Kibs Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 At folk ikke svarer på meldinger, så jeg kanskje blir nødt til å ringe. Og jeg hater å ringe. Argh! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kibs, vet hvordan det er. Ting som irriterer maks er kompiser som bryter avtaler sånn at man for eksempel seg ikke kommer seg til Oslo for fotball og damer Eller kompiser som krangler høylydt med dama, slår opp, tar med seg hvitevarene og drar hjem (40 mil lang tur og vi endte opp med samme tilstand som da vi dro). Og folk som ikke orker å være med på noe Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 At de ikke selger cheeseballs eller digins - cheeserings lenger! De er så SJUKT mye diggere enn vanlig ostepop. 8874327[/snapback] Åååååh, cheezeballs... Diggeste snacksen jeg har spist ever. Det finnes i Bryn Senter, tror jeg... Dumt at det ikke finnes i vanlige butikker Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Når jeg leste det om "Blåtannmusa" kom jeg på at jeg irriterer meg over fornorskelser av ord som burde vært på engelsk. Deriblandt mye av det som står i Gamer.no sin anmeldelse i WoW, alv/dverg/gnom/udød (!) osv, og magikere, krigere og jegere som kan ta mye skade. Greit at det skal være en norsk side, men... ja. 8873033[/snapback] Bluetooth eller blåtann er jo oppkalt etter den danske vikingkongen Harald Blåtand. Så å kalle det blåtann blir vell faktisk mer korrekt enn bluetooth. Teknologien er også utviklet i Sverige. Harald Blåtand hadde mye tilknyttning til Norge og Sverige. Symbolet for Bluetooth er de nordiske rune-tegnene som tilsvarer latinsk H og B satt sammen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg irriterer meg over folk som har engelske tastatur og skriver maa osv. Ja jeg vet at de ikke kan noe for det men det ER irriterende Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 det har ingenting med tastaturet å gjøre. det er språket på opperativsystemet. jeg har noen kompiser som har norsk opperativsystem og engelsk tastatur. De kan skrive Æ Ø Å. men det er noen andre tegn på knappene der hvor ÆØÅ ville vært på et norskt tastatur eg har svenskt tastatur (Logitech G11). Æ vises som Ä. Ø vises som Ö. Å vises som Æ. men når du skriver kommer det ÆØÅ. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 alt + shift bytter fra norsk til engelsk hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Om noen sitter i utlandet så nytter det ikke å trykke alt + shift Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Poenget var at man kan bytte mellom språk og skrive noe som tastene ikke viser. Og jeg følte meg dritsmart når jeg sa det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 irriterer meg over at ikke folk kan komme til tidasi, som avtalt Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 og den reklamen der hun svarte jenta sier bam chicka bow wow 8871102[/snapback] Nei nei, den er knall...på en eller annen sær måte Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg irriterer meg over at jeg bruker den bærbare siden jeg må sende inn hovedkortet til leverandøren. Her sitter jeg og fryser. Det regner og blåser ute. Normalt var den stasjonære oppvarmingen av rommet mitt. Har ingen ovn her. Alt for kaldt nå. Lenke til kommentar
Puddelrockern Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) jeg irriterer meg grenseløst over nynorsk barneTV...som kom ca. i 1995 da jeg var 5 år. jeg var tidlig ute med å irritere meg over nynorsk... typisk senario fra nynorsk barneTV, som er still-bilder av strekmenn tegnet med fett farger: "Jonathaaan! du må komme å spise middag!" "Eg vil ikkje mor, eg vil heller leika med Rashid og Muhammed. Dei er så mykkje snillare enn oss kvite, ikkje-muslimske." "Da er greit Jonathan, du får læra av dei kulturellt høyereståande individane." Endret 16. juni 2007 av Puddelrockern Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Irriterte meg en kort periode av at Ariel(dame med menneskelig overkropp og fiskeben) snakket som en sunnmøring en periode, fy faen jeg ble satt ut når jeg switchet rundt og kom til henne. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Irriterte meg en kort periode av at Ariel(dame med menneskelig overkropp og fiskeben) snakket som en sunnmøring en periode, fy faen jeg ble satt ut når jeg switchet rundt og kom til henne. 8875994[/snapback] Bedre kjent som havfrue? Og det heter fiskehale. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Når du omøblerer på hele rommet og finner ut at den ledningen rekker ikke til den kontakten. Og TVen må flyttes 2 cm til venstre, noe som ødelegger hele "systemet" mitt, for å rekke til kontakt nr 2. (som allerede er stappfull av skjøteledninger) ffs!! Jaja... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Å fy faen jeg skjønner hva du mener. Jeg blir forbannet når dynen akkurat ikke når ankelen. Endret 16. juni 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg blir forbanna hver eneste morgen. Jeg sover så urolig at jeg lager krøll i laken og dynetrekk.. Det ender alltid med at jeg ligger rett på madrassen, med lakenet rund beina mine Endret 16. juni 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Puddelrockern Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Når jeg øvelseskjører skal altid feite sykkelister kjøre 2 i bredden foran meg og ikke legge seg bak hverandre selvom de vet jeg er der! Frister noe i hampen å tute, men vet hvor jævlig man skvetter av å bli tuta på når man sykler (noe jeg også irriterer meg over!) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Stretch-laken er tingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg