Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 http://www.kjendis.no/2010/09/20/kjendis/nrk/tv_og_medier/13485681/ Er dette nyheter? Ja, det der er ti ganger viktigere enn korrupsjon i Norge, forfalskning av beviser, flomofre som sulter og valget i Sverige. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Det er på kjendis.no, så jeg skal gi dem en pause for den. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 omtrent halvparten av klassen min er en gjeng idioter som bare er opptatt av å "snappe" folk, med moradi-vitser osv. Jeg ble lei og skulle prøve å fornærme en av dem, men fikk en såkalt "backsnap", og nå driver en av dem å driter meg ut foran hele klassa med å si det jeg sa, skrive det på tavla osv. I dag sa jeg klart og tydelig ifra at dette finner jeg meg ikke i, så jeg får se om han slutter eller ikke. Hva sa du ? =P (Skal ikke mobbe deg med det) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 omtrent halvparten av klassen min er en gjeng idioter som bare er opptatt av å "snappe" folk, med moradi-vitser osv. Jeg ble lei og skulle prøve å fornærme en av dem, men fikk en såkalt "backsnap", og nå driver en av dem å driter meg ut foran hele klassa med å si det jeg sa, skrive det på tavla osv. I dag sa jeg klart og tydelig ifra at dette finner jeg meg ikke i, så jeg får se om han slutter eller ikke. Oh snap! 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 omtrent halvparten av klassen min er en gjeng idioter som bare er opptatt av å "snappe" folk, med moradi-vitser osv. Jeg ble lei og skulle prøve å fornærme en av dem, men fikk en såkalt "backsnap", og nå driver en av dem å driter meg ut foran hele klassa med å si det jeg sa, skrive det på tavla osv. I dag sa jeg klart og tydelig ifra at dette finner jeg meg ikke i, så jeg får se om han slutter eller ikke. Hva sa du ? =P (Skal ikke mobbe deg med det) Kan si at det var noe om størrelse på penis som ble sagt litt feil.. omtrent halvparten av klassen min er en gjeng idioter som bare er opptatt av å "snappe" folk, med moradi-vitser osv. Jeg ble lei og skulle prøve å fornærme en av dem, men fikk en såkalt "backsnap", og nå driver en av dem å driter meg ut foran hele klassa med å si det jeg sa, skrive det på tavla osv. I dag sa jeg klart og tydelig ifra at dette finner jeg meg ikke i, så jeg får se om han slutter eller ikke. Oh snap! bah! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Å komme inn i en fantastisk klasse, fått mange nye, og gode venner. For så å finne ut at linja jeg valgte (elektro) ikke er noe for meg i det hele tatt.. Elsker elektro, men kom inn i en skikkelig drittklasse. 2 av dem er OK, det er en russisk voksen mann som jeg samarbeider med av og til, og en som aldri snakker. Resten av dem sitter og spiller hele tiden, følger aldri med, bare er frekk med hverandre, aggressive osv. Faen så primitiv menneskeheten er.. EDIT: Har forresten drevet mye med elektronikk gjennom hele livet mitt, derfor jeg søkte på elektro. Bare skift klasse da Med mindre du går på skole på en eller annen avsides bygd så er det sikkert flere klasser og sjansen for at alle de er skikkelig dritt er vel heller liten. Viktig å ta med seg en positiv holdning, da. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10018464 Ja gi meg dårlig samvittighet fordi jeg har vært sløv på tannpussen og ikke besøkt tannlegen på over to år. Fuckers. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 De tar jo bare opp et stort problem. Nemlig at tannlegbesøk er alt for dyrt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Hva er det skattepengene våre går til? Ikke får vi veier, ikke får vi gratis tannlege, vi har et oljefond på 300 milliarder i tillegg betaler vi uhorvelig store mengder med skatt. Jeg har ingenting imot hvordan samfunnet er bygget opp, men jeg vil gjerne se noe resultat av disse pengene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Sydenturer og rådgivere til regjeringen. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Ikke glem korrupsjon og smøring. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hva er det skattepengene våre går til? Ikke får vi veier, ikke får vi gratis tannlege, vi har et oljefond på 300 milliarder i tillegg betaler vi uhorvelig store mengder med skatt. Jeg har ingenting imot hvordan samfunnet er bygget opp, men jeg vil gjerne se noe resultat av disse pengene. Hmm, du bruker internett nå, sannsynligvis er det statseide Telenor som har sørget for linja du bruker. Du går på ei statseid skole (tror jeg). Du har nok spist eller drukket i dag, da har statens Mattilsynet sørget for at maten din ikke skader deg. Lista kan bli lang. Ser du ironien her? Men generelt er jeg også kritisk til skattesystemet vi har i landet. Endret 21. september 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Bare skift klasse da Med mindre du går på skole på en eller annen avsides bygd så er det sikkert flere klasser og sjansen for at alle de er skikkelig dritt er vel heller liten. Viktig å ta med seg en positiv holdning, da. Jojo! Tenkt på det, men de andre klassene er BARE idioter i, så jeg holder meg til en med bare 13 av dem. Hva er det skattepengene våre går til? Ikke får vi veier, ikke får vi gratis tannlege, vi har et oljefond på 300 milliarder i tillegg betaler vi uhorvelig store mengder med skatt. Jeg har ingenting imot hvordan samfunnet er bygget opp, men jeg vil gjerne se noe resultat av disse pengene. Nylig sløste barnevernet her i Bergen 60 mill på drit, som nå gjør at ex-stefaren min (lang historie) ikke har penger til å ha meg boende annenhver uke. Med andre ord sitter jeg fast hjemme hos en drittkjerring. Endret 21. september 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Og nye hytter til kongefamilien Men jeg vil heller at skattepengene mine går dertil enn til sydenturer til politikerene som for det meste ble født rike uansett. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nettopp funnet ut at jeg kan bli pappa 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nettopp funnet ut at jeg kan bli pappa Det er din tissemann, så du må holde kontroll! Ellers må du slutte å være så negativ, slik at barnet blir ønsket og får en god oppvekst! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Du valgte å ha sex, så nå får du faen meg ta konsekvensene også. 4 Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre. 6166466[/snapback] Herregud, så enig. Religion is like a penis: it's OK to have on, it's OK to be proud of it but don't force it into others Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Fint du siterer noe ifra 2006 da. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nettopp funnet ut at jeg kan bli pappa Det er din tissemann, så du må holde kontroll! Ellers må du slutte å være så negativ, slik at barnet blir ønsket og får en god oppvekst! Er alt for ung satser på abort får spørre foreldrene våre .... Irriterer meg over alle som er "hater", har du ikke noe godt og si hold kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg