Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun der dama som sa opp jobben hos NRK. Hun er jo tullete! Hun stilte til leserspørsmål på dagbladet.no, og alle svarene hun gir er enten "takk," "du får tenke sjæl" eller har ikke noe spørsmålet å gjøre. Og ofte inneholder svarene helt random sanger. Og på et tidspunkt lirte hun av seg "Jeg vil gjerne snakke litt om overgrep. Noen som har noen spørsmål til meg om det temaet?"

Hva faen?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hun der dama som sa opp jobben hos NRK. Hun er jo tullete! Hun stilte til leserspørsmål på dagbladet.no, og alle svarene hun gir er enten "takk," "du får tenke sjæl" eller har ikke noe spørsmålet å gjøre. Og ofte inneholder svarene helt random sanger. Og på et tidspunkt lirte hun av seg "Jeg vil gjerne snakke litt om overgrep. Noen som har noen spørsmål til meg om det temaet?"

Hva faen?

Vel, nå fikk du meg sint og irritert også. :p

Faen, hu der må jo være mentalt tilbakestående, eller kansje det bare er fordi hun er kjerring med PMS?

Slått henne i ansiktet med en spade hadde vært deilig, åååh gud å fader.

Kjenner jeg får lyst til å utøve vold mot henne når jeg leser det mølet hun kommer med, kansje hun tenkte at, moohaha, det er das interwebzor, ingen veit hvem jeg er?

Lol, kansje bra hun slutta i jobben før hun hadde gjort noe enda verre, nei vent, det går jo ikke ann tror jeg.

Hun kommer nok snart med noe nytt, nå veit ikke jeg hvordan det er i NRK, men nei, jeg støtter ikke slike dumme kjerringer med psykiske problemer, please, hiv deg foran toget.

Lenke til kommentar

Martha Louise (ja jeg har ikke sånn fancy a på tastaturet) irriterer.

Det at hun kan snakke med engler og døde hadde vært helt greit, hvis hun ikke hadde vært Prinsesse. Kongehuset representerer Norge utad, og hva faen tror dere resten av verden tror om Norge når hun går offentlig med at hun kan snakke med engler og døde mennesker? Dersom hun hadde sagt fra seg Prinsessetittelen hadde det vært ok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...