;_; Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) [*]Kassadamer/menn som ikke spørr om jeg vil ha kvittering, og før jeg får spurt (når jeg innser at de ikke kommer til å gjøre det) river de den av maskinen og krøller den sammen og kaster den. [*]Kassadamer/menn som ikke spørr om jeg vil ha pose. [*]Lekser [*]Norsk (faget) [*]At øyene mine ikke liker linser lenger, gjør vondt det første minuttet etter at jeg har tatt de på Edit: Irriterer meg at [*] ikke fungerer på dette forumet Endret 21. september 2010 av ;_; Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Mener du sånn som dette? Funker helt fint, det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) At jeg ikke lærer noenting på forelesningene vi har. Jeg står opp klokka 7 for ingenting. Sånn er det for de fleste av oss på forelesninger. Ikke bestandig selvsagt, men relativt ofte. Hvis jeg finner ut at jeg ikke får noe ut av forelesningen, så stikker jeg bare hjem for å kikke på noen oppgaver eller bare for å lese litt i stedet. Dog er det kun de færreste som gjør dette. Studentene valser vanligvis rundt som zombier inntil det er et par måneder igjen til eksamen, først da begynner de å slå opp i bøkene... Endret 21. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 kvinnfolk.. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Mannfolk.. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Mennesker.. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Det irriterer meg at jeg ble tatt for sniking på toget i dag. Vel, det irriterer meg ikke noe nevneverdig, fordi jeg fortjente det ettersom jeg sneik. Derimot måten vektern oppførte seg var uhyggelig. Tingen er følgende: Jeg hadde kun penger nok til en billett og valgte å bruke den på hjemreisen. Vektern ser på billetten min og ser at den er fra Bærum, begynner å dytte meg og kalle meg Bærumssoss? WTF? Etter det kaller han meg en kvise for verden osv. Jeg spør hva som skjer når jeg ble tatt (dette er ikke NSB, men flytoget så jeg aner ikke satser på bøter osv). Han sier at jeg skal dra til helvete og han ikke vil se meg mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 I slike situasjoner får du navn og ansattnummer og rapporterer drittsekken. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 I slike situasjoner får du navn og ansattnummer og rapporterer drittsekken. Han så på jakka mi, og bare "Jasså du kommer fra bærum iført <insert jakkemerke her> og tror du er noe?" Deretter dytter han meg. Etter at jeg gikk, fulgte han etter meg i sånn 200-300m. Jævla amøbe. Hadde han gitt meg bot på stedet hadde jeg vært fornøyd, men nå har han personopplysningene mine, og jeg vet faen ikke hva jeg skal vente i posten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Eventuelt bare gi faen. Og betale neste gang. Men han hørtes unektelig ut som en drittsekk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 De har også regler å forholde seg til, og trakassering av folk er ikke en del av deres jobb. Hvis du sender en mail til Flytoget eller hva det nå var, foklarer tidspunktet, retning og hvordan han så ut, er det mulig du vil få noe svar. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Irriterende når folk som vanligvis er på MSN 24/7 ikke er på akkurat når man trenger dem. 2 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Å komme inn i en fantastisk klasse, fått mange nye, og gode venner. For så å finne ut at linja jeg valgte (elektro) ikke er noe for meg i det hele tatt.. Elektro var ikke noe for meg. Men automasjon er noe for meg. Jeg syntes elektro var sånn, tja... så jeg daffet veldig. Men klarte meg. Så valgte jeg Automasjon på VG2. Det er noe helt annen enn automasjon av VG1 pensumet. Anbefaler deg denne linja etter elektro. Kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Irriterende når folk som vanligvis er på MSN 24/7 ikke er på akkurat når man trenger dem. Opplevd syykt mange ganger!! Er ganske vanskelig å ikke miste fatningen da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 At det er kommet en L4rs som (troll)er kristen. Tok et par poster før jeg forstod at det ikke var L4r5 som var morsom , men nå irriterer jeg meg over at jeg ikke klarer å få det ut av hodet og gir L4r5 dårligere inntrykk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 At jeg kom hjem fra skolen nå! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Rapporter den nye brukeren da, si ifra til en moderator og få de til å forandre navnet hans Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Det er ikke ulovlig å ha et lignende brukernavn! Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 omtrent halvparten av klassen min er en gjeng idioter som bare er opptatt av å "snappe" folk, med moradi-vitser osv. Jeg ble lei og skulle prøve å fornærme en av dem, men fikk en såkalt "backsnap", og nå driver en av dem å driter meg ut foran hele klassa med å si det jeg sa, skrive det på tavla osv. I dag sa jeg klart og tydelig ifra at dette finner jeg meg ikke i, så jeg får se om han slutter eller ikke. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 http://www.kjendis.no/2010/09/20/kjendis/nrk/tv_og_medier/13485681/ Er dette nyheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg