Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 En på facebook som sender meg en smiley over chatten hver bidige kveld. Jeg svarer ikke, men han fortsetter. Noen ganger står det et hei i stedet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Tips til deg, Carlgutt: Mobilen din har sikkert kamera med blitz. Hvis du setter det i videoopptak, får du lyset fra blitzen i stedet for lyset fra skjermen. Det finnes også apps som gjør det samme, uten å ta opp video. En moderne mobil er som en sveitsisk kniv. Jeg har ikke lengre lommelykt i hanskerommet, jeg har jo Nokia. Endret 19. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 En på facebook som sender meg en smiley over chatten hver bidige kveld. Jeg svarer ikke, men han fortsetter. Noen ganger står det et hei i stedet. Bare si at du ikke er interessert i menn istedenfor å la han være håpefull. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Irriterer meg over folk som later som de har super peiling, mens uvitenheten står som en stank av de. Har lyst å klabbe til de. Faen ta. Get your facts on! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bare si at du ikke er interessert i menn istedenfor å la han være håpefull. Skal jeg si jeg er lesbisk sier du? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Skikkelig fulle folk, eller bare tullinger.. Jeg fikk ganske nedtur i går. Jeg skulle hente en venn på en fest, så hoppa det en tilfeldig full tulling inn i bilen min. Han ville ha meg til å kjøre han for 100 kr. Jeg nektet og han slang bildøra mi inni et tre og skrapte opp hele døra. Så slang han døra hardt igjen og løp. Aner ikke hvem han er. Jeg har spart i årevis for å få råd til den bilen, nå må jeg relakere, som koster meg MYE. Har aldrig hvert så irritert før.. Endret 19. september 2010 av Zonked223 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Finn ut hvem det var og røsk av han pungen. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du ANER IKKE hvor lyst jeg har til å gjøre akkurat DET! Men er nok nesten umulig å finne ut av nå.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Finn ut hvem det var og røsk av han pungen. Etter du introduserer kneskålene hans med Frøken Blyrør, såklart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Zonked223: Det høres så jævlig kjipt ut. Bare og lese det gjør meg irritert. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bare si at du ikke er interessert i menn istedenfor å la han være håpefull. Skal jeg si jeg er lesbisk sier du? Mente å si i han, ikke i menn. Sorry Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har aldrig hvert så irritert før.. Satan i innerste helvete jeg kjenner jeg også blir irritert. Men skulle du finne ut hvem det er, ikke gjør noe dumt. Det er ikke verdt det. Det gjelder å bare roe ned og unngå å selv havne i alvorlig trøbbel. Håper dog du finner ut hvem det er slik at han kan erstatte ødeleggelsene og eventuelt få sin straff fra myndighetene. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 At vi har prøve i fysikk i dag.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 At jeg har slitt ut favorittknappen på musa mi og får ikke fiksa den, så jeg må kjøpe en ny mus. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) At alt skal være så jævlig sikkert. Hater sånn stygg kodeting på nettbanken. Og minID med smskodene sine. Forbanna dritt, hvem faen bryr seg om sikkerhet? Ingenting kommer til å skje uansett. Og de som er uheldige kan faen meg dra til helvete, og drite i å klage slik at ting blir mer "sikkert", noe som i dag er synonymt med strevsomt. Endret 20. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Forbanna dritt, hvem faen bryr seg om sikkerhet? Ingenting kommer til å skje uansett. Og de som er uheldige kan faen meg dra til helvete, og drite i å klage slik at ting blir mer "sikkert", noe som i dag er synonymt med strevsomt. Sikkerhet er veldig viktig, til tross for at du finner det "vanskelig". Jeg syns også det er slitsomt å drive å dra på seg sikkerhetsbelte i bilen, men hvis det først skjer noe... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg postet i ren frustrasjon. Har roet meg ned nå. Vet egentlig at det er viktig, men login-systemet på minID er bare unødvendig teit. Endret 20. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 En webside med tilgang til all informasjon om deg, og sikkerhet er unødvendig teit? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jepp. Absolutt! Alle som vil har uansett tilgang til all informasjon om meg. De som vil kan jo få ha sikkerheten sin, men jeg vil helst bare logge inn med et brukernavn og passord. Skulle vært valgfritt. Endret 20. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lånekassa og Cappelen Damm irriterer meg en del om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg