Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg er psykisk svak. Jeg lar ting gå innpå meg altfor lett. Uansett jhvor mye jeg forteller meg selv at jeg ikke må ta meg nær av ting hjelper det ikke... GAH! Det er irriterende, det. Spesielt siden det da er så altfor lett for andre å bryte meg ned. Kan ikke folk bare la en være i fred? Hva er vitsen med å trakassere andre bare for the heck of it? Faen jeg blir så forbanna...

 

Ta det rolig, you are awesome! :new_woot:

 

EDIT: Lite råd, gi faen i hva folk tror om deg!

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Det pissregnar ute, og vi har dobbeltime i gym i dag :(

Vi hadde utegym i siste time i dag, da hølja det selvfølgelig ned.

 

Vi hadde dobbeltime med gym idag, og det pisseregnet ute!

 

Vi var inne da. :new_woot:

 

vel, når det pissregner ute og jeg skal ut å trene, så spiller vi (jeg og kameratene) oftest fotball, -det er jo bare digg å sklitakle folk i regn!

 

uansett, jeg digger å trene i pissregn! :D:love:

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg er psykisk svak. Jeg lar ting gå innpå meg altfor lett. Uansett jhvor mye jeg forteller meg selv at jeg ikke må ta meg nær av ting hjelper det ikke... GAH! Det er irriterende, det. Spesielt siden det da er så altfor lett for andre å bryte meg ned. Kan ikke folk bare la en være i fred? Hva er vitsen med å trakassere andre bare for the heck of it? Faen jeg blir så forbanna...

 

Ta det rolig, you are awesome! :new_woot:

 

EDIT: Lite råd, gi faen i hva folk tror om deg!

Aww, takk. :love:

 

Ja, jeg vet jeg bør gi faen, men det er lettere sagt enn gjort etter å ha vært fast mobbeoffer for alle jævlene på skolen nesten siden første klasse, og ha levd med en stefar som går aktivt inn for å kritisere alt en sier og gjør hver dag i nesten 7 år. Slikt setter dype merker som man må slite med resten av livet. Og da er det ikke rart man reagerer såpass sterkt når man blir utsatt for mobbing senere.

 

Dette irriterer meg, i tillegg til at internetten er så jævlig ustabil for tida.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...