Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det skattepengene våre går til? Ikke får vi veier, ikke får vi gratis tannlege, vi har et oljefond på 300 milliarder i tillegg betaler vi uhorvelig store mengder med skatt.

 

Jeg har ingenting imot hvordan samfunnet er bygget opp, men jeg vil gjerne se noe resultat av disse pengene.

Hmm, du bruker internett nå, sannsynligvis er det statseide Telenor som har sørget for linja du bruker. Du går på ei statseid skole (tror jeg). Du har nok spist eller drukket i dag, da har statens Mattilsynet sørget for at maten din ikke skader deg. Lista kan bli lang. :p

 

Ser du ironien her?

 

Men generelt er jeg også kritisk til skattesystemet vi har i landet.

Bruker ikke Telenor. Den statseide skolen i Norge er en av de dårligste i Europa. Jeg betaler skatt hver gang jeg kjøper mat, så da regner jeg med at den er ok.

Lenke til kommentar

1: Jeg går ut i fra at tallet i nicket hans er fødselsåret hans, som betyr at han er 18. Han er gammel nok til å ta seg av ungen.

2: De er begge gamle nok til å klare å lage ungen, så da er de også gamle nok til å ta seg av ungen.

3: Valg har konsekvenser. Every action has an equal and opposite reaction.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over alle som kaller abort for barnemord!

 

Er det mord når jeg jizzer på lakenet? Er jo mange tusen sperm-celler som "egentlig skulle vært barn".

 

Enkelte ganger er man ikke i stand til å ha et barn, spessielt ikke om man er et selv. Man er ung og man er dum. Man tenker ikke på konsekvenser når vi puler som kaniner.

 

Legeindustrien har kommet så langt at man kan gjøre slike ting! Det blir som å si at man ikke burde få lov til å kurrere en sykdom fordi sykdommen er naturlig og gitt av denne skyggen vi kaller "Gud" som elsker deg over alt på jord! :nei2:

 

Og det blir jo ikke bedre av disse moralistene av noen kristne som kaller det barnemord osv...hva er det som er grensa? 12 uker? Da er det jo bevist at barnet ikke har noen følelser og sånn og er forøvrig bare en liten kjøttklump!

 

Tigergutt92: Akkurat i samme knipe :( Eksen har ikke fått mensen på to uker så begynner å bli litt i tvil...

 

 

MEN FORTVIL IKKE! ABORT ER HER! superman-standing.gif Og både jeg og dama er 16 innen høstferien så den biffen er grei! :D

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

1: Jeg går ut i fra at tallet i nicket hans er fødselsåret hans, som betyr at han er 18. Han er gammel nok til å ta seg av ungen.

2: De er begge gamle nok til å klare å lage ungen, så da er de også gamle nok til å ta seg av ungen.

3: Valg har konsekvenser. Every action has an equal and opposite reaction.

 

Bla bla bla....det er flere faktorer som spiller inn i bildet her, unge mann! Ikke det faktum at han er 18.

 

1) Han er kanskje gammel nok, men det betyr ikke at han har den økonomiske tilstanden eller er "farsdyktig" enda.

 

2) Samme som over.

 

3) Valg har konsekvenser...kult, fine engelske ord osv. Hvert valg har en konsekvens, og hver konsekvens har en utvei! Du kan enten rive ned bokhylla også kjent som livet ditt med alt du har inni eller du kan ta et kirurgusik inngrep og fortsette og samle store dyre leksikon i bokhylla di med masse kunnskap om hvordan du tar deg at et barn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nettopp funnet ut at jeg kan bli pappa :no:

Så hyggelig da! Jeg vet tror jeg hadde blitt glad om jeg fant ut at jeg skulle bli pappa.

 

Hestekølle: Du trenger ikke være moralister av noen kristne for å være mot abort. Det holder med å ha en mening om at et liv er et liv, fra unfangelse til død. Det går mer på filosofi, ikke på kald vitenskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutter flest forstår ikke en dritt. Det er ikke så lett å ta abort som folk tror. Det er slett ikke noe barebare-opplegg.

Kanskje prosedyren er enkel og grei, men det er slett ikke alle jenter som tar lett på det mentalt sett.

 

Kjenner en jente som går på anti-depressiva pga. at hun tok abort, så nei, det er ikke bare enkelt.

Lenke til kommentar

Gutter flest forstår ikke en dritt. Det er ikke så lett å ta abort som folk tror. Det er slett ikke noe barebare-opplegg.

 

Hvorfor ikke? Du må ta et valg; beholde eller forkaste. Valget blir ikke noe enklere om det var snakk om en pille eller en sprøyte, et "barn" skal jo fortsatt "dø" som dere sier uansett.

 

Snakk med noen jenter som har tatt abort. Det er garantert ikke like lett for dem som det eventuelt var for gutten. Det gjelder selvsagt ikke alle. Men mange sliter med det i ettertid.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...