feggy Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Helvete i faen så jeg irriterer meg over uvitende butikkarbeidere. I dag kjøpte jeg en kabel. Jeg kom hjem og så at den var for kort. Gikk ned og skulle bytte den. De hadde ikke lengre, så jeg fikk et annet tilbud som skulle være akkurat likt. Nå viser det seg at jeg ikke kan gjøre en dritt med de nye kablene jeg fikk. Faens idioter!! AAEHRAKJSDGØL;WOR! skulle ikke vært lov å stå som kundehjelp hvis de ikke kan det de holder på med!! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Ensom 7 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Elendigheten tar ikke slutt..... 1: Bankelyd fra motoren som jeg ikke vet hva er.... 2: Frostvæske i dørken på bilen.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Når man frivillig er i besittelse av en Saab så går det slik. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Pusen min begynte å spise av lasagnen min. Jeg burde ha kalt henne Pusur, ikke Mozilla FireFox... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Talentløse lydteknikkere er noe herk!! Lydprøve tidligere idag. Klarte faen meg ikke å høre noe til resten av bandet nesten ikke meg selv heller. Idioten klarte faen meg ikke å få monitorene igang engang!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg bor i kollektiv, og her har det vært en gjeng med fremmede folk i hele ettermiddag/kveld. Jeg er syk. Jeg er tørst. Drittkveld. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Når man frivillig er i besittelse av en Saab så går det slik. Er ikke noe galt med en Saab, såe, syns ikke du skal si noe! It's a matter of dårlig vedlikehold av forrige eier! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Skjermen på min bærbare pc røk i dag, Så da må det kjøpes ny pc. Og jeg trenger og bruke et program jeg hadde på den, men klarer selvsagt ikke og huske navnet på det. Var et gratis program. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Uklare avtaler av typen "kanskje", "vi får se" osv. slik at man ikke kan planlegge en dritt. 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Tatt piercing i nippla i dag, fett nok. Men smerta er der den! Hoho, spacey følelse etter at smertene har gitt seg. Ømme bryster på meg en god stund framover, selv om det er kvinnerelatert hoho!! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Tatt piercing i nippla i dag, fett nok. Men smerta er der den! Hoho, spacey følelse etter at smertene har gitt seg. Ømme bryster på meg en god stund framover, selv om det er kvinnerelatert hoho!! Jeg hadde piercing der i 6 år elns. Fikk hvertfall økt følsomhet! Men tok den ut for ikke så lenge siden, da jeg var lei av å alltid rive i den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg har aldri forstått hvorfor menn piercer brystvortene. 6 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 De innser vel at de ikke har noen selvrespekt å miste? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Fordi det er badass vel. Men sånt skjønner vel ikke du så femi som du er Nyhus. Gå og les en bok om Ctulhu i den mørke hodeskollegratten din LOL Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) De innser vel at de ikke har noen selvrespekt å miste? Du har nok et poeng. Fordi det er badass vel. Fryktelig "badass" å dra oppmerksomhet mot brystvortene sine. Gå og les en bok om Ctulhu i den mørke hodeskollegratten din LOL Jeg klarer i det minste å stave både "skalle" og "grotte". Alltid en fordel å kunne skrive norsk før en begir seg ut på diskusjonforum. edit: Er du dum, og/eller full? Om sistnevnte lar jeg det gå for denne gang. Om ikke er det mulig du og jeg kommer til å ha endel interessant samtaler i framtida. Endret 17. september 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 "THIS is HURTS! One of the most talked about bands of the year!" Nei. Aldri høyrt om, og det er det kanskje ein grunn til, kjære spotify. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 De innser vel at de ikke har noen selvrespekt å miste? Du har nok et poeng. Fordi det er badass vel. Fryktelig "badass" å dra oppmerksomhet mot brystvortene sine. Gå og les en bok om Ctulhu i den mørke hodeskollegratten din LOL Jeg klarer i det minste å stave både "skalle" og "grotte". Alltid en fordel å kunne skrive norsk før en begir seg ut på diskusjonforum. edit: Er du dum, og/eller full? Om sistnevnte lar jeg det gå for denne gang. Om ikke er det mulig du og jeg kommer til å ha endel interessant samtaler i framtida. Skrev jeg virkelig skollegratten..på tide å legge seg nå ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Eller gå grunnskolen på nytt/fullføre grunnskolen. Pleier å hjelpe på rettskrivingen. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Eller gå grunnskolen på nytt/fullføre grunnskolen. Pleier å hjelpe på rettskrivingen. har du Et så sTort problam med at follk skrivr feil av å til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg