Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

This looks legit! Nå får politiet 6M Dollar.

 

by name Mr. Andrew Parker from your country[/Quote]

 

From your country, det er fiffig å skrive det når man sender ut til hele verden hehe.

 

Det kommer til å bli mange som går på og det holder for svindlerne.

 

De regner med at de fleste ikke går på og sletter alle tilbakemeldinger som virker som tull. Men noen sitter på limpinnen.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ungene uttafor som skriker så jævli! De har vært ute å ropt å skriki siden klokka 10 idag! Det er lov å ta en pause seriøst! Jeg er sikker på at når jeg skal ut etterpå, slutter de. Nøyaktig når jeg skal ut.

Andres bråkete avkom er så jævla pain. Nært huset her ligger det en fotballbane, løpebane og lekeplass. Skulle ha kaldkvelt den jæveln som i sin tid planla en fotballbane så nært husene.

Lenke til kommentar

Ungene uttafor som skriker så jævli! De har vært ute å ropt å skriki siden klokka 10 idag! Det er lov å ta en pause seriøst! Jeg er sikker på at når jeg skal ut etterpå, slutter de. Nøyaktig når jeg skal ut.

Andres bråkete avkom er så jævla pain. Nært huset her ligger det en fotballbane, løpebane og lekeplass. Skulle ha kaldkvelt den jæveln som i sin tid planla en fotballbane så nært husene.

 

Haha, er så glad jeg bor langt borte fra slikt.

 

 

Noe som irriterer er den forbanna flotten som lurer på hver eneste gren ute. Er jo umulig og gå tur uten og komme hjem med minst 5 stykker festet på seg.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...