Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hva faen er det Spaceworld driver med?! Bestilte HTC Desire på mandag, og de har faen meg ikke sent den enda :realmad::wallbash:

Ehehe.. glem det der.

 

Pappa lurte meg og sa at de ikke hadde sendt den :blush: , men så plutsleig lå det en HTC desire framfor meg :new_woot:

Lenke til kommentar

HVORFOR når jeg planlegger å skaffe meg HTC Desire, fordi alle andre har iPhone, så begynner alle å skaffe seg HTC Desire? FAEN !! Ingen smartphone på meg. Jeg får vel fortsette med den 7 år gamle telefonen min... Det å gå imot mainstream er faen ikke lett... Spare penger i flere måneder for å bli stukket i ryggen. :thumbdown:

 

Aww, takk. :love:

 

Ja, jeg vet jeg bør gi faen, men det er lettere sagt enn gjort etter å ha vært fast mobbeoffer for alle jævlene på skolen nesten siden første klasse, og ha levd med en stefar som går aktivt inn for å kritisere alt en sier og gjør hver dag i nesten 7 år. Slikt setter dype merker som man må slite med resten av livet. Og da er det ikke rart man reagerer såpass sterkt når man blir utsatt for mobbing senere.

 

Dette irriterer meg, i tillegg til at internetten er så jævlig ustabil for tida.

 

Det er akkurat slik jeg lærte å gi faen. Var ikke stefaren min som pirket ut alt og kritiserte alt da, men opplevde fortsatt akkurat det samme som deg. Er ikke lett å gi faen, men man må prøve til man klarer det. Gjør det på fulltid nå uten å tenke meg om.

 

Man kan nekte salg til mindreårige.

 

Synes synd på foreldre som har en 13 åring i koffeinsjokk som sitter oppe foran PCen og er helt hyper.

 

Herregud, er du under 15-16 år så er du en drittunge som kan være glad om du får en brus i ny og ne. :cool:

 

Enig, irriterende med folk som sitter med både iPhone, iPod og en laptop til 14 000kr og bruker den kun til spotify, deretter klager på de minste ting som at de ikke har fått penger av foreldrene til chips... :roll:

 

Eksempelet over med 1 smartphone som kan spille musikk, en musikkspiller, og en datamaskin brukt til spotify har jeg faktisk sett.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er uansett diskriminering siden det ikke eksisterer noen lov.

 

Man kan nekte salg til mindreårige.

 

Synes synd på foreldre som har en 13 åring i koffeinsjokk som sitter oppe foran PCen og er helt hyper.

 

Herregud, er en drittunge under 15-16 år så kan du være glad om du får en brus i ny og ne. :cool:

 

:dremel:

 

Ikkje alle under 16 er drittungar, ellers er eg heilt einig med deg. Ikkje kjekt at små jævlar som tydeligvis trur dei er tøffe får koffein.

 

HVORFOR når jeg planlegger å skaffe meg HTC Desire, fordi alle andre har iPhone, så begynner alle å skaffe seg HTC Desire? FAEN !! Ingen smartphone på meg. Jeg får vel fortsette med den 7 år gamle telefonen min...

 

Du MÅ skille deg ut eller :roll: ?

Endret av svelemoe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

HVORFOR når jeg planlegger å skaffe meg HTC Desire, fordi alle andre har iPhone, så begynner alle å skaffe seg HTC Desire? FAEN !! Ingen smartphone på meg. Jeg får vel fortsette med den 7 år gamle telefonen min... Det å gå imot mainstream er faen ikke lett... Spare penger i flere måneder for å bli stukket i ryggen. :thumbdown:

Iphone er jo det som er mainstream. Det første folk (som har gammel eller ikke-touch tlf) spør om når de ser telefonen min, er om det er en iPhone. Når jeg sier HTC Desire sier de "hææ hva er det". Og et tips: vent med å kjøpe til Desire HD kommer (snart).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...