Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er en grunn til at spill har aldersgrense. Den bør bli bytta ut med idiotgrense. Ganske enig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Windows 7 sin "homegroup" funksjon som bare er søppel. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Blir så jævla forbanna på det radio programmet som heter "Oss megger imellom" Hater den dritt kjerriga der. Brenn 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Faen, Amnesia: The Dark Descent skremte meg. Tør nesten ikke starte spillet atm.... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Åpnet nettopp en ny slik, hva skjer når jeg tar å denne flippen som er til for å rive av plastfolien under lokket? Jo, flippen løsner, og plastfilmen sitter like fast, SOM VANLIG Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Åpnet nettopp en ny slik, hva skjer når jeg tar å denne flippen som er til for å rive av plastfolien under lokket? Jo, flippen løsner, og plastfilmen sitter like fast, SOM VANLIG Bruke kniv... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bruke kniv... Klart går det ann, men hvorfor skal det vært nødvendig når det er en slik greie som man skulle klare å riv det av med? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Faen, Amnesia: The Dark Descent skremte meg. Tør nesten ikke starte spillet atm.... Jeg tør ikke spille det, ser heller på en som spiller det på youtube Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Folk som kjører biler av type BMW 5-7 serie/Mercedes E-S klasse eller audi a6-a8 som tror at forde de har statusbiler kan parker akkurat der de vil. spesielt på handicap plasser eller gjerne rett forran ingangsdørene på butikkene. har ikke tal på hvor mange ganger jeg har hatt lys å bumpe litt borti dem med min billige kjipe bil Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Klart går det ann, men hvorfor skal det vært nødvendig når det er en slik greie som man skulle klare å riv det av med? Man gjør det for at det er morsomt å bruke kniv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Berbatov. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg tør ikke spille det, ser heller på en som spiller det på youtube Spill det! Its importants! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Bruke kniv... Poenget er jo at en skal slippe å bruke verktøy for å åpne en boks med leverpostei.. Hva er poenget med den, når den ikke fungerer? Å spille skumle spill alene er kjipt . Bare det å vite at noen er i nærheten hjelper så utrolig på stemningen. Ånei, ånei. I kveld skal jeg manne meg opp og spille litt Penumbra . Endret 19. september 2010 av chokke Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når jeg har vorsa hjemme oss meg med en kompis så har han faen meg klart å pisse over hele dassen min, fy faen.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når du mister små ting ned på gulvet. Du hører at de lander ved stolen, men ligger tingene der? Nei. De forsvinner i løse luften. Word. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har mista småting som penner, puter (små puter for håndleddet), lightere, små kabler og what-not på gulvet som jeg aldri har sett igjen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Da kan dere tenke åssen det er når det skjer når man skrur på en stor flymotor... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kristian Valen som prøver å være morsom. Prøver, men feiler. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Frykter sekt har begått kollektivt selvmord Jeg føler for å sitere sangen jeg hører på akkurat nå, You Do Mutilate med of Montreal. When will certain people realize - that afterlife is nothing to live for Nothing to die for, nothing to fight for If those in this life are not sacred, then nothing that's a part of it is sacred either Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 At når jeg spiller Amnisia: The Dark Descent så er alt opp ned -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg