Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Den religionen hun tror på hører hjemme på Haiti eller Indre Afrika, hva tror dere andre land tror om Norge når representanter fra kongehuset tror på slikt? Det har vært oppslag om dette i mange land og kongehusets jobb er vel å representere Norge? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vår prinsesse er gal. Neida, hun er bare religiøs. Ja, er det ikke det han sier ? Det var nok det jeg mente, litt mellom linjene. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Tror ikke okkultiskme faller under relgion. Det er bare å tro på "spøkelser o.l." (in a nutshell). Endret 15. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja gud hjelpe meg, kriiise og uff og fy, at Norge har en prinsesse som ikke er helt a4 som alle andre.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det irriterer meg at jeg nesten hver dag tenker at jeg skal legge meg mye tidligere enn vanlig (rundt 11). Da tenker jeg på rundt 7-8 tiden faktisk. Dette er tanker jeg får hver morning når jeg er så trøtt at jeg kan falle. Men utover dagen blir jeg selvfølgelig ganske våken og tiden flyr, så er klokka 9-10. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja gud hjelpe meg, kriiise og uff og fy, at Norge har en prinsesse som ikke er helt a4 som alle andre.. Hun har et visst ansvar som prinsesse av Norge. Hun representerer Norge utad, og kan dermed ikke rave rundt som hun vil. Hadde hun vært en småbarnsmor på Grünerløkka hadde ingen brydd seg en døyt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hun har da frasegt seg prinsessetittelen? Var det ikke 2002 elns hun gjorde det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Zikkert Ari zom ztår bak alt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hun har et visst ansvar som prinsesse av Norge. Hun representerer Norge utad, og kan dermed ikke rave rundt som hun vil. Hadde hun vært en småbarnsmor på Grünerløkka hadde ingen brydd seg en døyt. Vil nå ikke si at hun raver rundt, men ok. Bryr virkelig utenlandsk media seg så mye, og har dette hatt noe konsekvenser for norge? Vil tro svaret er nei. Kongefamilien er ikke dem som får norge til å gå rundt, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 At jeg sannsynligvis må investere i ny dyne, pute, sengetrekk, laken og overmadrass. -_- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hun har da frasegt seg prinsessetittelen? Var det ikke 2002 elns hun gjorde det? Nei, hun har ikke gjort det. Irriterer: Lite info fra jobben om det blir jobb eller ikke i morra. De skulle ringe meg Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hun kan være en heks. Sånn som i Salem på 1600 tallet. Der krydde det av hekser! Heldigvis ble de brent. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mulig jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen; Jeg hater printere. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hun har et visst ansvar som prinsesse av Norge. Hun representerer Norge utad, og kan dermed ikke rave rundt som hun vil. Hadde hun vært en småbarnsmor på Grünerløkka hadde ingen brydd seg en døyt. Vil nå ikke si at hun raver rundt, men ok. Hun "raver" ikke rundt nei, men hun kan ikke gjøre det heller. Bryr virkelig utenlandsk media seg så mye, og har dette hatt noe konsekvenser for norge?Vil tro svaret er nei. Kongefamilien er ikke dem som får norge til å gå rundt, for å si det sånn. Kongefamilien er Norges bilde uttad. Vi er tross alt kongeriket Norge for resten av verdenen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk -.- 3 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 At jeg for røde dype arr av mange kviser som jeg ALDRI har klemt eller rørt. Slemt gjort. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Glemte at jeg skal trene etterpå, så spiste en stor bolle med iskrem.. Og nå må jeg vente eeennnda lengre før jeg kan trene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 RLE prøve i morgen *Ork* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 At jeg for røde dype arr av mange kviser som jeg ALDRI har klemt eller rørt. Slemt gjort. Jeg klemmer alle kviser. Alpha as fuck. 1 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Klemmer hudormer en gang i blant though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg