djgudleif Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Personer født under stjernetegnet væren. Effektivt, men lite flatterende. Hvorfor irriterer de deg? Stjernetegnet har da ikke noe å si for oppførsel. Tida på året man er født har nok en innvirkning på personlighet. Statistisk sett er folk flest født på vår/sommer. Når høst/vinterbarn må vente hele fuckings året blir de jo deppa. De andra barna, særlig dem som er født i Væren har brukt opp alle ideene om hvordan bursdager kan feires. De som feirer på slutten av året har en uoppfinnsom drittfeiring og blir stemplet som tapere. Væren er født på våren, da varmen kommer. De er de første på året som kan feire bursdagen med uteservering. Selvfølgelig blir de høye på pæra og drittsekker av det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Damen. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Å være yngst og dermed sist i klassen med pubertet/kjønnshår, mopedlappen, øl osv... kan ikke være noe gøy. Jeg tviler ikke på om det har betydning for personligheten for noen. Førsteinntrykket babyen får av verden når den fødes har sikkert også en del å si. Hvis det første du opplever er sommer, varme dager, glade mennesker og badeturer, kan det kanskje påvirke deg annerledes enn om du fødes i november og det første du ser er nitrist vær, stressa julehandel og bare innesitting. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det kan jo hende. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Sulten Tørst Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Spis Drikk 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hvorfor irriterer de deg? Stjernetegnet har da ikke noe å si for oppførsel. Neida, helt sikkert ikke. "Er du født i Væren? Da er du dynamisk, høy avgjørelseskraft, har stort initiativ og motivasjon og er ærlig og direkte. Men du har også en tendens til sinne, aggresjon, grovhet, utålmodighet, egoisme og raseri." Jeg har værer i familien, og vet at de er sånn mer eller mindre. Høy avgjørelseskraft, initiativ og motivasjon er ihvertfall noe du ikke finner i meg, og jeg er født i Væren. Personer født under stjernetegnet væren. Effektivt, men lite flatterende. Hvorfor irriterer de deg? Stjernetegnet har da ikke noe å si for oppførsel. Tida på året man er født har nok en innvirkning på personlighet. Statistisk sett er folk flest født på vår/sommer. Når høst/vinterbarn må vente hele fuckings året blir de jo deppa. De andra barna, særlig dem som er født i Væren har brukt opp alle ideene om hvordan bursdager kan feires. De som feirer på slutten av året har en uoppfinnsom drittfeiring og blir stemplet som tapere. Væren er født på våren, da varmen kommer. De er de første på året som kan feire bursdagen med uteservering. Selvfølgelig blir de høye på pæra og drittsekker av det. Når statistikken sier det, så MÅ det jo stemme for alle, ikke sant? Så, det må bety at siden jeg er født i væren er jeg høy på pæra og en drittsekk? Jaja. Ah, ja... noe som irriterer meg. Hm, det faktum at jeg hadde en utrolig deprimerende drøm i natt. Endret 17. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Jeg hadde håpet at folk begynte å forstå jeg aldri er seriøs! Endret 17. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Det er bra. Det luktet litt sarkasme av innlegget ditt, men jeg kunne ikke dy meg likevel. Menmen, det er vel best vi ikke drar denne diskusjonen videre, ellers kommer Runar. Bottom line is, jeg tror ikke noe på at stjernetegn har så mye med personlighet å gjøre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Stjernetegn hører middelalder og spåkoner til. Irriterende: Det er ganske varmt på rommet, og vanskelig å få luftet det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Personer født under stjernetegnet væren. Effektivt, men lite flatterende. Hvorfor irriterer de deg? Stjernetegnet har da ikke noe å si for oppførsel. Tida på året man er født har nok en innvirkning på personlighet. Statistisk sett er folk flest født på vår/sommer. Når høst/vinterbarn må vente hele fuckings året blir de jo deppa. De andra barna, særlig dem som er født i Væren har brukt opp alle ideene om hvordan bursdager kan feires. De som feirer på slutten av året har en uoppfinnsom drittfeiring og blir stemplet som tapere. Væren er født på våren, da varmen kommer. De er de første på året som kan feire bursdagen med uteservering. Selvfølgelig blir de høye på pæra og drittsekker av det. Er jeg en drittsekk som er høy på pæra? EDIT: så ikke postene over Endret 17. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Hvorfor fra i går nekter Windows å finne noe som helst når jeg søker på Start nederst til venstre? -.- Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Tror JEG irriterer nabolaget grenseløst med anlegget mitt hver dag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Tror JEG irriterer nabolaget grenseløst med anlegget mitt hver dag Kom tilbake når du klager over tinnitus! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Ah, ja... noe som irriterer meg. Hm, det faktum at jeg hadde en utrolig deprimerende drøm i natt. What was it, then? Hvorfor fra i går nekter Windows å finne noe som helst når jeg søker på Start nederst til venstre? -.- Det kalles Windoze. Tror JEG irriterer nabolaget grenseløst med anlegget mitt hver dag Begynn med robotikk, og terroriser hele nabolaget med mobilt anlegg OG paintball! Irriterer meg over at jeg nettopp har brukt 3 timer på skolen og gjort ingenting.. Hvorfor kan man ikke gå hjem når man er ferdig med alt? Endret 17. september 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
livingman Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Å prøve å være "alternativ" er det mest idiotiske og patetiske jeg vet. Alle er nå til dags ikke "mainstream", altså er å ikke være "mainstream" det nye "mainstream", hvilket vil si at å være "mainstream" nå er å være "alternativ". Dette er grunnen til at jeg hater folk. Alle er sosialt fuckings retarded, selv de med en million venner. Jeg håper du innser hvor forbanna teit du er. det er også ganske main stream og være forskjellig. eks: emo'er at det ikke er lønning før den første Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Irriterer meg at jeg har skole imorgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Håper du har gym i morgen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Faktisk ikke! Har fagdag! Gym er på Torsdager, så du kan plage meg da! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Irriterer meg at jeg har skole imorgen! Lol eid. :!: 4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg irriterer meg over at jeg ikke fikk henta pakkene mine som kom til postkontoret i dag. FORDI JEG JOBBA PÅ ET ANNET POSTKONTOR. Oh, the irony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg