Gavekort Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Noen hadde drukket 200kr i alkohol av meg, da bare byttet jeg flasken med dem som hadde sjenket. Endret 14. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Hvem har vel ikke sjanglet ut fra et vors med ei stjålet flaske man har nippet til på vei til byen? Jeg husker jeg fylte opp vodkaflasken min fra en kompis sin flaske på fest en gang stort mer husker jeg ikke fra den dagen... Annet enn at han tok drinken min et par ganger Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Hun der dama som sa opp jobben hos NRK. Hun er jo tullete! Hun stilte til leserspørsmål på dagbladet.no, og alle svarene hun gir er enten "takk," "du får tenke sjæl" eller har ikke noe spørsmålet å gjøre. Og ofte inneholder svarene helt random sanger. Og på et tidspunkt lirte hun av seg "Jeg vil gjerne snakke litt om overgrep. Noen som har noen spørsmål til meg om det temaet?" Hva faen? 3 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Huff, Jon Stewart er jo en sosialist som dyrker muslimer. The Dily Show har tapt seg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Daily Show har aldri vært bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Det er jo bare tull. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) At halo reach er ute å jeg er IKKE på perm! edit: Skriveleif Endret 15. september 2010 av Kreatoon Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hun der dama som sa opp jobben hos NRK. Hun er jo tullete! Hun stilte til leserspørsmål på dagbladet.no, og alle svarene hun gir er enten "takk," "du får tenke sjæl" eller har ikke noe spørsmålet å gjøre. Og ofte inneholder svarene helt random sanger. Og på et tidspunkt lirte hun av seg "Jeg vil gjerne snakke litt om overgrep. Noen som har noen spørsmål til meg om det temaet?" Hva faen? Vel, nå fikk du meg sint og irritert også. Faen, hu der må jo være mentalt tilbakestående, eller kansje det bare er fordi hun er kjerring med PMS? Slått henne i ansiktet med en spade hadde vært deilig, åååh gud å fader. Kjenner jeg får lyst til å utøve vold mot henne når jeg leser det mølet hun kommer med, kansje hun tenkte at, moohaha, det er das interwebzor, ingen veit hvem jeg er? Lol, kansje bra hun slutta i jobben før hun hadde gjort noe enda verre, nei vent, det går jo ikke ann tror jeg. Hun kommer nok snart med noe nytt, nå veit ikke jeg hvordan det er i NRK, men nei, jeg støtter ikke slike dumme kjerringer med psykiske problemer, please, hiv deg foran toget. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Martha Louise (ja jeg har ikke sånn fancy a på tastaturet) irriterer. Det at hun kan snakke med engler og døde hadde vært helt greit, hvis hun ikke hadde vært Prinsesse. Kongehuset representerer Norge utad, og hva faen tror dere resten av verden tror om Norge når hun går offentlig med at hun kan snakke med engler og døde mennesker? Dersom hun hadde sagt fra seg Prinsessetittelen hadde det vært ok. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hvordan fancy a ? @ à á ã En av de ? Endret 15. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Han mener sikkert ä. Som man får ved å trykke en gang på ¨ og en gang på a. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) ä â à á ? Endret 15. september 2010 av 900i Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Märtha, ffs. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Forsiden på VG i går var uhyre komisk. "Snåsamannen til VG: Det går ikke an å snakke med de døde" NOOO SHIT SHERLOCK 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Forsiden på VG i går var uhyre komisk. "Snåsamannen til VG: Det går ikke an å snakke med de døde" NOOO SHIT SHERLOCK Med tanke på at 1 av 5 tror man kan det, inkludert vår prinsesse, så er det kanskje ikke så komisk at man trykker dette i en avis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Elveblesten irriterer meg. Eller vaskulitt eller hva det er. Samt at legen jeg skulle ringe til har de tåpeligste telefontider. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Forsiden på VG i går var uhyre komisk. "Snåsamannen til VG: Det går ikke an å snakke med de døde" NOOO SHIT SHERLOCK Med tanke på at 1 av 5 tror man kan det, inkludert vår prinsesse, så er det kanskje ikke så komisk at man trykker dette i en avis. Vår prinsesse er gal. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Forsiden på VG i går var uhyre komisk. "Snåsamannen til VG: Det går ikke an å snakke med de døde" NOOO SHIT SHERLOCK Med tanke på at 1 av 5 tror man kan det, inkludert vår prinsesse, så er det kanskje ikke så komisk at man trykker dette i en avis. Vår prinsesse er gal. Neida, hun er bare religiøs. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Det er det samme. 6 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Vår prinsesse er gal. Neida, hun er bare religiøs. Ja, er det ikke det han sier ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg