WarpX Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Hadde det nå bare vært "av og til" på dette forumet... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Eller gå grunnskolen på nytt/fullføre grunnskolen. Pleier å hjelpe på rettskrivingen. Jeg gleder meg alltid til å lese dine innlegg. Ler mæ i hjæl Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 If you're happy and you know it, clap your hands! *Klapper* Irriterer meg over flamere som ikke har respekt for hverandre, dere vet hvem dere er. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Eller gå grunnskolen på nytt/fullføre grunnskolen. Pleier å hjelpe på rettskrivingen. Nå synes jeg du er slem Kanskje du burde pierce deg litt i niplene så du blir glad og hyggelig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 At jeg er på skolen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 har du Et så sTort problam med at follk skrivr feil av å til? Når han prøver å være frekk i kjeften mot meg synes jeg han kan være grei nok til å skrive fornærmelsene korrekt. Om ikke kunne han gitt faen i å tøffe seg. Jeg gleder meg alltid til å lese dine innlegg. Ler mæ i hjæl Uhm Så bra? Kanskje du burde pierce deg litt i niplene så du blir glad og hyggelig. Og kanskje du burde slutte å snakke dritt til random folk på nettet. En ting er å småflame folk som gjør seg fortjent det, å angripe folk kun for å gjøre det derimot - det er noe bak mål. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Det gikk hull på den ene støvelen nå. Midt i regntiden her i Bergen. Hurra 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 har du Et så sTort problam med at follk skrivr feil av å til? Når han prøver å være frekk i kjeften mot meg synes jeg han kan være grei nok til å skrive fornærmelsene korrekt. Om ikke kunne han gitt faen i å tøffe seg. Jeg gleder meg alltid til å lese dine innlegg. Ler mæ i hjæl Uhm Så bra? Kanskje du burde pierce deg litt i niplene så du blir glad og hyggelig. Og kanskje du burde slutte å snakke dritt til random folk på nettet. En ting er å småflame folk som gjør seg fortjent det, å angripe folk kun for å gjøre det derimot - det er noe bak mål. Er du pøbel / bølle / ramp igjen, Eivind? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Er du pøbel / bølle / ramp igjen, Eivind? Les litt oppover i tråden så ser du at dette ikke er noe jeg har startet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Ah, ja... noe som irriterer meg. Hm, det faktum at jeg hadde en utrolig deprimerende drøm i natt. What was it, then? Hunden jeg har sett på som halvveis min siden jg 10 år gammel døde for noen uker siden. Siden jeg fant ut har jeg drømt om henne, og at jeg var tilbake i Norge med vennene og familien min igjen... sukk. Irriterer meg at det enten er for varmt eller for kaldt. Det fins liksom ikke noen mellomting. Åja, også irriterer det meg noe inni svarte helvette at jeg ikke finner igjen MP3-spilleren min. Endret 18. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 edit: Er du dum, og/eller full? Om sistnevnte lar jeg det gå for denne gang. Om ikke er det mulig du og jeg kommer til å ha endel interessant samtaler i framtida. Hvorfor hakker du på andre folk pga skrivefeil? Når du ikke husker å skrive ord i flertall? Kjenner at jeg blir, irritert 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg er syk, jeg har vondt i hele meg og det er så jækla typisk. Planene var lakt i kveld, etter noen ganske usosiale måneder. Dritt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 At jeg prøver å koble data til tv, kommer masse fin lyd men bildet er svart. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Veganere. 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Assassin's Creed II. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg banker på det første alternativet. Dum. Hører tross alt på avenged sevenfold. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Utrolig stygg og irriterende smiley. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Tre innlegg har blitt slettet. Har dere problemer med hverandre så ta det på PM, med mindre dere vil ha tråden stengt (igjen). Reaksjon på moderering tas som vanlig også på PM. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Ser at noen poster ble slettet, så jeg bare jeg fjerna det jeg skrev og quotet. Noe som irriterer er forresten er når folk blir sure over småting Endret 18. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Hvor mye gratis omtale skal Vollevik få? Tenk om jeg kunne fått det samme, da hadde jeg startet opp et firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg