Cloudemyx Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg ble spurt om leg da jeg skulle kjøpe Pure Rush energi drikk.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Lurer på om det egentlig er 16år på energidrikker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg ble spurt leg da jeg skulle ta bussen. Var sånn 14 år men bussfyren insisterte på at jeg måtte betale for voksenbilett. :| Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Nå begynner jeg å bli dritt lei den spotify reklamen... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg ble ikke engang spurt om leg på polet når jeg var 18. Feelsgoodman.jpg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 De har ikke noe lovverk å forsvare seg med. 16 år er bare bullshit. Saksøk dem. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) ARRRGH&/%¤&%¤#%¤#"¤# Kjøpte meg nettopp en stor flatskjerm, og planen var å bruke den til Riks-TV. Gjett hva: Etter timevis med research, bilkjøring og support, har jeg kommet frem til at apparatet er feilvare. Det kan vise NRK hvis kortet ikke er satt inn, men hvis jeg setter inn kortet for å få tilgang til Discovery, mister jeg alt, tom. NRK. Philips tilbyr hjemmereparasjon via InfoCare, men jeg er ikke på hytta lenge nok til å være der da. Så jeg må frakte denne digre saken hjem igjen fra hytta. Hvorfor kjøpte jeg ikke kinesisk kvalitet? Neeeeida, jeg måtte jo kjøpe europeisk dritt. Og dere ser vel ironien... Før gjorde europeere og amerikanere narr av kinesiske varer. Endret 16. september 2010 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fikk kjøpe da. Mamma var med så jeg slapp og vise leg, fordi hun sa at det var hennes varer til han gjøken i kassa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 De har ikke noe lovverk å forsvare seg med. 16 år er bare bullshit. Saksøk dem. Butikkene er vel ikke statlig eide og kan lage sine egne regler... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Lurer på om det egentlig er 16år på energidrikker. Er vel egentlig 14 år. Det er det står på de fleste. Endret 16. september 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Lurer på om det egentlig er 16år på energidrikker. Er vel egentlig 14 år. Det er det står på de fleste. Brukte å stå at man ikke burde drikke det om man er gravid eller under 16, men nå ser det ut som de har fjernet alderen, så det bare står barn istede for 16. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Det er uansett diskriminering siden det ikke eksisterer noen lov. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Nei det er det ikke om de kjører den linjen for alle. Ser ærlig talt ikke problemet. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Det er jo diskriminering av aldersgrupper, siden det ikke finnes noen lov og ulikt praktiseres av bare en viss andel butikker. Endret 16. september 2010 av WarpX 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Nei det er det ikke om de kjører den linjen for alle. Ser ærlig talt ikke problemet. De kjører jo ikke den linjen for alle. De diskriminerer på alder. Hvis de kjørte den linjen på alle, hadde ingen fått kjøpe. Så hvorfor har butikken varen på lager i det hele tatt? Endret 16. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Det er uansett diskriminering siden det ikke eksisterer noen lov. Man kan nekte salg til mindreårige. Synes synd på foreldre som har en 13 åring i koffeinsjokk som sitter oppe foran PCen og er helt hyper. Herregud, er du under 15-16 år så er du en drittunge som kan være glad om du får en brus i ny og ne. 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 At msn mister kontakten helt random etter noen minutter! Vet ikke om det er nettet (Ice.net) som gjør det, men aaarg!!! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 At msn mister kontakten helt random etter noen minutter! Vet ikke om det er nettet (Ice.net) som gjør det, men aaarg!!! Det er en konspirasjon, verden er i mot deg. Du er The One Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Don't call my name, Don't call my name, Alehandrå Alealehandrå Alehalehanderrå!!! Hvorfor går den sangen til enhver tid på minst to radiokanaler? I tillegg går Eminem & Rihanna sin sang på en av de andre kanalene. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Fordi Lady Gaga er en fin ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg