Kaarerekanraadi Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Det kan virke som jeg har fått stalkers på forumet. :/ Jepp, I'm watching you... Innleggsvarsling er innført på forumet. EDIT: Dette er selvsagt bare tull. Den muligheten finnes ikke. men man kan vel stalke på andre måter. Endret 18. september 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Interessant... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 jepp, vik for meg når du skal. så skal jeg vike for deg når jeg skal Like langt bak i evolusjonen, er vi Livingman? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Irriterer meg grenseløst på BF2. At EA kunne gi et spill med så mye problemer, er helt utrolig. Selv 5 år etter release har ikke EA rettet opp feila. En annen ting er alle småkidsa som blir fornærmet når de hører at Metallica suger bortsett fra de 2 første skivene Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Irriterer meg at jeg har fått Inna - Amazing på hjerna:3 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Irriterer meg med at Anomalous ikke slipper ut plata si NÅ. Må vente helt til 26. nov før den kommer satan.. lenge! Den har jo vært ferdig i 6 mnd ca nå!! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Irriterer meg over en fysikkprøve på mandag! Og at jeg hadde fotballkamp i ODDA!!!! i dag.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Irriterer meg at jeg har fått Inna - Amazing på hjerna:3 Sånn går det når man hører for mye på NRJ-radio... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg irriterer meg over en innlevering i Rettslære. Også skal den absolutt leveres på Fronter innen 23:59 i morgen kveld. Da var den søndagen ødelagt. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg irriterer meg over at jeg plutselig skulle bli så sinnsykt trøtt og ikke gidder å legge meg -.- Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Til dere som diskuterte vikepleikten og krasjet: Greit, man har forkjørsrett, men har man påkjørsrett? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Til dere som diskuterte vikepleikten og krasjet: Greit, man har forkjørsrett, men har man påkjørsrett? Nei, overhodet ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Totalt random folk man møter og føler man kan få en god tone med inntil de plutselig bare kjenner begge søstrene dine. Totalt turn off av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 ''Morsome'' bussjåfører. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 sitte oppe til nå.. når jeg skulle lagt meg for 5 timer siden.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Listen min: Poulsbo (GMA500) Tungsten D-link Treige minnepinner Ting som går galt i Linux Windows Virus Småpenger Indexing Å ha lite penger Fjortisser FrP Raddiser Folk som ytrer uten kompetanse Dårlige drivere HDD-choke Memoryleak Spam Newfags Mainstream pop og dance Fryse på føttene grunnet kaldsvetting Varm hardware Datamaskiner som kræsjer midt i noe Carefaces Arrogante mennesker Folk som ikke viser godhet tilbake Folk som ikke gir deg ting tilbake Anti-virus som vil scanne når du driver på med noe Å være sliten alt for ofte Å se hardwaren din utdatere seg Dårlig samvittighet Å leve opp til forventninger Å ikke tørre å ta et lite steg som forandrer livet ditt Mennesker uten mot At jeg ikke har mot Kjærlighet Manglende disk-plass Miste minnepinner Aldri ha minnepinner når du trenger dem Dårlig optimaliserte spill Siden Gavekort laget en liste får vel jeg også gjøre det: Irriterer: Når du kun har gammelt brød til frokost. Folk som syter over at vi har det jævlig i Norge og vil flytte ut. Be my guest, det er ikke grønnere på den andre siden. Wannabe-Gangsters og andre tapere. 14åringer som tror /b/ er underground og synes det er gøy å henge der. Dere traff helt 100% rett! (Overrasker meg lite når det kommer til Gavekort sin liste da men.. ) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Syklister som sykler på veien. De med store biler som tror at alle andre har vikeplikt for dem, bare fordi de er størst. 50 øre. Ryggen min atm. At huset ikke har et snev av lydtetting/lydisolasjon. Bakgrunnslyset på laptopen lever sitt eget liv. Volvo-fanboys. Bilen min. Høsten. At det er lenge til jul. Busser som skal ut fra busstopp uansett om det er stappa med biler på siden. Ustabile mopedførere. Ble elevrådsrepresentant mot egen vilje. Har mere lekser enn forventa. Når jeg mister putene utenpå ørepluggene. Når hunden driter inne. At det antageligvis er et par år til jeg flytter ut pga økonomien. Nasser. Når purken admin-abuser. At jeg ikke skal inn i militæret før 2013. Har ikke nok penger til å kjøpe bukser. Moradi vitser. Onepeace på folk over 5 år. At hotmail og thunderbird ikke synkroniseres. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Fanboys.. Do I need to say more? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) 10-11 åringer som spiller. Bruker ord som lol og noob uten å helt vite hva de betyr. De sier det til alt.Det er en grunn til at spill har aldersgrense. Endret 19. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Det er en grunn til at spill har aldersgrense. Den bør bli bytta ut med idiotgrense. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg