Turtledove Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre. Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte. Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face. Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre. Jeg HATER Norge. Jeg HATER de råtne skolene vi har her. Jeg HATER mye mer. Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater! Er det ikke slitsomt å HATE så mye? :s Og hvorfor HATER du Norge? Bare lurer Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Dude... Sjekk datoen han postet det innlegget der. Jeg irriterer meg over mye. Spesielt de som ikke kan godta meg som jeg er og absolutt må kalle meg stygge ting og rope ting etter meg på gata. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Den spotifyreklamen til Betsson irriterer så grenseløst! Jeg hater virkelig han fyren, og han er langt i fra morsomt. Dessuten er reklamen direkte flau. Kan bomme 3 ganger uten konsekvenser på gambling, liksom. Det blir som en drugdealer som lar barn i ungdomsskolen få prøve narkotika gratis 3 ganger. Jeg skal hvertfall aldri så mye som nærme meg Betsson, og hvis noen nær meg spiller der kommer jeg til å be dem velge mellom meg og Betsson. For noen superduster. 1 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Irriterer meg over folk som behandler bærbare pcer, mobiler og kort sagt alt de eier som søppel og blir overrasket over at jeg tar vare på tinga mine.. Endret 15. september 2010 av Toffer91 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Carl fra Paradise er verre. Prøver å få oss til å tro at han faktisk har noe som fungerer oppe i topplokket samtidig som han snakker om at en tur på Polet er det samme som en tur til Paradise hotel.......DØØØØ Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Enig med Mchansern. Det er skammelig av Vinmonopolet å synke så lavt. Jeg føler meg virkelig undervurdert og nedverdiget som skal måtte motta tips fra Paradise-Carl. Dette er utrolig dårlig av Vinmonopolet, som kunne tjent på å opprettholde litt respekt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Folk som quitter på fifa online når jeg eier dem... Er nesten alltid russere, faen som jeg hater dem Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Irriterer meg over folk som behandler bærbare pcer, mobiler og kort sagt alt de eier som søppel og blir overrasket over at jeg tar vare på tinga mine.. Eksempler? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Irriterer meg over folk som behandler bærbare pcer, mobiler og kort sagt alt de eier som søppel og blir overrasket over at jeg tar vare på tinga mine.. Eksempler? For det meste folk som jeg går og har gått på skole med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kan tenke tilbake på ting som har skjedd for flere år siden, å bli irritert. Flere som har det sånn? Går fort over da. Det at folk ikke tar vare på pcene sine minner meg om en gang jeg var full, satt å hørte på musikk gjennom pcen, da ble x-en sur og knuste hele pcn, slengte den i gulvet. Slike ting kan jeg ofte tenke tilbake til. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 At jeg har alt for lyst på godteri. Nå. Helst nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kan tenke tilbake på ting som har skjedd for flere år siden, å bli irritert. Flere som har det sånn? Går fort over da. Det at folk ikke tar vare på pcene sine minner meg om en gang jeg var full, satt å hørte på musikk gjennom pcen, da ble x-en sur og knuste hele pcn, slengte den i gulvet. Slike ting kan jeg ofte tenke tilbake til. Ja. Jeg gjør også det. Jeg er allerede en bitter mann gutt som egentlig bare mangler hatt, stokk og en plen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kan tenke tilbake på ting som har skjedd for flere år siden, å bli irritert. Flere som har det sånn? Går fort over da. Hehe, vet akkurat hva du snakker om. Vet om ei som likte å sparke guttene i balla, bare for moroskyld da vi var 13. Sånt gjør meg forbanna Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg må SOVNE klokken 9 hver dag for å få den anbefalte søvn (8 timer ca). Skole sucks. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hater å eie ting som betales årlig, som domener og sånt. For da merker man virkelig hvor fort et år kan gå. 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Twitter er noe helt elendig dritt. Ingenting av det jeg skriver blir registrert under kodeordene med #. Hva er vitsen med å skrive noe ingen ser? Ubrukelig tjeneste Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hater å eie ting som betales årlig, som domener og sånt. For da merker man virkelig hvor fort et år kan gå. Og det føles som om man egentlig ikke eier det... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hater å eie ting som betales årlig, som domener og sånt. For da merker man virkelig hvor fort et år kan gå. Hater når folk du kjenner eller søsken får barn...da merker du hvor fort livet suser forbi! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hater å eie ting som betales årlig, som domener og sånt. For da merker man virkelig hvor fort et år kan gå. Hater når folk du kjenner eller søsken får barn...da merker du hvor fort livet suser forbi! Jep. Jeg er bare 17 men kjenner midtlivskrisen allerede er på vei. 4 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Posten har rotet bort pakken min 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg