Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Familien min:

Pappa:

Alt for kort lunte, og siden han ikke har noe å gjøre om dagene, samt at han er skadet slik at han ikke kan trene. De to tingene gjør han ekstra sur. han forventer at alle skal stille opp HELE tiden, slik som han gjør, som om han ikke har noe valg.

 

Mamma:

Krever at jeg skal sitte sammen med de, og se på et TV program, som ikke interesserer meg, gjerne med lite eller uten lyd.

Satidig sitter de og snakker i telefonen eller leser avisen, dette kaller de "å være sosiale?"

 

De tar aldri et eget standpunkt, de skal alltid høre hva andre sier, og mene det samme som de.

Alt skal skje på sekundet, det virker også som de tror at jeg vet ALT!

 

Får lyst til å flytte for meg selv...

Lenke til kommentar

Vil du virkelig at prinssesen av Norge skal dø?

Sorry, har så migrene at jeg bare blir irrtert på alt og alle. Märtha har jo faen meg klikket fullstendig. Vil ikke se henne død, men slik det har rablet for henne skal du ikke se bort i fra at hun fikser det selv.

 

Og så irriterer det meg at Man. Utd. ikke scorer når jeg har tippet på de. Forbanna drittlag.

Lenke til kommentar

Scenario: Jeg er på vors og vi har dårlig tid. Jeg har med 1 L vodka, der jeg har drukket en dram... Så spør jeg om jeg kan sette den igjen, og hente den siden, siden det er 1 LITER og det er dyrt. Ikkeno problem. MEn hva skjer? Jo, gutta knerter den, og jeg sitter igjen med ingenting. Jeg hadde ikke gidda brydd meg om det var mindre enn 0,5, fordi da er det småplukk. Men 1 Liter vodka.. den er kjip. HAdde jeg visst dette hadde jeg fylt over på vannflaske liksom...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...