Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, men jeg har et litt kronglete etternavn. Det inneholder en ü, så de skriver alltid y. Og så skriver de Mats med d (Mads), fordi mamma er dansk. Og det svenske etternavnet mitt slutter på son, men de unnlater alltid s-en.

Vel, har ikke akkurat noe vanlig etternavn, da.

8854888[/snapback]

 

Jaja... litt spesiellt å ha µtorrent til etternavn :p

 

(ja jeg vet det er en ü)

8855295[/snapback]

*vente til jeg er 18 og dra på kontoret og skifte navn til µtorrent * :!:

8855366[/snapback]

 

Bra jeg ga deg en bedre feeling ang. etternavnet ditt da ;)

irriterer meg btw grenseløst over nå bare ha 3 mbit når skolen har 30!

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt i orden at barn får begrenset sin tilgang på slike spill, det viktige er at utviklernes frihet ikke tøyles.

 

EDIT: Det er jo det dette handler om, men Dagbladet er fint vage i ordbruken for å hisse opp leserne.

8862428[/snapback]

Enig i dette, husker hvor kraftig jeg ble påvirket når jeg fikk tekken 3 til jul. Skulle prøve de nye move'sa mine på alle og en hver. "HAYA!"

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg til tider er så vannvittig uoppmerksom, og vimsete. En eller annen dude ringte nettopp og spurte hva jeg hette. Så svarte jeg, også sa han at han hadde ringt feil. Akkurat da tenkte, "om det var meg som hadde ringt feil, så hadde jeg sagt beklager." Uten å tenke meg om rullet dette ut av meg. At det går ann. :!:

Lenke til kommentar
Undertekster på TV som henger etter. Det er irriterende, det.

8854876[/snapback]

 

Og ikke minst dårlig oversettelse!

 

"I'll watch your back" --> "Jeg skal passe på ryggen din"

 

Whaat?!

8855614[/snapback]

Haha, den verste jeg har sett var:

 

"How are you doing?" som ble til: "Hvordan gjør du det?"

 

Er det mulig?

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg til tider er så vannvittig uoppmerksom, og vimsete. En eller annen dude ringte nettopp og spurte hva jeg hette. Så svarte jeg, også sa han at han hadde ringt feil. Akkurat da tenkte, "om det var meg som hadde ringt feil, så hadde jeg sagt beklager." Uten å tenke meg om rullet dette ut av meg. At det går ann. :!:

8864718[/snapback]

Det er jo helt genialt! Alt for få nordmenn tør sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...