Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til deg, Carlgutt:

Mobilen din har sikkert kamera med blitz. Hvis du setter det i videoopptak, får du lyset fra blitzen i stedet for lyset fra skjermen.

Det finnes også apps som gjør det samme, uten å ta opp video.

En moderne mobil er som en sveitsisk kniv. Jeg har ikke lengre lommelykt i hanskerommet, jeg har jo Nokia.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Skikkelig fulle folk, eller bare tullinger..

Jeg fikk ganske nedtur i går. Jeg skulle hente en venn på en fest, så hoppa det en tilfeldig full tulling inn i bilen min. Han ville ha meg til å kjøre han for 100 kr. Jeg nektet og han slang bildøra mi inni et tre og skrapte opp hele døra. Så slang han døra hardt igjen og løp. Aner ikke hvem han er.

Jeg har spart i årevis for å få råd til den bilen, nå må jeg relakere, som koster meg MYE. Har aldrig hvert så irritert før..

Endret av Zonked223
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldrig hvert så irritert før..

Satan i innerste helvete jeg kjenner jeg også blir irritert. Men skulle du finne ut hvem det er, ikke gjør noe dumt. Det er ikke verdt det. Det gjelder å bare roe ned og unngå å selv havne i alvorlig trøbbel. Håper dog du finner ut hvem det er slik at han kan erstatte ødeleggelsene og eventuelt få sin straff fra myndighetene.

Lenke til kommentar

At alt skal være så jævlig sikkert.

Hater sånn stygg kodeting på nettbanken.

Og minID med smskodene sine.

Forbanna dritt, hvem faen bryr seg om sikkerhet? Ingenting kommer til å skje uansett. Og de som er uheldige kan faen meg dra til helvete, og drite i å klage slik at ting blir mer "sikkert", noe som i dag er synonymt med strevsomt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Forbanna dritt, hvem faen bryr seg om sikkerhet? Ingenting kommer til å skje uansett. Og de som er uheldige kan faen meg dra til helvete, og drite i å klage slik at ting blir mer "sikkert", noe som i dag er synonymt med strevsomt.

Sikkerhet er veldig viktig, til tross for at du finner det "vanskelig". Jeg syns også det er slitsomt å drive å dra på seg sikkerhetsbelte i bilen, men hvis det først skjer noe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...