Vertical^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Å komme inn i en fantastisk klasse, fått mange nye, og gode venner. For så å finne ut at linja jeg valgte (elektro) ikke er noe for meg i det hele tatt.. Endret 20. september 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Irriterer at jeg faen av meg må betale 2650kr for trafikalt grunnkurs, det er på 4 møter... Ikke glem mørkekjøringsdemo Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 MÅ man egentlig ha mørkekjøringsdemo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Irriterer at jeg faen av meg må betale 2650kr for trafikalt grunnkurs, det er på 4 møter... Pappa betalte for meg Men fikk ikke mørkekjøringsdemo før 6. januar... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Du har ikke med deg det overalt. Du logger ikke inn min med MinID overalt heller. Til tross for at jeg ikke bruker MinID til å logge inn i nettbanken med, setter jeg pris på sikkerheten. Jeg hadde ikke satt pris på om noen hadde tatt opp lån i mitt navn, endret adressen mi, selvangivelsen min eller lignende. Endret 20. september 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Irriterer at jeg faen av meg må betale 2650kr for trafikalt grunnkurs, det er på 4 møter... Jeg betaler en tusen lapp mindre, like mange oppmøter Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du mener altså det er mer sikkert at den som er i besittelse av mobilen din, som er et fysisk objekt, kan ta opp lån i ditt navn, i motsetning til de som kan passordet ditt (bare deg). Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 <sutre> Ble ferdig først med oppgave i biologien i dag, som førte til at jeg fikk ekstra lekser som må gjøres. Urettferdig? Ja. </sutre> Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Laderen til kamera mitt er sporløst forsvunnet. Den har ligget på samme plass hele tiden, men nå er den ikke og finne noen plass. -.- Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kun et svar på den der Skogslik: husgnomer. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Plagsomt med slike ladere som kun passer til ett apparat. Nå har visst EU og Kina bestemt at alle mobiler skal lades via USB så man slipper å produsere like mange ladere som mobiler, men hva med laptoper og kameraer? Noen tilsvarende regel på dette? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ja, det gjør at jeg må kjøpe ny bil-lader til den nye SE'n min Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Forhåpentligvis blir det den siste laderen du trenger å kjøpe, forutsatt at alle merker holder seg til denne standarden. Jeg har selv hatt mye Nokia fordi de har holdt seg til samme plugg i mange år. Det merkelige er at den har både ladeplugg og USB-plugg, men kan ikke lades gjennom USB-pluggen. Løsningen er en Y-formet kabel. USB som passer i PCen, og så en kabel som deler seg til både USB og strøm, som passer inn to forskjellige steder på telefonen. Det er attpåtil en litt annen utforming på denne USB-pluggen, enn den som følger med digitalkameraer og MP3-spillere. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du mener altså det er mer sikkert at den som er i besittelse av mobilen din, som er et fysisk objekt, kan ta opp lån i ditt navn, i motsetning til de som kan passordet ditt (bare deg). Nå kreves det strengt tat både mobil og passord for å få logget inn med MinID, samt personnummer. Om du stikker av med mobilen min, mangler du fortsatt to av tre. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Å komme inn i en fantastisk klasse, fått mange nye, og gode venner. For så å finne ut at linja jeg valgte (elektro) ikke er noe for meg i det hele tatt.. Elsker elektro, men kom inn i en skikkelig drittklasse. 2 av dem er OK, det er en russisk voksen mann som jeg samarbeider med av og til, og en som aldri snakker. Resten av dem sitter og spiller hele tiden, følger aldri med, bare er frekk med hverandre, aggressive osv. Faen så primitiv menneskeheten er.. EDIT: Har forresten drevet mye med elektronikk gjennom hele livet mitt, derfor jeg søkte på elektro. Endret 20. september 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det irriterer meg at bildet fortsatt er snudd opp-ned på Amnesia: The Dark Descent, hvis man ser bort i fra noen heldige øyeblikk. Nå har jeg kommet til et jævla glupsk vann som er helt umulig å vinne over når alt er på hodet!! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Å komme inn i en fantastisk klasse, fått mange nye, og gode venner. For så å finne ut at linja jeg valgte (elektro) ikke er noe for meg i det hele tatt.. Jeg hadde akkurat det samme problemet som deg. Løsningen min var å bytte til elektrofag med studiespesialiserende fordi jeg var for sent ute til å bytte til vanlig studiespesialiserende. Husk; ikke nøl med å gjøre et bytte. Det ender bare med at du er for sen og det er kjipt, men vær sikker på byttet du gjør ikke bare med tanke på hva du synes er gøy nå, men også med tanke på framtiden. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Vi har hatt dobbeltime norsk, og læreren har skjelt oss ut pga en dårlig prøve... Feen 2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 At jeg ikke lærer noenting på forelesningene vi har. Jeg står opp klokka 7 for ingenting. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg