Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å prøve å være "alternativ" er det mest idiotiske og patetiske jeg vet. Alle er nå til dags ikke "mainstream", altså er å ikke være "mainstream" det nye "mainstream", hvilket vil si at å være "mainstream" nå er å være "alternativ".

 

Dette er grunnen til at jeg hater folk. Alle er sosialt fuckings retarded, selv de med en million venner. Jeg håper du innser hvor forbanna teit du er.

 

Kjøp den telefonen du vil ha, gi et helvete i alle andre.

 

Der du tar litt feil, driter generelt i hva folk synes om meg, men går imot moten, fordi jeg synes opplegget er helt teit. Når ting blir mote, så pleier jeg å holde meg unna moteobjektet, bare pga. jeg synes hele opplegget er patetisk. Jeg har helt fint andre ting å bruke pengene jeg har spart enn på HTC Desire.

 

Problemet er at hvis man har moteobjekter, så prøver folk å snakke med deg mer etter deg jeg har observert. Jeg vil ikke ha en haug med idioter som maser på meg hele tiden. Jeg har lyst å holde for meg selv med de vennene jeg har, som er veldig gode venner.

 

Og ja, jeg irriterer meg over de fleste folk. For eksempel, satt på ByLAN i fjord med noen venner, så kommer det noen fra klassen som jeg overhodet ikke liker. Han slår meg i skulderen og spør "KA GAMER DU?!". Slik oppførsel er bare irriterende.

 

TL;DR: Driter oppi hva folk synes om meg, men liker ikke folk, derfor unngår jeg moteobjekter. Ikke foreslå at jeg skal gi faen i hva alle andre synes, for det gjør jeg allerede.

 

ON TOPIC: Irriterer meg at hver jævla dag sitter halve klassen og hører på Dance... Makan til fjortismusikk.. Repeterende loops og stemmer kjørt gjennom autotune, helvete heller.

 

Kom nettopp på at jeg irriterer meg meget mye over at 90% av folk i dag er bortskjemte drittunger som får penger av foreldrene døgnet rundt, og får alt de har lyst på. Blir bare dumt når de skal gni det inn i trynet på folk som ikke har det slik.

 

EDIT: Forkortet hele innlegget mitt.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor irriterer de deg? Stjernetegnet har da ikke noe å si for oppførsel.

Neida, helt sikkert ikke.

"Er du født i Væren?

Da er du dynamisk, høy avgjørelseskraft, har stort initiativ og motivasjon og er ærlig og direkte. Men du har også en tendens til sinne, aggresjon, grovhet, utålmodighet, egoisme og raseri."

 

Jeg har værer i familien, og vet at de er sånn mer eller mindre.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...