Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg ennå ikke er ferdig å med den jævla sosiologi oppgaven min selv om jeg har jobbet med den hele helga, den føles ut som en fuckings doktorgrad ffs. Og nå begynner andre lekser å hope seg opp også, det verste er at jeg ikke er ordentlig lat engang det er faktisk så mye arbeid at jeg så vidt rekker å få gjort alt..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkelig fulle folk, eller bare tullinger..

 

Jeg fikk ganske nedtur i går. Jeg skulle hente en venn på en fest, så hoppa det en tilfeldig full tulling inn i bilen min. Han ville ha meg til å kjøre han for 100 kr. Jeg nektet og han slang bildøra mi inni et tre og skrapte opp hele døra. Så slang han døra hardt igjen og løp. Aner ikke hvem han er.

 

Jeg har spart i årevis for å få råd til den bilen, nå må jeg relakere, som koster meg MYE. Har aldrig hvert så irritert før..

Sorry!

Lenke til kommentar

Liker ikke Firefox, IE, Opera, etc. Så mye ekstra koding. Nei, forumbrukere. Skift til Chrome så jeg slipper alle de problemene.

Endelig noen som har forstått det. Chrome is the new Firefox.

 

En på facebook som sender meg en smiley over chatten hver bidige kveld. Jeg svarer ikke, men han fortsetter. Noen ganger står det et hei i stedet.

Logg av chatten. Jeg har vært på fb i noen mpneder nå, og ikke brukt chatten en eneste gang. Irriterer bare uansett.

 

Det som irriterer meg nå er at jeg har utrolig vondt i håndleddet og jeg aner ikke hvorfor. Ikke har jeg dunka borti noe eller noe. Gjør jævlig vondt å bare bevege det. -.-

Lenke til kommentar

Det jævla byråkratiet på Oslo lufthavn gardermoen.

 

Jeg er ansatt der og skulle ha ID-kort (slikt kort at man kan komme automatisk på soner som er forbudt for uvedkommene og at jeg kan ha med forbudte gjenstander inn på flyplassen etc).

 

Først når jeg kommer og sier hvilke godkjenninger jeg trenger sier dama ok og gir meg et par skjemaer som jeg og arbeidsgiver må fylle ut. Vi går tilbake dagen etter og leverer og blid og fornøyd kommer jeg tilbake en uke etter og ser om noe har skjedd. Neida, det var feil skjema og de har sittet å ventet på at jeg skulle komme... HVA FAEN, de har jo tlf. nummeret til både arb. giver og meg på skjemaet? Javel tenker jeg og ber om nytt skjema, fyller det ut og leverer på stedet uten noen problemer. Et par dager senere kommer jeg tilbake og hører om det er noe nytt i saken. "Oida, du har ikke levert inn politiattest". "Atdetvar? Ingen har vel fortalt meg om det?" Jeg må dermed hente et nytt skjema for politiattest, sende det til min nærmeste politistasjon og vente på svar. Joda, det tok nok oppimot 2 uker sa dama.

 

Fikk heldigvis svar på politiattesten i dag og fikk ID-kort i dag. Fyfaen dit skal jeg aldri sette mine føtter igjen.

Lenke til kommentar

At alt skal være så jævlig sikkert.

Hater sånn stygg kodeting på nettbanken.

 

Og minID med smskodene sine.

 

Forbanna dritt, hvem faen bryr seg om sikkerhet? Ingenting kommer til å skje uansett. Og de som er uheldige kan faen meg dra til helvete, og drite i å klage slik at ting blir mer "sikkert", noe som i dag er synonymt med strevsomt.

MinID sitt påloggingssystem er noe jævla dritt! Jeg fant ikke mobilen min i sommer, så det var nesten jeg ikke fikk godtatt at jeg kom inn igjen på VGS. Riktignok fant jeg ikke mobilen min fordi jeg er en idiot og ikke lader den så jeg ikke kan ringe den når jeg mister den, men alle andre er jo også idioter så da burde de ikke ha sånne dumme systemer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...