Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Helvete i faen så jeg irriterer meg over uvitende butikkarbeidere. I dag kjøpte jeg en kabel. Jeg kom hjem og så at den var for kort. Gikk ned og skulle bytte den. De hadde ikke lengre, så jeg fikk et annet tilbud som skulle være akkurat likt.

Nå viser det seg at jeg ikke kan gjøre en dritt med de nye kablene jeg fikk. Faens idioter!! AAEHRAKJSDGØL;WOR! skulle ikke vært lov å stå som kundehjelp hvis de ikke kan det de holder på med!! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt piercing i nippla i dag, fett nok. Men smerta er der den! Hoho, spacey følelse etter at smertene har gitt seg. Ømme bryster på meg en god stund framover, selv om det er kvinnerelatert hoho!!

Jeg hadde piercing der i 6 år elns. Fikk hvertfall økt følsomhet! Men tok den ut for ikke så lenge siden, da jeg var lei av å alltid rive i den.

Lenke til kommentar

De innser vel at de ikke har noen selvrespekt å miste?

Du har nok et poeng.

Fordi det er badass vel.

Fryktelig "badass" å dra oppmerksomhet mot brystvortene sine.

Gå og les en bok om Ctulhu i den mørke hodeskollegratten din LOL

Jeg klarer i det minste å stave både "skalle" og "grotte". Alltid en fordel å kunne skrive norsk før en begir seg ut på diskusjonforum.

edit:

Er du dum, og/eller full? Om sistnevnte lar jeg det gå for denne gang. Om ikke er det mulig du og jeg kommer til å ha endel interessant samtaler i framtida.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

De innser vel at de ikke har noen selvrespekt å miste?

Du har nok et poeng.

Fordi det er badass vel.

Fryktelig "badass" å dra oppmerksomhet mot brystvortene sine.

Gå og les en bok om Ctulhu i den mørke hodeskollegratten din LOL

Jeg klarer i det minste å stave både "skalle" og "grotte". Alltid en fordel å kunne skrive norsk før en begir seg ut på diskusjonforum.

edit:

Er du dum, og/eller full? Om sistnevnte lar jeg det gå for denne gang. Om ikke er det mulig du og jeg kommer til å ha endel interessant samtaler i framtida.

Skrev jeg virkelig skollegratten..på tide å legge seg nå ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...