!

 

Det går fint an å få et barn i ung alder i Norge slik det er i dag.

Det betyr ikke at livet er over.

Likevel bør det veies nøye om barnet har en god oppvekst i møte.

 

Er dessuten ikke alle som velger aborten selv. Mange opplever nok uendelig mye press, og diverse andre årsaker kan føre til en veldig "forhastet" abort.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp funnet ut at jeg kan bli pappa :no:

 

 

1: Jeg går ut i fra at tallet i nicket hans er fødselsåret hans, som betyr at han er 18. Han er gammel nok til å ta seg av ungen.

2: De er begge gamle nok til å klare å lage ungen, så da er de også gamle nok til å ta seg av ungen.

3: Valg har konsekvenser. Every action has an equal and opposite reaction.

 

Bla bla bla....det er flere faktorer som spiller inn i bildet her, unge mann! Ikke det faktum at han er 18.

 

1) Han er kanskje gammel nok, men det betyr ikke at han har den økonomiske tilstanden eller er "farsdyktig" enda.

 

2) Samme som over.

 

3) Valg har konsekvenser...kult, fine engelske ord osv. Hvert valg har en konsekvens, og hver konsekvens har en utvei! Du kan enten rive ned bokhylla også kjent som livet ditt med alt du har inni eller du kan ta et kirurgusik inngrep og fortsette og samle store dyre leksikon i bokhylla di med masse kunnskap om hvordan du tar deg at et barn!

01_ShutUp.wav

Synes denne passet fint. Skulle egentlig bruke media-tag, men den fungerer jo selvfølgelig ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva så? Hvis du virkelig elsker jenten så lar du hun føde barnet om hun vil, eller ta abort hvis hun vil. Det er *HUN* som har ett genetisk forhold til barnet, ikke gutten.

 

Og det har jeg aldri sagt noe på? Du forsvarer bare mitt punkt!

 

Det går fint an å få et barn i ung alder i Norge slik det er i dag.

Det betyr ikke at livet er over.

Likevel bør det veies nøye om barnet har en god oppvekst i møte.

 

Er dessuten ikke alle som velger aborten selv. Mange opplever nok uendelig mye press, og diverse andre årsaker kan føre til en veldig "forhastet" abort.

 

Denne saken skal ikke jeg diskutere for det er helt ut av sammenheng om jenta har press på seg eller ikke...

 

Dere er akkurat som motparten til FRP under innvandrinsdebatten. Her vil han snakke om at det faktisk blir for mange innvandrere i Norge, men blir såklart grilla av en gammal kirkemisjonær som snakker om at alle negere og innvandrere er snille og får hele publikum til å klappe og hoie

 

 

01_ShutUp.wav

Synes denne passet fint. Skulle egentlig bruke media-tag, men den fungerer jo selvfølgelig ikke.

 

Fin sang! :) Mekka den selv? Er det din stemme også eller? Kunne nesten vært det med de barnslige argumentene du kommer med. Du ble nettopp eid.

Endret av Hestekølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

@Gypsy: Uff ja, hater den følelsen. Har heldigvis ikke ekstremt mye lekser denne uken, men jeg må lage en fremføring om min helt i morgen, men jeg har ingen helter :( <- Det irriterer.

 

Du er helten i ditt eget liv? Kansje ikke så bra tema og ha framføring om da, med mindre du liker å prate om deg selv. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...