Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du Et så sTort problam med at follk skrivr feil av å til?

Når han prøver å være frekk i kjeften mot meg synes jeg han kan være grei nok til å skrive fornærmelsene korrekt. Om ikke kunne han gitt faen i å tøffe seg.

Jeg gleder meg alltid til å lese dine innlegg. Ler mæ i hjæl

Uhm :ermm: Så bra?

Kanskje du burde pierce deg litt i niplene så du blir glad og hyggelig.

Og kanskje du burde slutte å snakke dritt til random folk på nettet. En ting er å småflame folk som gjør seg fortjent det, å angripe folk kun for å gjøre det derimot - det er noe bak mål.

Lenke til kommentar

har du Et så sTort problam med at follk skrivr feil av å til?

Når han prøver å være frekk i kjeften mot meg synes jeg han kan være grei nok til å skrive fornærmelsene korrekt. Om ikke kunne han gitt faen i å tøffe seg.

Jeg gleder meg alltid til å lese dine innlegg. Ler mæ i hjæl

Uhm :ermm: Så bra?

Kanskje du burde pierce deg litt i niplene så du blir glad og hyggelig.

Og kanskje du burde slutte å snakke dritt til random folk på nettet. En ting er å småflame folk som gjør seg fortjent det, å angripe folk kun for å gjøre det derimot - det er noe bak mål.

Er du pøbel / bølle / ramp igjen, Eivind? :p

Lenke til kommentar
Ah, ja... noe som irriterer meg. Hm, det faktum at jeg hadde en utrolig deprimerende drøm i natt.

What was it, then?

Hunden jeg har sett på som halvveis min siden jg 10 år gammel døde for noen uker siden. Siden jeg fant ut har jeg drømt om henne, og at jeg var tilbake i Norge med vennene og familien min igjen... sukk.

Irriterer meg at det enten er for varmt eller for kaldt. Det fins liksom ikke noen mellomting.

Åja, også irriterer det meg noe inni svarte helvette at jeg ikke finner igjen MP3-spilleren min.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...