Matsemann Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Trondheim? For her har det regna mye det siste. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Bergen. Uff, hvis det blir sånn som dette i vinter blir det sikkert ny snørekord. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har så lyst til å spille Amnesia: The Dark Descent, men jeg tør ikke. Noen som skal spille det som vil ha selskap? Lover å være stille Kjenner den. Jobber meg gjennom Penumbra-serien, men føler meg særdeles lite høy i hatten. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg må spille Resident Evil uten lyd. Jeg lever meg sånn inn i spill at jeg er redd jeg får hjerteinfarkt av det Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 spillte akkurat konsert. Lydmannen å være den største retarden jeg noen gang har hatt den ulykke å jobbe med!!! Han visste faen meg ikke hva han gjorde!!! Tok oss 3 sekunder å overbelaste hele bordet!!! Ikke faen om han klarte å få til monitorene heller!! :mad: :mad: Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hmm, deja vu 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Dear Jævla, I have tried to call you on your telephone number you provided. You can also call me back +233547327561 Meanwhile, For us to proceed i advice you to fill the application form attached on my formal message and send to the bank email on the application form. The bank will respond to you as soon as they receive the application. Do not panic, I am here to direct you. The fund transfer will not exceed 7 working days as promised by the remittance director. I hope to hear from you urgently. Hva gjør jeg nå? Han har tydeligvis ringt denne politistasjonen, og ikke kommet frem. Eller lyver han? Hvem kan jeg be ham ringe, som har politimyndighet, og lang åpningstid? Og som en afrikansk spammer definitivt ikke ønsker å snakke med? Noen som har nummeret til FBI eller noe? Hjelp meg nå. Hva skal jeg skrive for å plage ham? Endret 18. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Morsom at han skriver ...do not panic... [/Quote] Ellers aner jeg ikke hva du skal skrive. Økokrim kanskje? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Utrolig stygg og irriterende smiley. Yep :yes: :yes: 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Økokrim. Genialt. Har du nummeret? Tenkte jeg kan skrive noe om at Phone services in my country are not stable, but I have another phone number which might work better eller noe... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har så lyst til å spille Amnesia: The Dark Descent, men jeg tør ikke. Noen som skal spille det som vil ha selskap? Lover å være stille Hhaha, fyrte det nettopp opp selv, men gikk ut etter 3 minutter. Må vente til bror kommer hjem eller noen å skype med før jeg tør. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Prøv heller UDI. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Dette irriterer meg: Hvorfor skal det være så usannsynlig komplisert og vanskelig å skaffe drivere til et innebygd webkamera? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Tviler han har hørt om Økokrim. Bare ordet "FBI" er litt mer skremmende, spesielt for en svindler. Er jo litt morsommere da han får den formelle beskjeden "Hello, you have reached the FBI. This is John speaking, how may I help you?". Personlig synes jeg det hadde vært litt mer morsomt enn "Jess, hellåo, dis is Morten fråm Økokrim spiking. Hao mey ai help ju?". Endret 18. september 2010 av Mr.Graves 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ja, men jeg bør kanskje gi ham et alternativt telefonnummer med samme landkode... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Da holder vi oss til emnet, jenter! Det hadde kanskje vært best om du opprettet en ny tråd, Ljåmannen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Han blir ikke til å ringe, han har da ikke interesse av å snakke med noen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg gidder ikke opprette noen ny tråd. Det får heller bare være. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hmm. Ikke at jeg følger med på NRK, men sto på i bakgrunnen, og hva F* tenkte de med de stemmene som synger yrket eller 'eventen' i de ukjente? Jeg ble flau av å høre det.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tuten på flaska mi løsnet av så flaska datt og sølte vann, berget heldigvis pcn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg