Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre.

Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte.

Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face.

Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

Jeg HATER Norge.

Jeg HATER de råtne skolene vi har her.

Jeg HATER mye mer.

Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater!

Er det ikke slitsomt å HATE så mye? :s

Og hvorfor HATER du Norge? :p

Bare lurer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den spotifyreklamen til Betsson irriterer så grenseløst!

Jeg hater virkelig han fyren, og han er langt i fra morsomt. Dessuten er reklamen direkte flau. Kan bomme 3 ganger uten konsekvenser på gambling, liksom. Det blir som en drugdealer som lar barn i ungdomsskolen få prøve narkotika gratis 3 ganger. Jeg skal hvertfall aldri så mye som nærme meg Betsson, og hvis noen nær meg spiller der kommer jeg til å be dem velge mellom meg og Betsson. For noen superduster.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg kan tenke tilbake på ting som har skjedd for flere år siden, å bli irritert. Flere som har det sånn? Går fort over da.

Det at folk ikke tar vare på pcene sine minner meg om en gang jeg var full, satt å hørte på musikk gjennom pcen, da ble x-en sur og knuste hele pcn, slengte den i gulvet. Slike ting kan jeg ofte tenke tilbake til.

Lenke til kommentar

Jeg kan tenke tilbake på ting som har skjedd for flere år siden, å bli irritert. Flere som har det sånn? Går fort over da.

Det at folk ikke tar vare på pcene sine minner meg om en gang jeg var full, satt å hørte på musikk gjennom pcen, da ble x-en sur og knuste hele pcn, slengte den i gulvet. Slike ting kan jeg ofte tenke tilbake til.

Ja. Jeg gjør også det. Jeg er allerede en bitter mann gutt som egentlig bare mangler hatt, stokk og en plen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...