Laktampe Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg ble spurt om leg da jeg skulle kjøpe Pure Rush energi drikk.... Haha, det ble jeg også her om dagen. Aldersgrensen var visst 14. (Er selv 21) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor ikke bare ha aldersgrense på sukker da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Fordi det hadde vært direkte tåpelig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Og like tåpelig er det å ha aldersgrense på energidrikker. Nei, vent det er jo ikke det, men noen butikker kjører ei helt random linje. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Irriterer meg stort over at russetiden ikke er før om et halvt år! ish... Lenke til kommentar
Populært innlegg Pokey Skrevet 16. september 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 HVORFOR når jeg planlegger å skaffe meg HTC Desire, fordi alle andre har iPhone, så begynner alle å skaffe seg HTC Desire? FAEN !! Ingen smartphone på meg. Jeg får vel fortsette med den 7 år gamle telefonen min... Det å gå imot mainstream er faen ikke lett... Spare penger i flere måneder for å bli stukket i ryggen. Å prøve å være "alternativ" er det mest idiotiske og patetiske jeg vet. Alle er nå til dags ikke "mainstream", altså er å ikke være "mainstream" det nye "mainstream", hvilket vil si at å være "mainstream" nå er å være "alternativ". Dette er grunnen til at jeg hater folk. Alle er sosialt fuckings retarded, selv de med en million venner. Jeg håper du innser hvor forbanna teit du er. Kjøp den telefonen du vil ha, gi et helvete i alle andre. 10 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Endra IMDB nettopp layouten sin?!?! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Kan ikke si jeg ser noen forskjell på IMDB. Forøvrig irriterer det at jeg ikke har sett Tron på sikkert 10 år nå. Den må skaffes. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Personer født under stjernetegnet væren. Effektivt, men lite flatterende. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) *Double post* Endret 16. september 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Å prøve å være "alternativ" er det mest idiotiske og patetiske jeg vet. Alle er nå til dags ikke "mainstream", altså er å ikke være "mainstream" det nye "mainstream", hvilket vil si at å være "mainstream" nå er å være "alternativ". Dette er grunnen til at jeg hater folk. Alle er sosialt fuckings retarded, selv de med en million venner. Jeg håper du innser hvor forbanna teit du er. Kjøp den telefonen du vil ha, gi et helvete i alle andre. Der du tar litt feil, driter generelt i hva folk synes om meg, men går imot moten, fordi jeg synes opplegget er helt teit. Når ting blir mote, så pleier jeg å holde meg unna moteobjektet, bare pga. jeg synes hele opplegget er patetisk. Jeg har helt fint andre ting å bruke pengene jeg har spart enn på HTC Desire. Problemet er at hvis man har moteobjekter, så prøver folk å snakke med deg mer etter deg jeg har observert. Jeg vil ikke ha en haug med idioter som maser på meg hele tiden. Jeg har lyst å holde for meg selv med de vennene jeg har, som er veldig gode venner. Og ja, jeg irriterer meg over de fleste folk. For eksempel, satt på ByLAN i fjord med noen venner, så kommer det noen fra klassen som jeg overhodet ikke liker. Han slår meg i skulderen og spør "KA GAMER DU?!". Slik oppførsel er bare irriterende. TL;DR: Driter oppi hva folk synes om meg, men liker ikke folk, derfor unngår jeg moteobjekter. Ikke foreslå at jeg skal gi faen i hva alle andre synes, for det gjør jeg allerede. ON TOPIC: Irriterer meg at hver jævla dag sitter halve klassen og hører på Dance... Makan til fjortismusikk.. Repeterende loops og stemmer kjørt gjennom autotune, helvete heller. Kom nettopp på at jeg irriterer meg meget mye over at 90% av folk i dag er bortskjemte drittunger som får penger av foreldrene døgnet rundt, og får alt de har lyst på. Blir bare dumt når de skal gni det inn i trynet på folk som ikke har det slik. EDIT: Forkortet hele innlegget mitt. Endret 17. september 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Personer født under stjernetegnet væren. Effektivt, men lite flatterende. Hvorfor irriterer de deg? Stjernetegnet har da ikke noe å si for oppførsel. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hvorfor irriterer de deg? Stjernetegnet har da ikke noe å si for oppførsel. Neida, helt sikkert ikke. "Er du født i Væren? Da er du dynamisk, høy avgjørelseskraft, har stort initiativ og motivasjon og er ærlig og direkte. Men du har også en tendens til sinne, aggresjon, grovhet, utålmodighet, egoisme og raseri." Jeg har værer i familien, og vet at de er sånn mer eller mindre. Endret 17. september 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Joda, selvfølgelig er det stjernetegn, ikke miljø som gir deg personligheten din. Logisk, ikke sant? 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Sosiologer er så fail. Sjekk ut serien med H. Eia. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Trodde jeg hadde kjeks... Kjipt å se fram til noe senere, for å finne ut at man egentlig bare drømte at man hadde det man så fram til, i dette tilfellet, kjeks... Endret 17. september 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 At jeg FAEN ikke klarer å ta kontakt med andre folk, til og med ute på byn når jeg er godt brisen, og at andre viser cirka null interesse i meg. Herregud jeg er lei. Feil tråd? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Hvorfor har ikke PCen min en "JAMMEN SÅ VIRK DA FOR POKKER!"-KNAPP? Jeg trenger den NÅ! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Du MÅ skille deg ut eller ? Ja. Da får du deg en Nexus One, har ikke sett en person med den telefonen siden jeg fikk meg den i Februar Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Hvorfor har ikke PCen min en "JAMMEN SÅ VIRK DA FOR POKKER!"-KNAPP? Jeg trenger den NÅ! Den har det. Du må bare trykke fort på'n med slegge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg