Mannen med ljåen Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Raaaadioookjeeeemiikeeeer Fy søren så irriterende, ja. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Sykkelflasker irriterer. Hvorfor smaker vannet plast av slike flasker, og hvorfor lekker altid korken? En skulle tro at en spesialisert flaske ville være bedre enn en Colaflaske verdt en krone... Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Sånt irriterer meg :< http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=14250268187&sid=1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Er det så vanskelig å forstå en enkel instruks? Jeg ba dere høflig om å slutte, eller flytte diskusjonen til en egen tråd. Jeg har nå slettet 5 innlegg, og hvis dere (mot all fornuft) nå fortsetter vil jeg bli nødt til å slå hardere. Reaksjon på moderering tas som vanlig på PM. Tror det var fordi du kalte dem jenter Runar. Ja, det var visst ikke så lurt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Listen min: Poulsbo (GMA500) Tungsten D-link Treige minnepinner Ting som går galt i Linux Windows Virus Småpenger Indexing Å ha lite penger Fjortisser FrP Raddiser Folk som ytrer uten kompetanse Dårlige drivere HDD-choke Memoryleak Spam Newfags Mainstream pop og dance Fryse på føttene grunnet kaldsvetting Varm hardware Datamaskiner som kræsjer midt i noe Carefaces Arrogante mennesker Folk som ikke viser godhet tilbake Folk som ikke gir deg ting tilbake Anti-virus som vil scanne når du driver på med noe Å være sliten alt for ofte Å se hardwaren din utdatere seg Dårlig samvittighet Å leve opp til forventninger Å ikke tørre å ta et lite steg som forandrer livet ditt Mennesker uten mot At jeg ikke har mot Kjærlighet Manglende disk-plass Miste minnepinner Aldri ha minnepinner når du trenger dem Dårlig optimaliserte spill 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Siden Gavekort laget en liste får vel jeg også gjøre det: Irriterer: Når du kun har gammelt brød til frokost. Medarbeidere som kommer forsent til jobb/skole og skylder på traffik, forsovelse eller annet tull. Folk som syter over at vi har det jævlig i Norge og vil flytte ut. Be my guest, det er ikke grønnere på den andre siden. Folk som bevisst går på trygd selv om de er arbeidsføre. NSB og Ruter. Ingen av delene fungerer, prøv igjen. Guidos Wannabe-Gangsters og andre tapere. Folk som reiser til syden og er drita før de setter seg på flyet. Typiske charterturister som reiser til samme sted 17 ganger på rad. Skandinavere drita i syden. De får meg til å føle meg flau hver gang jeg sier jeg er Norsk i utlandet. 14åringer som tror /b/ er underground og synes det er gøy å henge der. Idioter i trafikken. 2 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 en idiot idag når jeg var ute og kjørte sykkel. han hadde vike plikt ( det var skilt og linje. polti sa det til og med) men han viket selvfølgelig ikke, så jeg ga bånn gass i siden på han og fløy noen meter, nå står han uten lapp og en helvetes reperasjons regning... livet er fint av og til også at søndag er dagen før mandag, kan ikke finne på noe. bare stire i veggen 1 Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 At jeg la fra meg diverse snusbokser på basen før jeg stakk på vakt > Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Når du mister små ting ned på gulvet. Du hører at de lander ved stolen, men ligger tingene der? Nei. De forsvinner i løse luften. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 ...så jeg ga bånn gass i siden på han og fløy noen meter, nå står han uten lapp og en helvetes reperasjons regning... What the f? Idiot. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 ...så jeg ga bånn gass i siden på han og fløy noen meter, nå står han uten lapp og en helvetes reperasjons regning... What the f? Idiot. selvfølgelig. nå når jeg ser tilbake på det. han brøt reglene . jeg følgte dem. faen for en idiot jeg er Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jepp, du følgte reglene når du konsekvent lagde en ulykke bare fordi du skulle ha vikeplikta di. Sånne idioter som deg i trafikken som man faktisk burde passe seg for. 6 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jepp, du følgte reglene når du konsekvent lagde en ulykke bare fordi du skulle ha vikeplikta di. Sånne idioter som deg i trafikken som man faktisk burde passe seg for. jepp, vik for meg når du skal. så skal jeg vike for deg når jeg skal Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Hmm. Kjenner at det er noe inni meg som gråter litt når jeg ser at det finnes så hjernedøde personer i Norge. Beklager om jeg er litt krass - men du bryter faktisk reglene du, også. Endret 18. september 2010 av James Whistler 4 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Irriterer meg over Steam. Når jeg har mange venner der er det UMULIG å vite hvem som er hvem fordi ALLE bytter navn hele fuckings tia!!! Åååå... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) jepp, vik for meg når du skal. så skal jeg vike for deg når jeg skal Selv om han hadde vikeplikt, har ikke du "påkjørselsrett" og rett til å krasje med vilje. Han fikk riktignok skylden (denne gangen), men du brøt fortsatt Vegtrafikkloven § 3 og faller inn under kategorien "trafikkidioter" og folk jeg ikke vil møte. Endret 18. september 2010 av Runar 8 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Irriterer meg over Steam. Når jeg har mange venner der er det UMULIG å vite hvem som er hvem fordi ALLE bytter navn hele fuckings tia!!! Åååå... Irriterte meg nettopp over det samme. samt alle de 1001 gruppene jeg har blitt medlem av i løpet av et par år. Det jeg gjorde var å slette masse. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jepp, du følgte reglene når du konsekvent lagde en ulykke bare fordi du skulle ha vikeplikta di. Sånne idioter som deg i trafikken som man faktisk burde passe seg for. jepp, vik for meg når du skal. så skal jeg vike for deg når jeg skal Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bevisst krasje i en viss hastighet. Vet ikke om jeg tror helt på historien din altså..... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bevisst krasje i en viss hastighet. Vet ikke om jeg tror helt på historien din altså..... Spesielt ikke på sykkel. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Det kan virke som jeg har fått stalkers på forumet. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg