Nostalgisk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er så jævlig rastløs for tiden. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Da er vi to. Må skaffe meg en litt tidkrevende hobby... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sitter å vrir meg i stolen, og blir i grunn bare mer og mer sint pga hele situasjonen. Noe må skje, og det fort. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sånn hadde jeg det i to år da jeg var i Bardufoss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Familien min: Pappa: Alt for kort lunte, og siden han ikke har noe å gjøre om dagene, samt at han er skadet slik at han ikke kan trene. De to tingene gjør han ekstra sur. han forventer at alle skal stille opp HELE tiden, slik som han gjør, som om han ikke har noe valg. Mamma: Krever at jeg skal sitte sammen med de, og se på et TV program, som ikke interesserer meg, gjerne med lite eller uten lyd. Satidig sitter de og snakker i telefonen eller leser avisen, dette kaller de "å være sosiale?" De tar aldri et eget standpunkt, de skal alltid høre hva andre sier, og mene det samme som de. Alt skal skje på sekundet, det virker også som de tror at jeg vet ALT! Får lyst til å flytte for meg selv... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Migrene. Brenn i helvete. Og forresten ta med deg Märtha Louise. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Vil du virkelig at prinssesen av Norge skal dø? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Tydeligvis Endret 14. september 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Så trist. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Irriterer meg at jeg har mange lekser! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Vil du virkelig at prinssesen av Norge skal dø? Engleskole? Lære folk å snakke med døde? Eh ja, da kan hu brenne i helvete. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Vil du virkelig at prinssesen av Norge skal dø? Sorry, har så migrene at jeg bare blir irrtert på alt og alle. Märtha har jo faen meg klikket fullstendig. Vil ikke se henne død, men slik det har rablet for henne skal du ikke se bort i fra at hun fikser det selv. Og så irriterer det meg at Man. Utd. ikke scorer når jeg har tippet på de. Forbanna drittlag. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Signaturen til chokke irriterer. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Lekser irriterer. Fy faen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Scenario: Jeg er på vors og vi har dårlig tid. Jeg har med 1 L vodka, der jeg har drukket en dram... Så spør jeg om jeg kan sette den igjen, og hente den siden, siden det er 1 LITER og det er dyrt. Ikkeno problem. MEn hva skjer? Jo, gutta knerter den, og jeg sitter igjen med ingenting. Jeg hadde ikke gidda brydd meg om det var mindre enn 0,5, fordi da er det småplukk. Men 1 Liter vodka.. den er kjip. HAdde jeg visst dette hadde jeg fylt over på vannflaske liksom... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Alt du setter igjen på vors er dømt til å bli drukket opp. Sorry, men slik er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ikke akkurat klokt å legge igjen alkohol hjem til andre fulle mennekser nei. Da gjemmer man i det minste flaska. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, jeg vet hva dere mener, men jeg kjenner jo fyren, og han sa det ikke var noe problem. Alle dro jo ut uansett og de hadde ikke nach, så dette er drukket opp etterpå. Jævlig kjipt, for vi la den jo vekk. En avtale er jo en avtale. FAEN 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvem har vel ikke sjanglet ut fra et vors med ei stjålet flaske man har nippet til på vei til byen? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er litt irritert over at mamma har åpnet post som var til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg